Ei saakeli. Vieläkö näitä hyppylankahoopoja on liikenteessä.. No ei sen puoleen tämmöiset kaverit työllistävät meikäläisiä, kun ollaan joku moduuli kärväytetty. Tällöin se kympin maksanut huoltopulikka ei olekkaan enää yhtään liian kallis.
Sellaisella nollaimella sitä koitinkin ensiksi nollata. Edellinen bemari nollaantui vallan mainiosti sillä, mutta tähän päätin hyppylankaakin kokeilla kun ei vaan nollaannu. Ennen ostoa tämä oli hiljattain nollattu jollakin konstilla, mutta itse en ole saanut millään nollattua.
Tuleekos tuossa halvemmassa joku softa mukana vai löytyykö netistä? Voisi melkein tilata tuollaisen + adapterin.
Pelottaa vain, että pistokkeen johdot on matkalta poikki tai jotain kun huoltovalojakaan en saanut nollattua hyppylangalla tai nollaimella, mutta täytyy testailla.
Edit: Saako vastaavaa ihan jostain Suomesta vaikka hieman kalliimmallakin? Kovin pitkä toimitusaika taitaa olla tuolla puljulla.
Ei saakeli. Vieläkö näitä hyppylankahoopoja on liikenteessä.. No ei sen puoleen tämmöiset kaverit työllistävät meikäläisiä, kun ollaan joku moduuli kärväytetty. Tällöin se kympin maksanut huoltopulikka ei olekkaan enää yhtään liian kallis.
Mulla ainakin juuri tuollanen kuin tuo halvempi kokomusta, hyvin toimii, tosiaan pari pinniä piti juottaa vaan yhteen. Ja kytkemisjärjestys yms pitää olla oikea että toimii, eli olikos se että ensin palikka autoon kiinni, sitte vasta koneeseen ja vasta sitten ohjelma päälle. Ja toki virrat saa autossa olla päällä muistaakseni ihan alusta asti.
Tuleekos tuossa halvemmassa joku softa mukana vai löytyykö netistä? Voisi melkein tilata tuollaisen + adapterin.
Pelottaa vain, että pistokkeen johdot on matkalta poikki tai jotain kun huoltovalojakaan en saanut nollattua hyppylangalla tai nollaimella, mutta täytyy testailla.
Edit: Saako vastaavaa ihan jostain Suomesta vaikka hieman kalliimmallakin? Kovin pitkä toimitusaika taitaa olla tuolla puljulla.
Mulla ainakin juuri tuollanen kuin tuo halvempi kokomusta, hyvin toimii, tosiaan pari pinniä piti juottaa vaan yhteen. Ja kytkemisjärjestys yms pitää olla oikea että toimii, eli olikos se että ensin palikka autoon kiinni, sitte vasta koneeseen ja vasta sitten ohjelma päälle. Ja toki virrat saa autossa olla päällä muistaakseni ihan alusta asti.
Kumpi kannattaisi ostaa? Halvempi ilmeisesi toimii tämän vanhemman 20-pinnisessä adapterin kanssa jos jotkut pinnit juottaa lukijasta yhteen. Mitenkäs tuo kalliimpi?
Olikos tuo kampiakselin asentoanturi vika kovin yleinen M52TU moottoreissa? Oma sigun e39 oli antanut vikakoodin anturista. Mitään käynti ongelmia ei ole koskaan ollut niin mietin vaan kannattaako tuon koodin perusteella ryhtyä varotoimenpiteisiin?
No elä sitten usko. Kyllähän tuo vp44 pumpun maine kiirii edellään. Kaikki vehkeet missä tuo pumppu on, niin rikkihän ne menee. Tämä ei toki ole ainoastaan bmw:n ongelma, vaan kaikissa merkeissä missä tuo pumppu löytyy.
Eli TDS on täyttä paskaa? Mikä siitä tekee huonon, kansiongelmat? Eiköhän nekin saada kuriin kunnon tiivisteellä, isolla alusyylärillä ja kunnon sähköflektillä? Pumpöuu isompi nestepää, itsetehty pakosarja ja switcher s2b, isoo cooleria ja avaraa putkee tyyppinen setti houkuttelis vaan niin perkeleesti... entäs vakiona, eikö se muka sillonkaan kestä? kaikki näyttäis olevan 400-500tkm ajettuja, eikai se ihan niin huono kone ole?:think
Uudemmasta D koneesta vaan saa niin pirun paljon pienemmällä panostuksella enemmän voimaa jne.
Eli TDS on täyttä paskaa? Mikä siitä tekee huonon, kansiongelmat? Eiköhän nekin saada kuriin kunnon tiivisteellä, isolla alusyylärillä ja kunnon sähköflektillä? Pumpöuu isompi nestepää, itsetehty pakosarja ja switcher s2b, isoo cooleria ja avaraa putkee tyyppinen setti houkuttelis vaan niin perkeleesti... entäs vakiona, eikö se muka sillonkaan kestä? kaikki näyttäis olevan 400-500tkm ajettuja, eikai se ihan niin huono kone ole?:think
No elä sitten usko. Kyllähän tuo vp44 pumpun maine kiirii edellään. Kaikki vehkeet missä tuo pumppu on, niin rikkihän ne menee. Tämä ei toki ole ainoastaan bmw:n ongelma, vaan kaikissa merkeissä missä tuo pumppu löytyy.
Eli TDS on täyttä paskaa? Mikä siitä tekee huonon, kansiongelmat? Eiköhän nekin saada kuriin kunnon tiivisteellä, isolla alusyylärillä ja kunnon sähköflektillä? Pumpöuu isompi nestepää, itsetehty pakosarja ja switcher s2b, isoo cooleria ja avaraa putkee tyyppinen setti houkuttelis vaan niin perkeleesti... entäs vakiona, eikö se muka sillonkaan kestä? kaikki näyttäis olevan 400-500tkm ajettuja, eikai se ihan niin huono kone ole?:think
No tälläsen kuvan täältä ainakin saa.
En sit tiiä voiko jollakin määrätynlaisel käytöllä saada noi kestämään? Esim ei kylmänä kenkää, eikä kuumana sammuttaa yms?
Ei kait ne "huonoja" koneita ole, mutta on niissä vissiin suht paljon ongelmia, varsinkin muihin koneisiin verraten?
Oon lukenut foorumilta jotain että esim 98vuoden ja 00-> penkkien sähköt on jotenkin erillaiset. Onko niillä vaikutusta perus lättäpenkeissä? Eli onko penkinlämmittimen ja airbägin liittimet muuttunut jotenkin noissa?
Leave a comment: