Hyvin mystistä. Olin tunnin poissa autolta ja lähdin asentamaan koko ledipalettia paikalleen uudestaan ja kaikki toimii taas toimi kuin mitään ei ole tapahtunut :think Hyviähän nuo SMD 6050 kiinaledit on, taisi koko 18 ledin setti maksaa posteineen 30e. Sama suomessa taisi lähennellä 100 euroa
E39 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Katsotaan mitä tuleman pitää. Diskoilu johtunee väärin asennetuista ledeistä. Niitä kantojahan joutuu hieman painamaan yhteen jotta diskoilu loppuu. Sen sijaan tuo E39:n karttavalon suunnittelija pitäisi pahoinpidellä.Originally posted by zener View PostKyllä ne parin viikon päästä diskoilee, ei oo enää nii hyviä.
Last edited by arpuC; 15-11-2013, 22:52.Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
Kyl johtuu siitäkin, että etuvastus on liian pieni, jolloin ledi hajoaa ja alkaa diskoamaan, ellei ihan jopa pala täysin.Originally posted by arpuC View PostKatsotaan mitä tuleman pitää. Diskoilu johtunee väärin asennetuista ledeistä. Niitä kantojahan joutuu hieman painamaan yhteen jotta diskoilu loppuu. Sen sijaan tuo E39:n karttavalon suunnittelija pitäisi pahoinpidellä.
Mitäs rikollista siinä karttavalossa on?
BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
Moro! Huomenna pitäis käydä vaihtomielessä kurkkaamassa tollasta E39 525tdsssää(tds lähinnä "viritysaihio" ominaisuuksien takia, mut ei puhuta siitä sen enempää. )
Mistä kannattaa olla erittäon tarkkana kolmeysin suhteen, onko jotai tiettyjä tyyppivikoja, mitä huomaa koeajolla? Kaikki muutki vinkit koneen ja auton koeajosta ja kuuntelusta olis kiva tietää, että ei tuu vaihettua nykystä kasifarkkua johonki paskakasaan. Kiitoksia jo valmiiksi!
E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4
Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Comment
-
no tuota tuon nimenomaan TDS:n kanssa kädet uppoaa erittäin syvälle paskaan.Originally posted by ///JATKE View PostMoro! Huomenna pitäis käydä vaihtomielessä kurkkaamassa tollasta E39 525tdsssää(tds lähinnä "viritysaihio" ominaisuuksien takia, mut ei puhuta siitä sen enempää. )
Mistä kannattaa olla erittäon tarkkana kolmeysin suhteen, onko jotai tiettyjä tyyppivikoja, mitä huomaa koeajolla? Kaikki muutki vinkit koneen ja auton koeajosta ja kuuntelusta olis kiva tietää, että ei tuu vaihettua nykystä kasifarkkua johonki paskakasaan. Kiitoksia jo valmiiksi!
UNOHDA
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Juu bemaria kun ostaa niin kannattaa tarkistaa ensimmäisenä tämä asia:Originally posted by peto2 View Postno tuota tuon nimenomaan TDS:n kanssa kädet uppoaa erittäin syvälle paskaan.
UNOHDA
1: kurkista pellin alle, ja varmista ettei siellä ole TDS moottoriChevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Ex:
e34 525i
e34 525tds "superturbo"
e39 530d M-Sport
Comment
-
On kyllä kaikin puolin hirveä moottori ja aiheutti itselleni kauhean diesel kammon. M57 olikin sitten aivan toista maata. Tykkäsin väännöstä. :thinkOriginally posted by peto2 View Postno tuota tuon nimenomaan TDS:n kanssa kädet uppoaa erittäin syvälle paskaan.
UNOHDA
Comment
-
Eli TDS on täyttä paskaa? Mikä siitä tekee huonon, kansiongelmat? Eiköhän nekin saada kuriin kunnon tiivisteellä, isolla alusyylärillä ja kunnon sähköflektillä? Pumpöuu isompi nestepää, itsetehty pakosarja ja switcher s2b, isoo cooleria ja avaraa putkee tyyppinen setti houkuttelis vaan niin perkeleesti... entäs vakiona, eikö se muka sillonkaan kestä? kaikki näyttäis olevan 400-500tkm ajettuja, eikai se ihan niin huono kone ole?:thinkE36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4
Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Comment
-
Oon lukenut foorumilta jotain että esim 98vuoden ja 00-> penkkien sähköt on jotenkin erillaiset. Onko niillä vaikutusta perus lättäpenkeissä? Eli onko penkinlämmittimen ja airbägin liittimet muuttunut jotenkin noissa?E46 316 -99
Ex:
E39 523iA -98
E46 316 -99
E46 318 -99
Comment
-
No tälläsen kuvan täältä ainakin saa.Originally posted by ///JATKE View PostEli TDS on täyttä paskaa? Mikä siitä tekee huonon, kansiongelmat? Eiköhän nekin saada kuriin kunnon tiivisteellä, isolla alusyylärillä ja kunnon sähköflektillä? Pumpöuu isompi nestepää, itsetehty pakosarja ja switcher s2b, isoo cooleria ja avaraa putkee tyyppinen setti houkuttelis vaan niin perkeleesti... entäs vakiona, eikö se muka sillonkaan kestä? kaikki näyttäis olevan 400-500tkm ajettuja, eikai se ihan niin huono kone ole?:think
En sit tiiä voiko jollakin määrätynlaisel käytöllä saada noi kestämään? Esim ei kylmänä kenkää, eikä kuumana sammuttaa yms?
Ei kait ne "huonoja" koneita ole, mutta on niissä vissiin suht paljon ongelmia, varsinkin muihin koneisiin verraten?BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
No elä sitten usko. Kyllähän tuo vp44 pumpun maine kiirii edellään. Kaikki vehkeet missä tuo pumppu on, niin rikkihän ne menee. Tämä ei toki ole ainoastaan bmw:n ongelma, vaan kaikissa merkeissä missä tuo pumppu löytyy.Originally posted by ///JATKE View PostEli TDS on täyttä paskaa? Mikä siitä tekee huonon, kansiongelmat? Eiköhän nekin saada kuriin kunnon tiivisteellä, isolla alusyylärillä ja kunnon sähköflektillä? Pumpöuu isompi nestepää, itsetehty pakosarja ja switcher s2b, isoo cooleria ja avaraa putkee tyyppinen setti houkuttelis vaan niin perkeleesti... entäs vakiona, eikö se muka sillonkaan kestä? kaikki näyttäis olevan 400-500tkm ajettuja, eikai se ihan niin huono kone ole?:think- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
Uudemmasta D koneesta vaan saa niin pirun paljon pienemmällä panostuksella enemmän voimaa jne.Originally posted by ///JATKE View PostEli TDS on täyttä paskaa? Mikä siitä tekee huonon, kansiongelmat? Eiköhän nekin saada kuriin kunnon tiivisteellä, isolla alusyylärillä ja kunnon sähköflektillä? Pumpöuu isompi nestepää, itsetehty pakosarja ja switcher s2b, isoo cooleria ja avaraa putkee tyyppinen setti houkuttelis vaan niin perkeleesti... entäs vakiona, eikö se muka sillonkaan kestä? kaikki näyttäis olevan 400-500tkm ajettuja, eikai se ihan niin huono kone ole?:think
Comment
-
pumppu tekee koko moottorista huonon?Originally posted by BreeZi View PostNo elä sitten usko. Kyllähän tuo vp44 pumpun maine kiirii edellään. Kaikki vehkeet missä tuo pumppu on, niin rikkihän ne menee. Tämä ei toki ole ainoastaan bmw:n ongelma, vaan kaikissa merkeissä missä tuo pumppu löytyy.Last edited by penari; 17-11-2013, 01:56.F01 730d semivoll
e30 325 turbo m-tech2
Comment
Comment