Originally posted by TJJ
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Arnolds View PostMissä E39:n comfort penkissä(vänkäri) on tunnistematon liitin?F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostOlen ennenki kysyny, mutta oliko noihin ohjausvaihteisiin suomesta saatavilla mitään korjaus sarjaa? Tai ensinnäkään mistään?
Originally posted by Arnolds View PostOlikos tää liian vaikee vai muutenko ei oo kiinnostusta.:think:think
Comment
-
-
Jäähdytysjärjestelmä
Hei.
Oli muutama sivu sitten juttua -96 528:n paisarin korkista...
Eikö ehjän korkin tulisi toimia siten, että se pitää paineet järjestelmässä tiettyyn arvoon asti (1.4bar tässä tapauksessa) ja nesteen jäähtyessä laskee korvausilmaa järjestelmään? Vesipumppu, termari, termarin koppa, syyläri, kaikki vesiletkut, korkk(eja).Last edited by Lootax124; 09-02-2013, 11:36.///M ex E39 530d Titansilber Top patent ///M ex E39 528i 2.9 Calypsorot "M5-look-a-like" ///M ex E34 520i 2.5 Titanium Silver[/COLOR]
Järkevät vehkeet: MB W124 200E, 230E, 300E-24. Nyt W210 E320
Syrjähyppy: VW Passat 2.8 V6 Syncro
Comment
-
-
Originally posted by janke View Post
Vanhassa ja nykyisessä on puslat väljähtänyt sieltä vaihteesta. Muuten toimii, mutta ikävä kolkutus on kuulunut jo parivuotta.Last edited by Bmw Master; 04-02-2013, 20:54.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostOletko säätänyt sitä?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
[QUOTE=janke;2941046]Originally posted by Bmw Master View PostEbaystä tai motonetista koko hammastanko uusiksi. Mikäs vanhassa vikana?
Vanhassa ja nykyisessä on puslat väljähtänyt sieltä vaihteesta. Muuten toimii, mutta ikävä kolkutus on kuulunut jo parivuotta.
Comment
-
-
Originally posted by Lootax124 View PostHei.
Oli muutama sivu sitten juttua -96 528:n paisarin korkista...
Eikö ehjän korkin tulisi toimia siten, että se pitää paineet järjestelmässä tiettyyn arvoon asti (1.4bar tässä tapauksessa) ja nesteen jäähtyessä laskee korvausilmaa järjestelmään?
Minulla jäähdytysnesteet "katoavat" koneeseen ja pysyvät siellä, kunnes korkin ruuvaa auki ja KOVA paine pääsee pois. Nyt paikallaan siis uusi original korkki. Tästä syystä auto myös herjaa jatkuvasti "tsekkaas kuulant leveli"...
Autoa ilmattu tuntitolkulla pullomenetelmällä nosturilla siten, että keula on katossa ja takapuskuri lattiassa. Ilmaa ei siis järjestelmässä pitäisi olla.
Edittiä: Hiljattain uusittu: Vesipumppu, termari, termarin koppa, syyläri, kaikki vesiletkut, korkk(eja).
Comment
-
Comment