Elikkäs autoon asentanut jälkiasennus xenon sarjan ja toinen poltin ei välillä pala. Jos ajelee hetken parkeilla ja siten sytyttää niin syttyy taas. Tosiaan ikinä ei kumminkaan ajaessa sammu, eli kerran kun on syttynyt niin se palaa kyllä. Tosiaan joka kerta ei syty. Mittaristoon vain syttyy merkki ettei ajovalo pala. Ongelmaa ollut jo muutaman kuukauden. Onko ballasti tai polttimo menossa vai missähän voi olla vika? :think
Vaihda ballasti puolelta toiselle ja jos vika siirtyy niin tiedät mitä tehdä.
Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
Ford Mondeo 1.8 Stw -01
Ex:
E39 523i touring -99
Opel kadett E 1.6 -89
Seat Toledo 1.8 -92
Toyota corolla Lb 1.6 -87
Vw passat farkku 1.8 -99
Mikähän voisi olla kun vänkärin puolen peilinlämmitin ja ylös/alas kääntö ei toimi? Sivuille kääntyy ja kuskinpeili toimii iha normaalisti? Räjäytänko koko paketin vai mistä kannattaisi aloittaa :think...
Mikähän voisi olla kun vänkärin puolen peilinlämmitin ja ylös/alas kääntö ei toimi? Sivuille kääntyy ja kuskinpeili toimii iha normaalisti? Räjäytänko koko paketin vai mistä kannattaisi aloittaa :think...
[QUOTE=dede;3009433]No nyt on akku kiinni katsomaan mitä sanoo 10h pääsr
tä. Nyt sano 12,67 ja kaapelit nykäs kiinni ni 12,57. Toivotaan että olis tuo siili ni pääsis helpolla
No nyt auto 13h seisseenä näytti kaapelit kiinni 12,4. Otin akun pois ja sisällä mittasin vähän paremmalla mittarilla niin näytti 12,66 Eli taitaa tuo siili olla sökönä ku puhaltimen sulake oli tuon 13h irti.
[QUOTE=dede;3009433]No nyt on akku kiinni katsomaan mitä sanoo 10h pääsr
tä. Nyt sano 12,67 ja kaapelit nykäs kiinni ni 12,57. Toivotaan että olis tuo siili ni pääsis helpolla
No nyt auto 13h seisseenä näytti kaapelit kiinni 12,4. Otin akun pois ja sisällä mittasin vähän paremmalla mittarilla niin näytti 12,66 Eli taitaa tuo siili olla sökönä ku puhaltimen sulake oli tuon 13h irti. Niin ja aamulla mittaus näytti lämpösellä akulla tuon sisältä tulleena. Nyt kylmässä.
Mikähän voisi olla kun vänkärin puolen peilinlämmitin ja ylös/alas kääntö ei toimi? Sivuille kääntyy ja kuskinpeili toimii iha normaalisti? Räjäytänko koko paketin vai mistä kannattaisi aloittaa :think...
"sigun auto" siis kysees..
Johto poikki varmaankin, tai pari, jos lämmitinkään ei toimi.
BMW 520d Touring '06 314tkm BMW 530D Touring '99 552tkm BMW 320da Touring '02 427tkm Volvo V70 D5 '02 Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
No nyt auto 13h seisseenä näytti kaapelit kiinni 12,4. Otin akun pois ja sisällä mittasin vähän paremmalla mittarilla niin näytti 12,66 Eli taitaa tuo siili olla sökönä ku puhaltimen sulake oli tuon 13h irti. Niin ja aamulla mittaus näytti lämpösellä akulla tuon sisältä tulleena. Nyt kylmässä.
Ja tuo todistaa mitä?
Ihan normaalia, että nousee 12,4V-12,66V:hen akun jännite jos sen tuot kylmästä lämpimään.
ex: BMW E38 735iA -97 ex: MB W211 E200CDI -03 ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99 ex: BMW E39 528iA -96 ex: MB W126 300SE -89 ex: BMW E34 525iAT -95 ex: BMW E36 316iA -91
Taas koitin tuota öljyhuollon nollaamista. Kokeilin taaskin avaimen jokaisessa asennossa sekä nollauslaitteella että johdonpätkällä. Ei tapahdu yhtään mitään. Olen aiemminkin näitä onnistuneesti nollaillut, mutta tässä yksilössä ensimmäinen kerta. Onkohan pistokkeelle tuleva johto poikki vai mikä mättää?
Ihan normaalia, että nousee 12,4V-12,66V:hen akun jännite jos sen tuot kylmästä lämpimään.
Nii että oli tuossa puhaltimessa häikkää. Ja mittauksen väli oli n.5min samantien ku sisälle sain ni mittasin. Ennen pudotti 12h seisomisella samlilla lämpötiloilla 12,1.
Taas koitin tuota öljyhuollon nollaamista. Kokeilin taaskin avaimen jokaisessa asennossa sekä nollauslaitteella että johdonpätkällä. Ei tapahdu yhtään mitään. Olen aiemminkin näitä onnistuneesti nollaillut, mutta tässä yksilössä ensimmäinen kerta. Onkohan pistokkeelle tuleva johto poikki vai mikä mättää?
Miulla kanssa e39 vm-96 joka ei antanu nolla niitä öljynvaihtopalkkeja johdonpätkällä, vaikka mitä yritti. Sitten latailin carsoftin ja sillä sitten pistin palkit vihreeksi.
Tosin nyt "ongelma" on, ettei ne palkit vähene ollenkaan Ajelin viimeksi öljyillä sen kymmenentuhatta ja samanverran vihreitä mittaristossa. Parempihan se noin on, ku että palkit punaisella..
Laitetaas tänne jos tulis nopeampi vastaus, kiirusta! Kysytään kaverin puolesta. Auto 530d -02, 16:9 näyttö ei toimi, bmw logo ilmestyy näyttöön mutta muuta ei sitten tapahdukaan näytössä. Ratin napit toimii. Missä vikaa?
Comment