Minä taas mietiskelin mitähän tapahtuu jos sille minun katsastajalle tulee joku uudehko Audi jossa on rivissä ne jouluvalot, vaatiiko hän pimentämään kaikki paitsi yhden...
Oli muutama sivu sitten juttua -96 528:n paisarin korkista...
Eikö ehjän korkin tulisi toimia siten, että se pitää paineet järjestelmässä tiettyyn arvoon asti (1.4bar tässä tapauksessa) ja nesteen jäähtyessä laskee korvausilmaa järjestelmään? Vesipumppu, termari, termarin koppa, syyläri, kaikki vesiletkut, korkk(eja).
Yrittänyt, mutta se "taika" mutteri on nuljaantunut, että pitäisi saada koko tanko pöydälle ja silloin vois saada ruuvattua, mutta nyt kun siellä on niin ahdasta eikä näe sinne mutterille...... niin ei tule mitään!
Nakkasin sumareihin Philipsin Diamond Vision 5000K polttimot, suosittelen! Ei kannata säikkyä polttimon sinistä väriä, valo on todella valkoinen ja lähellä oem xenoneita. DX.comista tilasin.
Nakkasin sumareihin Philipsin Diamond Vision 5000K polttimot, suosittelen! Ei kannata säikkyä polttimon sinistä väriä, valo on todella valkoinen ja lähellä oem xenoneita. DX.comista tilasin.
Oli muutama sivu sitten juttua -96 528:n paisarin korkista...
Eikö ehjän korkin tulisi toimia siten, että se pitää paineet järjestelmässä tiettyyn arvoon asti (1.4bar tässä tapauksessa) ja nesteen jäähtyessä laskee korvausilmaa järjestelmään?
Minulla jäähdytysnesteet "katoavat" koneeseen ja pysyvät siellä, kunnes korkin ruuvaa auki ja KOVA paine pääsee pois. Nyt paikallaan siis uusi original korkki. Tästä syystä auto myös herjaa jatkuvasti "tsekkaas kuulant leveli"...
Autoa ilmattu tuntitolkulla pullomenetelmällä nosturilla siten, että keula on katossa ja takapuskuri lattiassa. Ilmaa ei siis järjestelmässä pitäisi olla.
Ei kumminkaan tiputa auton alle missään vaiheessa? :think 528:ssa pitää olla 2.0 bar korkki, ei 1.4 - sanokoon muut mitä sanoo, se sinne kuuluu Oisko sitten vaan anturissa vikaa? Jos laitat nesteen tason viivaan asti, ajelet vaikka 20km ja sitten auto parkkiin, aamulla kylmällä koneella kun katsot pullon kylkeä niin onko nestetaso samassa kohdassa vai onko kadonnut?
Comment