E39 kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Muurahainen
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #916
    Originally posted by Mik@ View Post
    Saako autopuhelimen sammumaan samalla kun virrat sammuttaa? Käyntiin kyllä lähtee mutta ei sammu vaikka auto menee nukkumaan. Ohjekirja saksaksi niin eipä ole siitäkään hyötyä.
    Ainakin E38:n puhelin sammuu kun virrat kääntää pois.

    Comment

    • Mik@
      BTCF Member
      • Jul 2010
      • 1413
      • Nurmes

      #917
      Originally posted by Muurahainen View Post
      Ainakin E38:n puhelin sammuu kun virrat kääntää pois.
      Joo samanlainen se tuossakin on, mutta ei sammu. Liekkö sitten joku asetus päällä, kun ei tosiaan tuosta manuaalista ei ota selvää eikä jaksa kääntää koko opusta. Vie varmasti jonkin verran akkua kun vahvistinkin taitaa olla päällä silloin kun puhelin on päällä, kuuluu pieni "tsup" kun laittaa puhelimen kiinni.
      E61 520Da

      Comment

      • peto2
        BTCF Member
        • Jan 2007
        • 8284
        • Järvikylä (Nakkila)

        #918
        Originally posted by Mik@ View Post
        Joo samanlainen se tuossakin on, mutta ei sammu. Liekkö sitten joku asetus päällä, kun ei tosiaan tuosta manuaalista ei ota selvää eikä jaksa kääntää koko opusta. Vie varmasti jonkin verran akkua kun vahvistinkin taitaa olla päällä silloin kun puhelin on päällä, kuuluu pieni "tsup" kun laittaa puhelimen kiinni.
        siihen puhelimeen saa asetettua viiveen sammumista varten. sinne on varmaan joku laittanut pitkän viiveen. laita puhelimen kieli (sprache) suomeksi niin viiveen asetus löytyy helposti asetuksista.
        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
        ex:
        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
        Nakkaa privaa jos tarvetta.

        Comment

        • Mik@
          BTCF Member
          • Jul 2010
          • 1413
          • Nurmes

          #919
          Originally posted by peto2 View Post
          siihen puhelimeen saa asetettua viiveen sammumista varten. sinne on varmaan joku laittanut pitkän viiveen. laita puhelimen kieli (sprache) suomeksi niin viiveen asetus löytyy helposti asetuksista.
          Ai se osaa suomea vielä kun sanot miten se kieli vaihtuu? edit. puhelin on siis se vanha lankaluuri -96 vuodelta
          Last edited by Mik@; 18-07-2013, 21:49.
          E61 520Da

          Comment

          • peto2
            BTCF Member
            • Jan 2007
            • 8284
            • Järvikylä (Nakkila)

            #920
            Originally posted by Mik@ View Post
            Ai se osaa suomea vielä kun sanot miten se kieli vaihtuu? edit. puhelin on siis se vanha lankaluuri -96 vuodelta
            F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
            ex:
            E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
            Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
            Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
            Nakkaa privaa jos tarvetta.

            Comment

            • Reeperbahn
              BTCF Member
              • May 2012
              • 605
              • EFOU

              #921
              Osaisko joku jelppiä tämmösessä asiassa:

              M5 7/99 jossa 4:3 näyttö. Näyttö ja radio meni yhden äkkiä mykäksi. Välillä saattavat 10-20 sekuntia näkyä ja kuulua, sitten taas sammuvat. Myöskään napit eivät tällöin toimi. Käytin akun kenkiä ja radion piuhoja kontissa pois, mutta ei ollut apua asiaan. Käytin myös näytön takana olevat 2 piuhaa irti mutta ei vaikutusta. Aiemmin keväällä teki satunnaisesti että radio meni mykäksi muutamaksi minuutiksi, ja palasi itsekseen toimimaan. Näyttö on tähän asti pelannut koko ajan.
              -BMW M3 -09
              -MB E320 Coupe -94
              -MB E250 CGI -10
              -Husqvarna R320 -14

              Comment

              • _nixu_
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2006
                • 8975
                • Kellokoski

                #922
                Originally posted by Reeperbahn View Post
                Osaisko joku jelppiä tämmösessä asiassa:

                M5 7/99 jossa 4:3 näyttö. Näyttö ja radio meni yhden äkkiä mykäksi. Välillä saattavat 10-20 sekuntia näkyä ja kuulua, sitten taas sammuvat. Myöskään napit eivät tällöin toimi. Käytin akun kenkiä ja radion piuhoja kontissa pois, mutta ei ollut apua asiaan. Käytin myös näytön takana olevat 2 piuhaa irti mutta ei vaikutusta. Aiemmin keväällä teki satunnaisesti että radio meni mykäksi muutamaksi minuutiksi, ja palasi itsekseen toimimaan. Näyttö on tähän asti pelannut koko ajan.
                E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                Comment

                • Mik@
                  BTCF Member
                  • Jul 2010
                  • 1413
                  • Nurmes

                  #923
                  Jep nyt sammuu luuri kun virrat katkaisee. Oli joku turva ajastin 90, minun mielestä luuri ei kyllä sammunut olleenkaan, mutta kyllä tuo nyt ainakin toimii. Kiitos.
                  E61 520Da

                  Comment

                  • Point
                    Bimmer Rookie
                    • Jun 2013
                    • 33
                    • Lempäälä

                    #924
                    523 kiikarissa ja muuten kaikki jees, paitsi katalysaattori on poistettu. Vehje on siis saksassa. Mitä tuommonen katti maksaa halvimmillaan ja mistä se kannattaa ostaa/tilata? Kyseisessä autossa on vähän spesiaalimmat varusteet, hyvä hinta ja sijainti, joten ei viitsisi jättää ostamatta.

                    http://www.fixabildelar.se/fi/bmw/52...996-91998.html ?
                    E39 523i -97

                    Comment

                    • BMW323
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2007
                      • 994
                      • kempele

                      #925
                      pitäis saada vastauksia muutamaan kysymykseen.

                      elikkä mun pitäis vaihtaa turbo tuohon omaan 530d:hen 135kW no se tulee kumminki e60 530d:n
                      sitten x5 kytkin paketti mut mikä vauhtipyörä kannattais laittaa? ihan vakio vai onko taas x5:ssa parempi/kestävempi vauhtipyörä?
                      mistä cooleri vakio vai joku alumiininen tai sitten jostain toisesta mallista isompi

                      tuli auto oli säädössä maanantaina niin turbo ei oikeen toiminu niin päivitetään samalla vähän enemmän niin saa paremmin voimaa ku auto menee takas joka tapauksessa penkkiin/säätöön uudestaan
                      Nissan Stagea NM35 -01
                      2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
                      harrastepohjalta E21 316

                      Comment

                      • peto2
                        BTCF Member
                        • Jan 2007
                        • 8284
                        • Järvikylä (Nakkila)

                        #926
                        Originally posted by Point View Post
                        523 kiikarissa ja muuten kaikki jees, paitsi katalysaattori on poistettu. Vehje on siis saksassa. Mitä tuommonen katti maksaa halvimmillaan ja mistä se kannattaa ostaa/tilata? Kyseisessä autossa on vähän spesiaalimmat varusteet, hyvä hinta ja sijainti, joten ei viitsisi jättää ostamatta.

                        http://www.fixabildelar.se/fi/bmw/52...996-91998.html ?
                        jos ainoa vika on katin puute niin ei sitä välttämättä hylätä tarvi.. 523i on niin yleinen malli että katteja löytyy purkuautoista vaikka millä mitalla eikä varmasti satasta enempää tarvi köyhtyä. kattihan on semmonen vehje että jos se on mekaanisesti ehjä niin se toimii.
                        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                        ex:
                        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                        Nakkaa privaa jos tarvetta.

                        Comment

                        • Nik-las
                          Bimmer Rookie
                          • Jun 2010
                          • 102
                          • Nokia

                          #927
                          E39 540ia -00 227tkm

                          Tasakaasulla pientä nykimistä, vikakoodit : katalysaattorien toiminta, lambda bank1 + bank2

                          Tyjäkäynti ok, ei sammuile kuten muilla. Laatikkovikaan en uskalla uskoa.

                          Voiko käyttäytyä "nykivästi" pelkästään lambdojen + kattien sököyden johdosta?

                          Mistä lambdat halvalla? Järkevällä toimitusajalla (alle viikko)?
                          Lähinnä alkuperäiset kiinnostavat, jotta toimisivatkin kerralla.

                          -Niklas
                          Vapaalla F07 530D GT
                          Työkalu - Scania R650 nextgen

                          Comment

                          • Muurahainen
                            Bimmer Enthusiast
                            • Dec 2006
                            • 9194
                            • Nurmijärvi

                            #928
                            Originally posted by Nik-las View Post
                            E39 540ia -00 227tkm

                            Tasakaasulla pientä nykimistä, vikakoodit : katalysaattorien toiminta, lambda bank1 + bank2

                            Tyjäkäynti ok, ei sammuile kuten muilla. Laatikkovikaan en uskalla uskoa.

                            Voiko käyttäytyä "nykivästi" pelkästään lambdojen + kattien sököyden johdosta?

                            Mistä lambdat halvalla? Järkevällä toimitusajalla (alle viikko)?
                            Lähinnä alkuperäiset kiinnostavat, jotta toimisivatkin kerralla.

                            -Niklas
                            Ei vielä välttämättä katit hajalla.
                            Voi olla että lambdatkin toimivat ja siellä on imuvuoto.

                            Ihan jo sillä tai risoilla lambdoilla saa nykimistä aikaan.

                            Comment

                            • Bmw Dreamer
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2004
                              • 2762
                              • Kouvola

                              #929
                              Originally posted by Jri View Post
                              ratti ollut pois, akseli näytti mun mielestä pysyvän paikallaan mut ratti heiluu ympärillä, miten sanois fiksusti: näyttää että booreissa väljää.. Rattikin tuntuu ehjältä.. Pitää ottaa joku päivä uudestaan irti ja kuvailla paremmin..
                              Eiks tässä kuitenkin oo kartioboorit? :think Tulee mieleen et ratti rikki tai vääränlainen.
                              BMW 520d Touring '06 314tkm
                              BMW 530D Touring '99 552tkm
                              BMW 320da Touring '02 427tkm
                              Volvo V70 D5 '02
                              Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
                              Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
                              Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja

                              Case IH 5140 Maxxum

                              Comment

                              • Fastpiksu
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2010
                                • 1571
                                • Kajaani-Paltamo

                                #930
                                Originally posted by BMW323 View Post
                                mistä cooleri vakio vai joku alumiininen tai sitten jostain toisesta mallista isompi

                                Ihan pikkuvaivalla et sinne isompaa välijäähdytintä saa kun ilmastoinnin kennon flektit vie niin paljo tilaa. Muutaman e39:n olen nähnyt johon on isompi cooleri laitettu ja niissä on puskuria joutunu puukottamaan aika rankasti, ja se nyt ei ainakaan omaan silmään ulkonäköä juuri paranna.
                                Chevrolet Express van
                                Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
                                E36 325i group F

                                Ex:
                                e34 525i
                                e34 525tds "superturbo"
                                e39 530d M-Sport

                                Comment

                                Working...
                                X