E39 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nyt pukkaa robleemaa soittimen asennuksen kanssa.. Kyseessä Kenwoodin kdc-6047U ja motonetistä ostettu AIV merkkinen adapteri johtosarjassa. Jostain syystä muisti ei pelitä, eli kaikki säädöt yms katoaa aina kun laittaa virrat pois. Mistähän voisi moinen johtua? Adapterissa oli joku valkonen johto, jossa oli ihmeellinen liitin päässä. En keksinyt sille mitään paikkaa, joten voisiko sillä olla jotain arpaa asiaan?
-
-
Originally posted by jonsered92 View PostEn oo varma sanoinko nuo lukemat ihan oikein nii tässäpä olis kuva.
Vasemman puolen lapussa on hylätty ja oikealla vuosi sitten läpi mennyt lappu. Kummatkin k1 asemilla, eri paikkakunnilla kylläki. Ring any bells? Voisko tuo ero johtua pelkästään kylmästä putkesta vai ostanko uuvet tulpat tai jotai kallista ?Ajettu n. 30tkm niillä nyt.
Edit, tuli mieleen että alku talvesta teki liimavenat eikä muka ollut öljyy koneessa, jotkin puolisynteettiset paskat olivat.. Silloin haisi bensa nii olisko katti voinut särkyä siinä? Ja Dreamerille, se 0,5 olikin toi CO, ei HC kierroksil.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostTuskin tuolla öljyn määrällä nyt mitään merkitystä päästöihin on, mutta liian vähillä öljyillä en kyllä suosittele paljon ajamaan..
pitää käydä korjaamolla kokeilee uudellee kunno kenkimisen jälkee.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jonsered92 View PostEn oo varma sanoinko nuo lukemat ihan oikein nii tässäpä olis kuva.
Vasemman puolen lapussa on hylätty ja oikealla vuosi sitten läpi mennyt lappu. Kummatkin k1 asemilla, eri paikkakunnilla kylläki. Ring any bells? Voisko tuo ero johtua pelkästään kylmästä putkesta vai ostanko uuvet tulpat tai jotai kallista ?Ajettu n. 30tkm niillä nyt.
Edit, tuli mieleen että alku talvesta teki liimavenat eikä muka ollut öljyy koneessa, jotkin puolisynteettiset paskat olivat.. Silloin haisi bensa nii olisko katti voinut särkyä siinä? Ja Dreamerille, se 0,5 olikin toi CO, ei HC kierroksil.
Tuskin tuolla öljyn määrällä nyt mitään merkitystä päästöihin on, mutta liian vähillä öljyillä en kyllä suosittele paljon ajamaan..
Leave a comment:
-
-
heips
En oo varma sanoinko nuo lukemat ihan oikein nii tässäpä olis kuva.
Vasemman puolen lapussa on hylätty ja oikealla vuosi sitten läpi mennyt lappu. Kummatkin k1 asemilla, eri paikkakunnilla kylläki. Ring any bells? Voisko tuo ero johtua pelkästään kylmästä putkesta vai ostanko uuvet tulpat tai jotai kallista ?Ajettu n. 30tkm niillä nyt.
Edit, tuli mieleen että alku talvesta teki liimavenat eikä muka ollut öljyy koneessa, jotkin puolisynteettiset paskat olivat.. Silloin haisi bensa nii olisko katti voinut särkyä siinä? Ja Dreamerille, se 0,5 olikin toi CO, ei HC kierroksil.Last edited by jonsered92; 15-02-2014, 12:27.
Leave a comment:
-
-
Ja voi se jäähdytysneste ollakkin ihan normaalilämpöistä vaikkapa tyhjäkäynnillä, mutta katti ei
Tämän takia itse haen joka autoon päästölapun korjaamolta, se on siellä halvempikin ja saa ite polkea ensin katin/katit kuumaksi ennen mittausta.
Ja dieselit ajetaan käyntilämpöön myös ennen päästötestiä, koska minun autoja ei kylmällä koneella rajottimeen poljeta ja inssihän nyt viisveisaa siitä miten kylmä se moottori on.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jonsered92 View PostNo nollakeli nii luulis, oli enne sinne menoo ainaki lämmöt normissa jne. Ja huudatti se ukko jonkiaikaa nii voisi luulla että ois menny läpi..
Leave a comment:
-
-
Taitaa olla vähä "laiska" katti, jos kiekoilla HC vaan 0,5, ja tyhjäkäynnil 225? Hurja ero!
Ainakin kierrosten Hc arvosta vois kuvitella että katti toimis oikein hyvin...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostBensapumpun irroitus? Musta rinkula otettu irti normaalein konstein. Mutta keskusta ei irtoa. Onko jotain kikkoja?
Leave a comment:
-
-
Bensapumpun irroitus? Musta rinkula otettu irti normaalein konstein. Mutta keskusta ei irtoa. Onko jotain kikkoja?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNäin talvella varsinkin, oliko katti lämmin? Enne katsastusta olisi parempi ajaa ihan reilu lenkki, että se lämpenee. Kylmänä katti ei toimi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jonsered92 View PostKävin leimal ja korkeat HC arvot oli. Lambda arvo oli 1.02. HC kiekoilla 0.5 ja tyhjäkäynnil 225. Vuosi sitten oli iha hyvät ku vähä inssi huuatti konetta. Tossa on joku tarvike katti paikallaa. Liekkö tukossa/paskana? Motonetissä ois 120e joku tarvike mut lukee et alle 2,5l koneille? Eli pitääkö ostaa auto kohtainen ja tyyris (~250e)?
Leave a comment:
-
-
perhana
Kävin leimal ja korkeat HC arvot oli. Lambda arvo oli 1.02. HC kiekoilla 0.5 ja tyhjäkäynnil 225. Vuosi sitten oli iha hyvät ku vähä inssi huuatti konetta. Tossa on joku tarvike katti paikallaa. Liekkö tukossa/paskana? Motonetissä ois 120e joku tarvike mut lukee et alle 2,5l koneille? Eli pitääkö ostaa auto kohtainen ja tyyris (~250e)?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemmi523 View PostTeeKoo: miten on fk valot kestäneet ja miten niissä on enkelit toteutettu? Onko vaihdettavilla polttimoilla vai miten? Nyt on kyllä kamala valinnan vaikeus, en osaa päättää mitkä näistä ostan.
Angelit on varmaan jotku halogen patentit, aika keltaiset ja selvästi näkee pimeässä ne 6 valopistettä, jotka sen valon tuottaa.
Vaihtaminen saattaa olla aika hankalaa.
Valoteho on itseasiassa hyvä, parempi kuin originaali umpioilla.
14 euroa taisi olla postikulut tuolta Saksasta, joten alle 200 jäi mulla hinta.
Jos en nyt aivan väärin muista, noiden laatikossa luki tuo Depo? Reilu vuosi jo aikaa, ei voi muistaa.
edit.
Nyt kun katselen noita sun linkkejä, niin noi taitaa olla käytänössä samat umpiot kaikki. Ainakin samanlainen rinkula kaikissa. Ja ulkonäkökin aika lähelle sama.Last edited by TeeKoo; 14-02-2014, 12:19.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemmi523 View Post
MTT-Tradingiä voin suositella + hinnat sisältää postikulut.
Leave a comment:
-
Leave a comment: