Jep elikkä tuli akku otettua irti autosta lataukseen ja epähuomiossa paiskattua kansi kiinni akun ollessa jo matkalla lataukseen Avaimella ei lähe enään auli, lisäksi paksi täyn timpurin työkaluja ja takapenkit ei kääntyvää mallia :( Sedani kyseessä. Onlo muita konsteja kun purkaa takapenkit ja raivattava romut edrstä että pääsee akun pudottamaan paikoilleen?
Avaimella aukeaa takaluukku, paitsi jos käytön puutteessa mennyt jumiin. CRC:tä reilusti voi auttaa, tai sitten avaat konepellin ja annat virtapistokkeista apuvirtaa
kuinka normaalia on että laatikko nykii hiukan ku kylmänä lähtee ajamaan ja kiihtyttää rauhallisesti?
Minulla on E39 ollut manuaalina ja automaatilla.Ja mikäli laite on huollettu ja kunnossa,niin ei saa nykiä laatikko eikä moottori missään vaihessa lämmöistä riippumatta.
Minulla on E39 ollut manuaalina ja automaatilla.Ja mikäli laite on huollettu ja kunnossa,niin ei saa nykiä laatikko eikä moottori missään vaihessa lämmöistä riippumatta.
selevä, autolla ajettu 300tkm. vaihdoin laatikkoon öljyt kun ostin sen 12tkm sitte, kuukausi sitte rupes välillä kylmänä hiukan nykimään ku lähtee liikkeelle.
mahtaakohan auttaa jos vaihtais vielä tuoreet öljyt sisään?
selevä, autolla ajettu 300tkm. vaihdoin laatikkoon öljyt kun ostin sen 12tkm sitte, kuukausi sitte rupes välillä kylmänä hiukan nykimään ku lähtee liikkeelle.
mahtaakohan auttaa jos vaihtais vielä tuoreet öljyt sisään?
selevä, autolla ajettu 300tkm. vaihdoin laatikkoon öljyt kun ostin sen 12tkm sitte, kuukausi sitte rupes välillä kylmänä hiukan nykimään ku lähtee liikkeelle.
mahtaakohan auttaa jos vaihtais vielä tuoreet öljyt sisään?
Millaista se nykiminen on ja milloin sitä tapahtuu, samalla vaihteella vai vaihteen vaihtuessa? Missä nopeudessa vai pelkästään lähdössä? Mistä päättelet sen johtuvan laatikosta?
Terve ! Olen uusi täällä foorumilla niin ajattelin nyt ensin tästä topickista kysyä neuvoa. Muuta kuukausi sitten tuli ostettua e39 Touring -02(m-sport ??), etuiskarit olisi nyt katsastusta varten vaihdettava, autossa on weitec madallusjouset, edessä bilstein iskarit ja takana kai vakiot. Tällä hetkellä ei ole varaa koko sarjaa pistää uusiksi niin mietin mitkä etuiskarit tuohon nyt laittaisi, helppo olisi hakea vaan tuosta motonetistä mutta onko ne ihan ok ? Ilmeisesti kannattaisi ne m-sport mallit ottaa kun madallettu ?
sekä että, ainakin oman kokemuksen mukaan. Eli toisella puolella selkeästi väljä, toisella puolella ei ollut välystä. Väljän vaihdoin ja toisen ruuttasin ruiskulla sisään nestemmäiset vaseliinit. Ainakin vuoden pysynyt äänettömänä.
Useimmiten juurikin alkaa narisemaan kun pikku välys syntyy. Ei välttämättä vielä katsastuksessa haittaa, ite oon vaihellu kun on alkanu ääntä pitämään
Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Terve ! Olen uusi täällä foorumilla niin ajattelin nyt ensin tästä topickista kysyä neuvoa. Muuta kuukausi sitten tuli ostettua e39 Touring -02(m-sport ??), etuiskarit olisi nyt katsastusta varten vaihdettava, autossa on weitec madallusjouset, edessä bilstein iskarit ja takana kai vakiot. Tällä hetkellä ei ole varaa koko sarjaa pistää uusiksi niin mietin mitkä etuiskarit tuohon nyt laittaisi, helppo olisi hakea vaan tuosta motonetistä mutta onko ne ihan ok ? Ilmeisesti kannattaisi ne m-sport mallit ottaa kun madallettu ?
Pistä kerralla vaan M-Sportit
E70 X5 LCI
- P-Sawo Connection -
-Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa- -vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-
Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta
Ex:E91 318d
Ex: E61 525d toukka Ex: E46 330d sedan Ex: E46 328 Coupe Ex: E39 530d Sedan Ex: E39 525i Sedan Ex: E39 523i Toukka
+ Useita ex kikottimia
helppo olisi hakea vaan tuosta motonetistä mutta onko ne ihan ok ?
Ei ole OK, Motonet taitaa myydä nykyään E39:iin vain kiinalaisia XYZ-iskareita eikä Sachs/Bogeja kuten ennen. Ellei auto ole menossa myyntiin, niin kannattaisi kuitenkin jotkut merkkituotteet laittaa.
Millaista se nykiminen on ja milloin sitä tapahtuu, samalla vaihteella vai vaihteen vaihtuessa? Missä nopeudessa vai pelkästään lähdössä? Mistä päättelet sen johtuvan laatikosta?
2. vaihteella about 30-40kmh vauhdissa. kovemmilla pakkasilla tuppaa tätä tekemään kun kone on lämmin niin ei nyi. 2. vaihteella kun polkee kaasua kunnolla niin täristää laatikon tai kartaanin kohdilta.
Comment