Originally posted by marcus_108
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by HTK12 View PostOnko autossa vetokoukku? Ellei ole, niin edellinen omistaja on päättänyt siirtää sen seuraavaan autoon ja jättänyt boxin?
Kiitoksia kumminkin tästä infosta! Pitää alkaa selvittään nyt sit, että mistä löytyis pistokkeet johon noita johtoja alkais veteleen.Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
Ford Mondeo 1.8 Stw -01
Ex:
E39 523i touring -99
Opel kadett E 1.6 -89
Seat Toledo 1.8 -92
Toyota corolla Lb 1.6 -87
Vw passat farkku 1.8 -99
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostJousipuristeinen ja ei ole mitään mekaanista säätöä. Jos hihna luistaa, niin uutta kiristintä ja rullaa hankkimaan.
nuo vissiin maksaa jotai 50-100€uroa?
Comment
-
-
Originally posted by dede View PostNyt sai salavalikon toimimaan. Akkua tuo tykkää juu purkaa, kävin kurvailemassa ja jännite näytti kaikki hilut päällä 13,3-13,4 ja ilman mitään 13,7? Akku tosiaan 4kk vanha ja pari kertaa tässä hiljattain nykässy yön/aamun aikana ihan kuiviin....
Comment
-
-
Originally posted by bimmer528iA View Postno onkos se toisenlainen sitten hydraulinen vai onko tuo termi tullut mieleeni jostain muusta laitteesta?
nuo vissiin maksaa jotai 50-100€uroa?
Comment
-
-
Originally posted by ämsport View PostLataus jännite on ainakin liian alhainen 14,2-14,5 on oikea.Siis mittarilla akulta auton käydessä,ei mistään salavalikoista.
Comment
-
-
Originally posted by bimmer528iA View Postno onkos se toisenlainen sitten hydraulinen vai onko tuo termi tullut mieleeni jostain muusta laitteesta?
nuo vissiin maksaa jotai 50-100€uroa?ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Originally posted by tmth View PostMuistaakseni noin 45€ maksoi KL-varaosissa tuo jousikiristeinen INA merkkinen osa, eli sama kuin orkkis. Vaikka olikin pakattu Ruville merkein varustettuun pakettiin.
EDIT: Kaivoin tuolta hyllystä kansiota esille ja etsin hieman KL:n hintoja kyseisille rullille ja muille osille:
AC kiristinrulla 52,15
AC kiristin 36,86
Kiristin (vesipumppu yms.) 55,76
Kiristinrulla 55,67
AC Hihna 9,78
hihna 26,31
Osahinnat sigun E39:ään. Rullat ja kiristimet INA-merkkisiä ja hihnat Continentalia.Last edited by Ramzez; 10-04-2013, 22:15.
Comment
-
-
Juu eli auto on 523i ja ongelmana seuraavaa: 2 ja 3 sylintereillä sytytys häiriöitä kun luettiin vikamuisti. Mistähän voisi alkaa vikaa etsimään? Ajossa myös kolmen tonnin kieppeillä pätkii aika-ajoin ja kovan kiihdytyksen jälkeen tyhjäkäynti aaltoilee. Myös moottorin vikavalo syttyi kun auto kävi tyhjäkäyntiä.e39 523i Imolarot II M-Sport
e34 524td "superturbo"
Comment
-
-
Originally posted by dede View PostTuossa kauppias sanoi että ei sais paukuttaa yli 14 muuten alkaa kiehua, että lataussäädin pitäis sen siellä 13,5tuntumassa? Pitääkö muka kutinsa?BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by Diesel_Power View PostJuu eli auto on 523i ja ongelmana seuraavaa: 2 ja 3 sylintereillä sytytys häiriöitä kun luettiin vikamuisti. Mistähän voisi alkaa vikaa etsimään? Ajossa myös kolmen tonnin kieppeillä pätkii aika-ajoin ja kovan kiihdytyksen jälkeen tyhjäkäynti aaltoilee. Myös moottorin vikavalo syttyi kun auto kävi tyhjäkäyntiä.
Comment
-
-
Originally posted by marcus_108 View PostNo kun siinähän se just onkin kun autos on irrotettava koukku. Oon olettanu että pistoke toimii (kun ei ole kärryä tarvinnu vedellä), mutta eipä se nyt sitten taidakkaan toimia.
Kiitoksia kumminkin tästä infosta! Pitää alkaa selvittään nyt sit, että mistä löytyis pistokkeet johon noita johtoja alkais veteleen.Last edited by Tome; 10-04-2013, 23:07.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Dreamer View Post13,8-14,2 on optimi. Yli jos menee, niin alkaa polttamaan polttimoita ja akkua kiehuttamaan, jos aletaan lähestyä 15 volttia. Alta 13,8 akku ei lataudu täyteen, ainakaan kunnolla. Tai ehkä joku 13,5 paikkeilla vielä menee ok, muttei lähelle 13 ainakaan, silloin ei kyllä oikeasti ole täysin kunnossa.
Kiitokset! Täytyy huomenna vielä mitata navoilta auton käydessä, mutta itse veikkaan että tuo akku on vaan sökö. Onneksi saa kuitenkin takuuseen.
Comment
-
-
Originally posted by dede View PostKiitokset! Täytyy huomenna vielä mitata navoilta auton käydessä, mutta itse veikkaan että tuo akku on vaan sökö. Onneksi saa kuitenkin takuuseen.BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
Comment