Mikähän perhana nyt tuli. Purin eilen ilmastoinnin paneelin ja puhaltelin paineilmaspraylla pölyt pois ropelista, piirilevyltä, anturilta ja rasvasin rupelin. Nyt ei sitten puhalla ilmaa muualle, kuin tuulilasille. Nappeihin syttyy valot normaalisti, kun valitsee keski tai jalka puhalluksen, mutta läpät ei liiku. Samoten lämmönsäätö ei tunnu toimivan, puhaltaa melko lämmintä melko täysiä koko ajan. Kaikki muut toiminnot toimii, kuten puhallusnopeuden valinnat ja auto-asento. Pitää nyt vielä, kun kotiin pääsee irrottaa paneeli ja kattoa, että kaikki on kunnolla kiinni. Useamman kerran tuon paneelinki irrottanu ja purkanu, eikä ole ollu ongelmia.
Jos paneeli menee uusiksi, niin sopiiko sama paneeli kaikkiin autoihin kautta linjan?
haha, eli puusilmä olin vaikka koitin selailla...
kiitti tiedosta
Ja osaluettelostahan tuon yleensä näkee. Osat 11 ja 13 (16+6 kpl). KLIK
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Vaikea sanoa kun ei ole kuvaa ratin sisältä. Jos tiedot pitää paikkansa niin sitten käy. Mutta: onko tuosta ratista joku repinyt kehästä nahan kokonaan pois?
Tuli ostettua jooku aika takaperin tuommoinen 540ia vm.-99 ja kuitteja selaillessa ilmeni ettei ole laatikonöljyjä vaihettu kertaakaa, pelkästää tarkastettu niin uskaltaakos sinne mennä vaihtamaan uudet öljyt sisään?
automaatista siis kyse.
Joskus olisi korviin kantautunu sellaista huhua et jos ei ol öljyi ikän vaihettu ni ei kannattais mennä kajomaa :think mahtaakos pitää paikatas?
Comment