Originally posted by ämsport
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
WTF? Merkkarilla ~35€ kpl. Mistä tuohon hintaan sait? Laitoin omaani polyuretaaniset kun oli huomattavasti halvemmat.
-
Motonetistä taitaa saada halvalla suomesta. Jos on tilaamassa osia Car-partsilta tai ebaysta, niin löytyy nimellä "stabi gummi e39". Ainoat Meylet, mitä mun autossa on ja hinnat juuri 5-7 euroa kpl.
E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
Täh Kajaanin marmorilla jotain noin 15€ tsipale oli kun ostin noin 1kk sitten.Originally posted by Bmw Master View PostWTF? Merkkarilla ~35€ kpl. Mistä tuohon hintaan sait? Laitoin omaani polyuretaaniset kun oli huomattavasti halvemmat.
Ainut alustan osa minkä tommoseen vaihtaa nopeasti, alta kahden minuutin menee varmaan
Comment
-
Originally posted by Bomb5 View PostMotonetistä taitaa saada halvalla suomesta. Jos on tilaamassa osia Car-partsilta tai ebaysta, niin löytyy nimellä "stabi gummi e39". Ainoat Meylet, mitä mun autossa on ja hinnat juuri 5-7 euroa kpl.
Juurikin sieltä.kumit kun kumit,ainoat halvat tossa alustassa ja olivat ne halkaisijalta melkein puolensenttii pienemmät
Loppu klopina alustasta sehän oli tärkeintä ja jos kumi seos on paskaa ni vaihdetaan uusiksi.
Comment
-
Tuolta Car-Partsilta ei löydy M-Sport alustalle (24mm) kuin Powerflexiä, hintaa jo nelisen kymppiä/pariOriginally posted by ämsport View PostItellä oli ainaskin vakaajan korikiinnike kumit aivan väljät paskat että samallahan nuokin sieltä vaihtaa kun auton alla mönkii,ja maksoi jotain 4,90,-
E39 530dA Touring M-Sport Individual -04
SAAB 9-3 2.0t BioPower -02
Comment
-
Nyt me varmaan puhutaan eri osasta kun vaihtamiseenkin meni tovi. Muistaakseni apumiehenpuoli on ahtaampi ja vaatii enemmän aikaa.Originally posted by jukkae View PostTäh Kajaanin marmorilla jotain noin 15€ tsipale oli kun ostin noin 1kk sitten.
Ainut alustan osa minkä tommoseen vaihtaa nopeasti, alta kahden minuutin menee varmaan
Comment
-
Jälkimmäisten kuitenkin olettaisi kestävän huomattavasti pidempään ja ovat kumisia jämäkämmät. Mutta jos ei kiinnosta moisista hirveitä maksaa, niin itse kysyisin vastaavia osia esim. KL:stä.Originally posted by Alfonzo View PostTuolta Car-Partsilta ei löydy M-Sport alustalle (24mm) kuin Powerflexiä, hintaa jo nelisen kymppiä/pari
Comment
-
Joo mullahan onkin sport alusta, sen takia ne varmaan maksoikin. Puolasta sai molempiin vakaajiin muutamalla kympillä.Originally posted by Alfonzo View PostTuolta Car-Partsilta ei löydy M-Sport alustalle (24mm) kuin Powerflexiä, hintaa jo nelisen kymppiä/pari
Comment
-
Eikai, vakaajatangon kiinnitys koriin, pari pulttia auki siitä metallipitimestä ja vanha kumi veks, uus tilalle ja pultit kiinniOriginally posted by Bmw Master View PostNyt me varmaan puhutaan eri osasta kun vaihtamiseenkin meni tovi. Muistaakseni apumiehenpuoli on ahtaampi ja vaatii enemmän aikaa.
Tosin en tiiä onko tässä v8 koneisessa sitten niin paljon enempi tilaa mutta muistelen että entisessä m52 koneisessa ei näyttänyt yhtään sen ahtaammalta..
Ja m-sport alustan kumit itse ostin vaikka autossa "alpina" alusta mutta merkkarin mukaan pitäis olla sama kuin m-sport.
Comment
-
Kellään kokemusta näistä ? TA-Technixx valmistamat, eikös heidän coiloverit ole olleet ihan toimivia ? :think Saisi kohtuullisen edukkaasti, samalla kun noi tukivarret ja muut hilut vaihtelee, niin vaihtaisi sitten iskaritkin..
E: vai mistä M-Sport alustaan iskarit halvalla ? Jousina -40mm eibachit, nyt alla alkuperäiset M-Sport iskarit.Last edited by Peltsii; 06-01-2013, 14:11.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Taaksehan ne vaihtaa nopeasti. Ainakin I6-koneissa edessä apumiehen puolella joutuu purkamaan vähän enemmän, tai muuten kikkailemaan. Se taaempi pultti/mutteri on vähän kinkkisessä paikassa.E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
Dodii taas jäi diisseli pihalle, kun ei vaan lähe käyntiin. Eli täällä taistellaa käynistys ongelmien kanssa. Akku vaihettu ei pelastanut tilannetta.
Lähtee aamuisin muutaman pyörähdyksen jälkeen käymään, mutta jos ajaa lyhyen matkan niin seuraava käynistyminen ei onnistu helposti tai ei ollenkaan. Virrat päällä takaanta kuuluu pulputtavaa ääntä onko normaalia? Toinen on se että välillä starttauksen jälkeen startti ääntelee. Voisiko startti olla valmis ja ei jaksaisi kunnolla pyörittää vanhaa diisseliä? Ideoita ja apua kaivataan.
Comment
-
Mikähän dieseli nyt olisi kyseessä? Mikäli 530 tai 525. kannattaa katsoa konehuoneen puolelta kirkkaat polttoaineputket. Mikäli ainetta tulee ilman kuplia ja kunnon paineella on polttoainepuoli kp.pumpulle asti ok.Originally posted by Tomis View PostDodii taas jäi diisseli pihalle, kun ei vaan lähe käyntiin. Eli täällä taistellaa käynistys ongelmien kanssa. Akku vaihettu ei pelastanut tilannetta.
Lähtee aamuisin muutaman pyörähdyksen jälkeen käymään, mutta jos ajaa lyhyen matkan niin seuraava käynistyminen ei onnistu helposti tai ei ollenkaan. Virrat päällä takaanta kuuluu pulputtavaa ääntä onko normaalia? Toinen on se että välillä starttauksen jälkeen startti ääntelee. Voisiko startti olla valmis ja ei jaksaisi kunnolla pyörittää vanhaa diisseliä? Ideoita ja apua kaivataan.
Tämän jälkeen rupeisin tutkimaan nokan- ja kampiakselin asentotunnistimia.
Vikakoodit kannattaa myös luetuttaa jollain foorumilaisella jolla löytyy Inpa tai DIS.- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
520d vm 2001Originally posted by BreeZi View PostMikähän dieseli nyt olisi kyseessä? Mikäli 530 tai 525. kannattaa katsoa konehuoneen puolelta kirkkaat polttoaineputket. Mikäli ainetta tulee ilman kuplia ja kunnon paineella on polttoainepuoli kp.pumpulle asti ok.
Tämän jälkeen rupeisin tutkimaan nokan- ja kampiakselin asentotunnistimia.
Vikakoodit kannattaa myös luetuttaa jollain foorumilaisella jolla löytyy Inpa tai DIS.
Comment
-
Se mitä olen kuullut TA-technixx sarjoista niin täyttä paskaa.Originally posted by Peltsii View Posthttp://www.ebay.de/itm/4-Sport-Stosd...ht_2470wt_1139
Kellään kokemusta näistä ? TA-Technixx valmistamat, eikös heidän coiloverit ole olleet ihan toimivia ? :think Saisi kohtuullisen edukkaasti, samalla kun noi tukivarret ja muut hilut vaihtelee, niin vaihtaisi sitten iskaritkin..
E: vai mistä M-Sport alustaan iskarit halvalla ? Jousina -40mm eibachit, nyt alla alkuperäiset M-Sport iskarit.
Satasella tai kahdella ei toimivia iskareita saa.
Comment
Comment