Kyseessä on sama auto. Pitkään sitä harkitsin, lopulta kuitenkin tulin siihen tulokseen että E39 M5 ei automallina ole minulle sopiva.
Olen aina ollut enempi 3-sarjan harrastaja ja ne tuntuu sopivan kokosilta itselle.
Autohan oli todella hyvä yksilö siitä se ei jäänyt kiinni. Alkanut kiehtomaan enempi joku uudempi auto millä voi ajaa kesät talvet.
Tuo M5 on sen kuntoinen yksilö ettei sitä kannata suolassa uittaa.
Vaikutti olevankin hienossa kunnossa. En uskaltanut lähteä katsomaan, koska olisin varmasti marssinut pankkiin hakemaan lisälainaa.
Näitä tulee aina silloin myyntiin kun rahat on muissa romuissa kiinni. Hienoa kuitenkin että meni hyvään kotiin.
Mulla 4\99 ja siinä samanlainen mittaristo ja ei siis alun perin facelift vaikka nykysellään sellainen onkin..
Mulla on 11/99 ja siinä on mustapohjainen. Niitä on varmaan joskus vaihdeltu, ja uutena osana ei ole saanut kuin uudempaa harmailla taustoilla olevia:think
EDIT: M registryn mukaan ne on faceliftiin tulleet, eli 9/00.
Onkos täällä jollain kokemusta perän (3kpl) ja perän apurungon (4kpl) puslien vaihdosta kun se tehdään siihen tarkoitetuilla työkaluilla pakoputkistoa irroittamatta?
Onko homma tehtävissä muutamassa tunnissa noilla työkaluilla?
On kokemusta, ja on tehtävissä muutamassa tunnissa. Kirjoittelin M5boardille DIY-jutunkin perän puslien osalta. Mulla oli kyllä muistaakseni putkisto lattialla, mutta sehän irtoo nopeesti.
Mulla on 11/99 ja siinä on mustapohjainen. Niitä on varmaan joskus vaihdeltu, ja uutena osana ei ole saanut kuin uudempaa harmailla taustoilla olevia:think
EDIT: M registryn mukaan ne on faceliftiin tulleet, eli 9/00.
Onkohan BMW joitunut vaihtaa ihan normi e39 näitä mittareita samalla tahdissa aikoinaan? Jos on niin ne pikselit ovat tuleet aika kalliiksi...
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Tuskin tuollaisen mittariston valmistuskustannus kovin paljon on. Jos esim. jonkun Octavian kokonaisvalmistuskustannus on muutama tonni.
Osan lisäksi pitää laskea toimituskulut ja sitten tietenkin asennus+koodaus. Eli ei ole ihan halpaa huvia. Varsinkin kun nämä on kaikki suoraan pois voitoista.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment