Ei mitään vikaa vaan laitoin ääninäytteen m62b44tu koneesta, hassua miten ääni muuttuu terävämmäksi mp3 soittimellä nauhoitettuna, livenä kuullostaa pehmeämmältä.
Mitä sanotte m62b44tu omistajat! onko normaali käyntiääni
Ei mitään vikaa vaan laitoin ääninäytteen m62b44tu koneesta, hassua miten ääni muuttuu terävämmäksi mp3 soittimellä nauhoitettuna, livenä kuullostaa pehmeämmältä.
Mitä sanotte m62b44tu omistajat! onko normaali käyntiääni
saapu kotia tuommoset ledi kilvenvalot (ei polttimot) touringiin.. pitääkö purkaa se koko kahva systeemi pois että vanhat rungot saa irti ja uuvet tilalle vai lähteekö ns ulkoapäin irti ?
saapu kotia tuommoset ledi kilvenvalot (ei polttimot) touringiin.. pitääkö purkaa se koko kahva systeemi pois että vanhat rungot saa irti ja uuvet tilalle vai lähteekö ns ulkoapäin irti ?
Kilvenvalon runko liikkuu sivuttaissuunnassa, jolloin toinen reuna vapautuu ja saa vedettyä ulos
Alkoi vm.-01 e39:ssä DSC valo killittämään. ABSit toimii normaalisti. Vikakoodiksi antoi precharge pump (koodi 88)
Mitä konkarit on mieltä, onko oikeasti se pumppu mennyt, vai viittaako enemmänki tuohon tyypilliseen boksi vikaan?
Tällänen ongelma tuli juuri: Vilkut vilkkuu nopeasti.
Ensin meni vasen puoli, muutaman kilometrin jälkeen oikea puoli. Vilkuttaa siis tuplanopeudella.
-Kaikki polttimot OK palaa kirkkaasti
-Ei anna mittaristoon palaneen polttimon varoitusta (vilkuista ei kuuluisikaan)
-Ei anna inpalla vikaa LCM eikä ZKE
-Ei tuningledejä paitsi rekisterikilvessä (olleet jo vuoden)
-Ei väläytä ensin hitaasti vaan heti laakista nopeasti
Alkoi vm.-01 e39:ssä DSC valo killittämään. ABSit toimii normaalisti. Vikakoodiksi antoi precharge pump (koodi 88)
Mitä konkarit on mieltä, onko oikeasti se pumppu mennyt, vai viittaako enemmänki tuohon tyypilliseen boksi vikaan?
Originally posted by Google
Unplug the pre-charge pump and apply 12v directly to it. It'll either run or it won't.
If it runs then backtrack to what "controls" the pump. (ie ABS module)
Inspect/test all associated wiring from the module to the pump.
Don't ever assume an error code is going to point to exactly what the bad component is, especially with the ABS/DSC components.
Pins 3 & 4 on the ABS module side of the harness (the large 42 pin connector) should have continuity to the two pins at the pre-charge pump.
Also meter between pins 3 & 4 on the ABS module itself and see if there is any kind of reading at all. (continuity/diode test) Reverse the leads and check both ways. If there is no reading at all then most likely there is a break inside the module itself.
BTW - The 255 just means that that error is "currently" present when those codes were read at that given moment. The number of times it has happened would be lower if it were an intermittent issue that has come and gone however many times it shows, but is not "currently" present as an error.
No mikähän nyt. Asc ei mene enää napista pois päältä. Ihan sama painaako nappia sekunnin vai kymmenen, ei syty valoa. Se siis toimii päällä normaalisti, mutta ei mene millään pois. Apua.
Tällänen ongelma tuli juuri: Vilkut vilkkuu nopeasti.
Ensin meni vasen puoli, muutaman kilometrin jälkeen oikea puoli. Vilkuttaa siis tuplanopeudella.
-Kaikki polttimot OK palaa kirkkaasti
-Ei anna mittaristoon palaneen polttimon varoitusta (vilkuista ei kuuluisikaan)
-Ei anna inpalla vikaa LCM eikä ZKE
-Ei tuningledejä paitsi rekisterikilvessä (olleet jo vuoden)
-Ei väläytä ensin hitaasti vaan heti laakista nopeasti
Mistäs sitten jatkaisi?
Mulla ihan sama että välillä tahkoaa tuplanopeudella, kumpi puoli vaan, risteyksessä saattaa tehdä useamman kerran tuon, että alkaa hakkaa tuplana, sitte normaalisti, taas tuplana...
Ja kaikki palaa. En keksi muuta ku mulla se Jaeger boksi vetokoukun sähköille paksissa... Onkos sulla koukkua?
Ja olikos Ledi rekisterikilven valoja? (oli näköjään) Nekin vissiin tuollaista aiheuttaa? Mulla on nimittäin kanssa...
Pitäisköhän kokeilla laittaa huijausvastus niille...
Mulla ihan sama että välillä tahkoaa tuplanopeudella, kumpi puoli vaan, risteyksessä saattaa tehdä useamman kerran tuon, että alkaa hakkaa tuplana, sitte normaalisti, taas tuplana...
Ja kaikki palaa. En keksi muuta ku mulla se Jaeger boksi vetokoukun sähköille paksissa... Onkos sulla koukkua?
Ja olikos Ledi rekisterikilven valoja? (oli näköjään) Nekin vissiin tuollaista aiheuttaa? Mulla on nimittäin kanssa...
Pitäisköhän kokeilla laittaa huijausvastus niille...
Vetokoukkua ei ole.
Vika oli poistunut itsestään kun äsken starttailin, kesti muutaman päivän..
Onko rekisterikilven valot ja vetokoukun pistoke ainoa mikä voi tehdä vian molemmille puolille samaan aikaan? Muita ideoita? :think
Äsken löin ton e39 piuhan päähän ja antoi airbagilta 18 "Seat occupancy detector" vikakoodin. Löytyykö eboxilta jotain tohon liittyvää? Tuli vedettyä sisähaara sieltä niin jos siinä ois samalla jotain lähteny irti?
Yritin koodata lcm ja antoi ilmotuksen Not avaible for this coding index, yet!, meinaako toi että liian vanha lcm?
Auto E39 2003 touring . Kallistuksen vakaaja menossa pelkääjänpuolelta edestä , kuuluu montussa kolina ja auto nostettu ylös ja käsituntumalla todettu että väljyyttä on . Pitääkö vaihtaa molemmat vakaimet uusiin vaikka toinen olisikin ok , vai vaikuttaako ajoon jos vaihtaa vaan toisen uuteen .
xenon lähivalopolttimon vaihto , riittääkö että kääntää virrat pois avaimesta kun vaihtaa polttimon , vai onko parempi ottaa myös akun kenkä irti ? joskus lukenu/kuullu jostain että niiden kanssa ei kannattas urheilla ettei henki lähde , onko tämä liioittelua vai totta ?
kiitos etukäteen
ps.onko vinkkejä mistä xenon polttimoita kandeisi kysellä(laadukkaita ei kiina ) ? motonet ,scmiedmann,
Comment