Originally posted by bimmer528iA
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by MentalNight View PostEi, on kiinni kuvassa näkyvillä putkisokilla, selvisi toisen threadin kautta.
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View Post-99 523. Abs valo palaa ja nopeusmittari ei toimi. Vikakoodina sano että taka oikealta anturilta tulee huono signaali. Vaihdettiin se ja vika ei kummentunu. Nyt sanoo että taka vasemmassa on kaapeli rikki. Onkohan tuossa nyt joku muu vika, kun vähän oudolta kuulostaa että molemmilta puolilta menisi anturi yhtäaikaa :thinkOriginally posted by KimmoKoo View PostAbsien ohjausyksikkö mahtaa olla vikana, uutta tilalle tai sercapille korjaukseen Herjaa melkein aina anturivikaa, kun tuo boksi menee..Originally posted by Pazi88 View PostKattelin netistä vähän kuvia niistä rikkinäisistä bokseista, niin pitää eka aukasta se itte ja kattoa näkyykö siinä vikaa. Jos siellä on niinkin yksinkertainen vika, kun murtuneet juotokset, niin eipä kannata 200 euroa maksaa semmosen korjauksesta.
No mutta avautumisesta asiaan. Joutuuko uuden ABS boksin koodaamaan tuohon autoon, kun semmosen nyt joutuu hommaamaan? Vai onko se ihan plug & play.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostYllättäen tämä boksi oli jo kertaalleen avattu ja tinaukset ihan paskottu. Parit padit puuttu levyltä ja langat oli sit tinattu suoraan vastuksiin. Voi vittu kun näitä romuja ei ikinää voi korjata kunnolla. Kaikki viat tuossakin romussa on ollu vaan edellisten omistajien paskoja korjauksia.
No mutta avautumisesta asiaan. Joutuuko uuden ABS boksin koodaamaan tuohon autoon, kun semmosen nyt joutuu hommaamaan? Vai onko se ihan plug & play.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostEi, sulla ei toimi takajarrut kunnolla.
mitäs tuolle vois tehdä, herkistellä takajarrut? on vaan absien peliin puuttuminen melko herkässä...
edit: mistäs löytyy se linkki/ohje, ne vedenpoistoreiät siin jarrusysteemissä...Last edited by bimmer528iA; 24-03-2013, 14:44.
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostYllättäen tämä boksi oli jo kertaalleen avattu ja tinaukset ihan paskottu. Parit padit puuttu levyltä ja langat oli sit tinattu suoraan vastuksiin. Voi vittu kun näitä romuja ei ikinää voi korjata kunnolla. Kaikki viat tuossakin romussa on ollu vaan edellisten omistajien paskoja korjauksia.
No mutta avautumisesta asiaan. Joutuuko uuden ABS boksin koodaamaan tuohon autoon, kun semmosen nyt joutuu hommaamaan? Vai onko se ihan plug & play.- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Löyty tohon hommaan näköjään ohjeetkin.
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Sigun E39 528i teki tänään kummalliset tempaukset tien päällä. Auto ollut omistuksessa pari vuotta ja kilometrejä kertynyt kiitettävästi, tosin tänä vuonna vähemmän opiskelujen myötä.. Autoon vaihdettu kaikki perus osat mikä yleensä tekniikasta ensimmäisenä pettää (nokan ja kampuran anturit alkuperäiset, separaattori + letkut, venakopantiivisteet, putsattu väliajoin IMM sekä ICV jne. Eli tekniikka tähän asti pelannut kun kello eikä kertaakaan ole oireillut.
Tänään sitten liikennevaloissa päätin testata tuota jossain topikissa pyöriteltyä "tyypillistä ominaisuutta" että jarrupoljin painuu pohjaan jos pitempään pitää kovassa pänningissä. Liikennevaloissa siinä punasten vaihtumista odotellessa sitten aloin hieman normaalia voimakkaammin painamaan poljinta. Pikku hiljaa hyvin hitaasti se tuntui pohjaa päin menevänkin. Ihan pohjaan en saanut/kerennyt polkasta ennen valojen vaihtumista. Ongelmat alkoikin heti tämän jälkeen. Eli auto siis heti valoista lähdettäessä nyki voimakkaasti. Seuraavissa valoissa tyhjäkäynti heijasi 300-1100rpm välillä hetken ja moottori ravisti melko voimakkaasti sekä meinasi sammua. Siinä vaiheessa oltiin jo melkein keskustassa niin päätin jättää pysähtymättä. Loppumatkalla vielä huomasin ettei vetoja löytynyt ollenkaan ja kierroksetkin "talla pohjassa" jäivät 4000rpm paikkeille ja tuntuu kuin koko kone olisi käynyt vajailla. Parkissa sitten pyöritin vielä tyhjäkäyntiä ja avasin konepellin, kierrokset oli jotakuinkin normaalit mutta moottori heilui kyllä voimakkaasti, ts. ravisti.
Aattelin sitten että kotona koitan vikaa selvitellä kaupoilla käynnin jälkeen (jos suinkin omin voimin sinne pääsen). Kas kummaa, noin 30min jälkeen autolle takaisin tullessa olikin vika tipotiessään, veti normaalisti eikä pätkinyt tai ravistanut tippaakaan. Kävin vielä pitempää reittiä heittämässä ennen kotiin tuloa sekä autopesulassa tuli tovi pidettyä autoa sammuksissa. Vikaa ei enää loppu päivänä ilmennyt :think Mahtoiko jotain selittämätöntä käydä tuossa "poljin pohjaan" -testissä? Viikonloppuna katotaan mitä vikakoodeja jättänyt. Tehostajan kaukalossa oli minulle tullessa vettä reilusti mutta sen jälkeen olen tsekannut ja pitänyt röörit puhtaana ettei ole päässyt toistumaan. Voisko siellä tehostajan sisällä sitten olla vieläkin vettä ja hörppäsikö se sitä nyt henkeensä vai mitä ihmettä tuossa tapahtu? Sehän tässä ihmetyttää kun täysin ongelmitta pelannut tähän asti.
M47TU E61 520D FamilyWagon -06
M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
M20 E30 320i/323i Rooflost -86
M30 E24 628 CsiT Batmobile -82
O: E24 osasia
Comment
-
-
osaisko joku neuvoo miten saa e39 -02 touringin takaluukun jouset vaihdettua. ei pysy takakontin luukku enään ylhäällä. tarviiko purkaa sisältä kattoa auki vai onnistuuko ihan vain takaa jotenkin. neuvoja?! kiitos!
e61 530d lci M- sport
e46 330i Cabriolet M- sport
e91 325d M-sport
e60 530d
e46 330i M-sport cabriolet
e39 530d M-sport
e39 530d
e46 323
e36 318
Comment
-
Comment