Onkos tuommonen 528i automaagina oikeasti nuin paljon isoruokasempi kuin manuaali. Entinen meni maantiellä helposti sinne kasiin ja allekkin ja tuo nykyinen automaatti ei tunnu menevän mitenkään. Maantielläkin tuntuu että 1.5-2.0l tulee eroa.. Esim jos vertailee vaikka ihan ajotietokoneen kulutuksia niin manuaalilla pääsi sinne 7 litran tuntumaan sen mukaan ja tuolla automaatilla 9 litraa ja ylikin, kummassakaan ei korjauskerrointa muuteltu.
Missäs nopeuksissa tommonen lukihtee turbiinin? Alla 15" pullakumit ja mittarista katottuna lukitus tapahtuu siellä jossain 100km/h vauhdissa jolloin oikeata nopeutta noin 95km/h.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oliko ne sun tolpat ne jotka piti kiilata paikoilleen, vai muistanko väärin?Originally posted by janke View PostEi ole ainakaan saman tehtailijan tekeleitä. Ta-technixissä on eri pumput kun jomeissa ja Ta:ssa on pumpun varret vahvempaa matskua. Ulkokuorissakin oli eroa. Vertasin noita joskus, ku n olivat pöydällä vieretysten.
Leave a comment:
-
Ei ole ainakaan saman tehtailijan tekeleitä. Ta-technixissä on eri pumput kun jomeissa ja Ta:ssa on pumpun varret vahvempaa matskua. Ulkokuorissakin oli eroa. Vertasin noita joskus, ku n olivat pöydällä vieretysten.Originally posted by Fastpiksu View PostJOM ja TA-technixissä ei oo muuta eroo kun väri..
Kiinasta kun tarpeeksi ison erän tilaa niin ne tolpat saa vaikka omalla nimellä.
Leave a comment:
-
JOM ja TA-technixissä ei oo muuta eroo kun väri..
Kiinasta kun tarpeeksi ison erän tilaa niin ne tolpat saa vaikka omalla nimellä.
Leave a comment:
-
Niin on kyllä vähän noiden halvimpien coilienkin kanssa...Originally posted by Bemmi523 View PostAlustan osat on kyllä sellasia, joita en lähtis koskaan käytettynä ostamaan. Niistä kun ei voi koskaan tietää miten pitkään kestää, vaikka ostohetkellä oliskin vielä kunnossa.
Leave a comment:
-
Alustan osat on kyllä sellasia, joita en lähtis koskaan käytettynä ostamaan. Niistä kun ei voi koskaan tietää miten pitkään kestää, vaikka ostohetkellä oliskin vielä kunnossa.
Leave a comment:
-
Joo sinun hintahaarukkaan Ta:t ovat ehkä paras vaihtoehto. Jos ei löydy käytettyä settiä mistään laadukkaammasta sarjasta.:think Käytetyt iskarit pitäisi aina nähdä varsinkin taka-iskareiden osalta, ettei kiinnikepuslat ole antaneet jo periksi jos muuten ovat vielä kunnossa.Originally posted by Bemmi523 View PostSachsin tolpat varmaan maksaa hujanaa? Voi olla, että ta-technixit ostan jos en mitään muuta järkevää löydä.
Leave a comment:
-
Sachsin tolpat varmaan maksaa hujanaa? Voi olla, että ta-technixit ostan jos en mitään muuta järkevää löydä.
Leave a comment:
-
Mulla on edessä Ta-technixit ja takana sach/H&R-setti. Jos mukavaa ajettavuutta haluat, niin noi jälkinmäiset joka kulmaan niin hyvä tulee ja madaltuu mukavastikkin. Ta:t ovat pintakovat varsinkin vahvan profiilin kumeilla tuo korostuu entisestään, mutta mua se ei ole yhtään häirinnyt.Originally posted by Bemmi523 View PostOnko ihan oma kohtasta kokemusta ko. setistä? Ja nuori ja tyhmä kun vielä olen niin jollain sitä pitäisi matalammaksi saada :think
Edit: tai oliskohan joku ton hintaluokan kiintee setti yhtään järkevämpi, eli sellanen missä tulee madallusjouset ja iskarit ilman korkeudensäätöä.
Jom-tolppia ei kannata MISSÄÄN nimessä laittaa, ne eivät kestä montaa päivää!!
Leave a comment:
-
Kuinka teillä toimii tuo Latent heat accumulator? Tuleeko kopissa kuuma kylmilläkin keleillä? Entä aamuisin kun starttaa, niin tuleeko heti "lämmintä" puhaltimesta?Originally posted by jukkae View PostTuo peittää koko etuosan, varmaan noin 5-10 litaa tilavuus.
Tuollahan noista on keskusteltu:http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=92250
Jos latentti löytyy, niin sen verran ilmaamisesta, että se ei ole mikään yksinkertainen juttu.
Vasenmanpuolen etulokasuojan sisältä löytyy latentin oma kiertovesipumppu ja venttiilit. Ja vasenman raikkarin alla on yksi ilmausruuvi kyseistä härveliä varten.
Leave a comment:
-
Originally posted by suppari View PostOta silti tasoanturin piuha irti, ja katso poistuuko käynnistymisvika..
Elikkä nyt tuli sitä öljyntasonanturia tutkittu joka oli valomoduuliin antanut vikakoodia. 2 johtoa 3:sta oli poikki ja tuli ne korjattua kolvattavilla jatkoliittimillä. Tämän jälkeen johto kiinni anturiin ja koittamaan autoa käymään.
Ei tapahtunut mitään avaimesta ja mittaristosta nousi lämpöviisari toiseen laitaan ja moottori ei inissyt virrat päällä. testeri kiinni auton kylkeen ja mittaristo ei enää herjannut valomoduulin sisäistä vikaa vaan oli tullut taas uusi vikakoodi: Can lukuvirhe
Mistäs seuraavaksi osaisi alkaa vikaa etsimään :think
Leave a comment:
-
Sitten kun purat tolpat jousien vaihdossa, huomaat iskarien olevan kaput. Mulla on 2v vanhat Sachsin super touring iskarit, täysin toimivat. Saat satsella. Siihen jouset vajaa pari sataa niin selviät alle 300€ ja tulee hyvä.Originally posted by Fastpiksu View PostKyllä nuo halvat coilit melkosta kuraa on, JOM, TA-technix yms..
Laita jotku H&R madallusjouset niin jonkinlaiset ajo-ominaisuudet voi säilyä.
Leave a comment:
-
Kyllä nuo halvat coilit melkosta kuraa on, JOM, TA-technix yms..Originally posted by Bemmi523 View PostOnko ihan oma kohtasta kokemusta ko. setistä? Ja nuori ja tyhmä kun vielä olen niin jollain sitä pitäisi matalammaksi saada :think
Edit: tai oliskohan joku ton hintaluokan kiintee setti yhtään järkevämpi, eli sellanen missä tulee madallusjouset ja iskarit ilman korkeudensäätöä.
Laita jotku H&R madallusjouset niin jonkinlaiset ajo-ominaisuudet voi säilyä.
Leave a comment:
-
Onko ihan oma kohtasta kokemusta ko. setistä? Ja nuori ja tyhmä kun vielä olen niin jollain sitä pitäisi matalammaksi saada :thinkOriginally posted by Bmw Master View PostTarinat kertto, ettei sillä enää voi ajaa. Tulee todella pintakova pompotin.
Jos rahat on vähissä niin ei niitä kannata auton madallukseen käyttää.
Edit: tai oliskohan joku ton hintaluokan kiintee setti yhtään järkevämpi, eli sellanen missä tulee madallusjouset ja iskarit ilman korkeudensäätöä.Last edited by Jondis; 16-02-2014, 14:33.
Leave a comment:
Leave a comment: