Lueskelin tuolta että, joku oli tehny m52b25 --> m52b28 moottorinvaihdon, ja käyttää b25 koneen moottorinohjausta, jne. Itse olen tässä etsiksellyt b25 konetta pitkään, ja erittäin huonolla menestyksellä, ja nyt olisi jopa samalla kylällä b28 kone myytävänä. Kysymykseni on, että voiko auto toimia muka b25 moottorinohjauksella, vai ovatko koneet niin samankaltaisia, että pelittää täysin tuollein? Kenelläkään omakohtaisia kokemuksia? Muutenhan ottaisin b28 moottorinohajusken, mutta ajoneston kanssa taitaa tulla hankaluuksia, kun ei ole minkään näköisiä ajoneston hilppeitä luovuttaja-autosta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by samuxd View PostLueskelin tuolta että, joku oli tehny m52b25 --> m52b28 moottorinvaihdon, ja käyttää b25 koneen moottorinohjausta, jne. Itse olen tässä etsiksellyt b25 konetta pitkään, ja erittäin huonolla menestyksellä, ja nyt olisi jopa samalla kylällä b28 kone myytävänä. Kysymykseni on, että voiko auto toimia muka b25 moottorinohjauksella, vai ovatko koneet niin samankaltaisia, että pelittää täysin tuollein? Kenelläkään omakohtaisia kokemuksia? Muutenhan ottaisin b28 moottorinohajusken, mutta ajoneston kanssa taitaa tulla hankaluuksia, kun ei ole minkään näköisiä ajoneston hilppeitä luovuttaja-autosta.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by samuxd View PostKiitoksia tiedoista, toisessa topikissa sain myös samanlaatuisen vastauksen. Olen itse vielä niin noviisi näissä moottorinohjausasioissa, kaasarivehkeiden kanssa tullu touhuiltua vain aikaisemmin.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Mikä voisi olla M52B28TU koneisessa ovela matala "vihellys" tasaisella pintakaasulla vedättäessä? Heti kun painaa hieman enemmän kaasua niin se katoaa :think Imuvuotoja ei pitäisi olla (letkut katsottu ja yksi vaihdettu) ja vedot on kyllä tallella. Eipä tuo nyt yöunia vie mutta mietin vaan jos joku sattuisi tietämään
Comment
-
-
b25:ssä kans on kuulunu sama ihme pikku vihellys. ei oo kyl vaikuttanu mitenkään.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostMikä voisi olla M52B28TU koneisessa ovela matala "vihellys" tasaisella pintakaasulla vedättäessä? Heti kun painaa hieman enemmän kaasua niin se katoaa :think Imuvuotoja ei pitäisi olla (letkut katsottu ja yksi vaihdettu) ja vedot on kyllä tallella. Eipä tuo nyt yöunia vie mutta mietin vaan jos joku sattuisi tietämäänF26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostMikä voisi olla M52B28TU koneisessa ovela matala "vihellys" tasaisella pintakaasulla vedättäessä? Heti kun painaa hieman enemmän kaasua niin se katoaa :think Imuvuotoja ei pitäisi olla (letkut katsottu ja yksi vaihdettu) ja vedot on kyllä tallella. Eipä tuo nyt yöunia vie mutta mietin vaan jos joku sattuisi tietämäänBmw 316 E30 -88
Comment
-
Comment