Originally posted by Fastpiksu
View Post
E39 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Haju69 View PostLuetaanko vikakoodit?Jospa ois nokka-akselin asentotunnistin pimeä. Puutuu alakierroksilla ja kulutus kasvaa... Näin ainakin omassa ex. 528iA Touringissa aikoinaan.
Originally posted by TheRipper View PostIlmamassamittari voi myös olla syynä...ihan ensiksi kannattaa käydä luetuttamassa (jos omaa inpaa ei ole) vikakoodit...jotain on kyllä pielessä jos noin paljon syö.
Itsellä matka-ajossa kulutus siellä 7.4l tuntumassa ja sekalaisessa 9.2-9.4l/100kmNäyttääkö se ilmamäärän sitten yli asteikon jos maffissa vikaa?
Leave a comment:
-
-
Ainakin ne tonnin coilit on mooooonta monituista kertaa paremmat ajaa ja menee vielä useemmastakin katsastuksesta läpi
En kyllä ihan ymmärtänyt mistä kiilaamisesta tässä nyt puhuttiin, mutta usein etupään camber pysyy aika reilullakin madalluksella aisoissa ja takapään camber nyt on mikä on madalletussa autossa ja siihen ei tolpat kyllä vaikuta!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostSilti suosittelet niitä vielä muille
E: Enkä suositelle niitä kenellekkään.. Kirjoitin vain hintahaarukasta! Mitkäs olisi hyvät tuohon hintaan?Last edited by janke; 17-02-2014, 17:50.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jukkae View PostEi meneTuntuu jotenkin alakierroksilla ehkä vähän hengettömältä mutta johtuneeko sitten tuosta laatikosta se tunne..
Itsellä matka-ajossa kulutus siellä 7.4l tuntumassa ja sekalaisessa 9.2-9.4l/100km
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Haju69 View PostLuetaanko vikakoodit?Jospa ois nokka-akselin asentotunnistin pimeä. Puutuu alakierroksilla ja kulutus kasvaa... Näin ainakin omassa ex. 528iA Touringissa aikoinaan.
Last edited by Madduli; 17-02-2014, 16:18.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jukkae View PostEi meneTuntuu jotenkin alakierroksilla ehkä vähän hengettömältä mutta johtuneeko sitten tuosta laatikosta se tunne..
Jospa ois nokka-akselin asentotunnistin pimeä. Puutuu alakierroksilla ja kulutus kasvaa... Näin ainakin omassa ex. 528iA Touringissa aikoinaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tappokinnas View PostOnko jengillä millaisia kokemuksia noista tarvikeputkien vesipumpuista? Motormarketissa ja fixuksella palttiarallaa 55 euroa ja muovisiivillä.
Motonetissä kahta laatua, joista kalliimpi "aito valeo" mitäs tämä tarkoittaa ja uskaltaako laittaa.
Tarkotus olisi nyt laittaa haljenneen termostaatin kopan kanssa uusi termari ja vesipumppu samalla ilmauksella.
Vinkkejä osien suhteen otetaan vastaan.
Leave a comment:
-
-
Onko jengillä millaisia kokemuksia noista tarvikeputkien vesipumpuista? Motormarketissa ja fixuksella palttiarallaa 55 euroa ja muovisiivillä.
Motonetissä kahta laatua, joista kalliimpi "aito valeo" mitäs tämä tarkoittaa ja uskaltaako laittaa.
Tarkotus olisi nyt laittaa haljenneen termostaatin kopan kanssa uusi termari ja vesipumppu samalla ilmauksella.
Vinkkejä osien suhteen otetaan vastaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jukkae View PostEi meneTuntuu jotenkin alakierroksilla ehkä vähän hengettömältä mutta johtuneeko sitten tuosta laatikosta se tunne..
Ootko vikakoodit ja livedatan kattonu? MAF:filta haiskahtaa
Leave a comment:
-
-
Ei meneTuntuu jotenkin alakierroksilla ehkä vähän hengettömältä mutta johtuneeko sitten tuosta laatikosta se tunne..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jukkae View PostOnkos tuommonen 528i automaagina oikeasti nuin paljon isoruokasempi kuin manuaali. Entinen meni maantiellä helposti sinne kasiin ja allekkin ja tuo nykyinen automaatti ei tunnu menevän mitenkään. Maantielläkin tuntuu että 1.5-2.0l tulee eroa.. Esim jos vertailee vaikka ihan ajotietokoneen kulutuksia niin manuaalilla pääsi sinne 7 litran tuntumaan sen mukaan ja tuolla automaatilla 9 litraa ja ylikin, kummassakaan ei korjauskerrointa muuteltu.
Missäs nopeuksissa tommonen lukihtee turbiinin? Alla 15" pullakumit ja mittarista katottuna lukitus tapahtuu siellä jossain 100km/h vauhdissa jolloin oikeata nopeutta noin 95km/h.
Leave a comment:
-
Leave a comment: