m62b35, starttauksen jälkeen kuuluu sirinä / pikkutytön kirkuminen konehuoneesta sekunnin ajan. :think Eli siis heti kun on käynnistynyt. Siis jos joku osaisi mututuntumalla epäillä tai jollain samanlaista ollut.
Starttimoottori, liian kuivat laakerit.
E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
No vielä kysellään vähän nuista valoista Bongasin tällaset valot, näyttää ainakin samanlaisilta, kuin depot. Tuossa ei vaan ole mainittu valmistajaa missään, uskaltaakohan ostaa?
Tuning Autoteile wie Angeleyes, Tieferlegungsfedern, Sportspiegel, Sportlenkrad und vieles mehr finden Sie im FK Automotive Onlineshop.
Mä laitoin tuollaiset, ja hyvin olen nähnyt. Maksoi tosin 170 euroa silloin kun ostin ne. Korkeudensäädöt ym. mukana.
Perus halogen angelit, mutta menettelee.
Last edited by TeeKoo; 13-02-2014, 18:59.
Reason: typo
m62b35, starttauksen jälkeen kuuluu sirinä / pikkutytön kirkuminen konehuoneesta sekunnin ajan. :think Eli siis heti kun on käynnistynyt. Siis jos joku osaisi mututuntumalla epäillä tai jollain samanlaista ollut.
Paskanen startti sisältä.Jättää bendixkytkimen hetkellisesti pyörimään,kun ei palaudu.Vai olisiko jousivoimansa kadottanut jakoketjun kiristi?Tiukkaa ketjun vasta öljypaineella auton käynnistämisen jälkeen.Tai sitten ihan jotain muuta.
TeeKoo: miten on fk valot kestäneet ja miten niissä on enkelit toteutettu? Onko vaihdettavilla polttimoilla vai miten? Nyt on kyllä kamala valinnan vaikeus, en osaa päättää mitkä näistä ostan: FKDectaneDepoDepo??? Vikan linkin valoista kysely menossa, kun ei tuolla valmistajasta mitään mainita..
TeeKoo: miten on fk valot kestäneet ja miten niissä on enkelit toteutettu? Onko vaihdettavilla polttimoilla vai miten? Nyt on kyllä kamala valinnan vaikeus, en osaa päättää mitkä näistä ostan: FKDectaneDepoDepo??? Vikan linkin valoista kysely menossa, kun ei tuolla valmistajasta mitään mainita..
Eiköhän noista kaikki ole yhtä huonoja keskenään. Varmaan jopa samalta tehtaalta tullut.
MTT-Tradingiä voin suositella + hinnat sisältää postikulut.
TeeKoo: miten on fk valot kestäneet ja miten niissä on enkelit toteutettu? Onko vaihdettavilla polttimoilla vai miten? Nyt on kyllä kamala valinnan vaikeus, en osaa päättää mitkä näistä ostan.
Hyvin on kestäneet, jopa polttimot jotka mukana tuli, on vielä samat. Vilkkujen polttimot piti ostaa, niitä ei ollut mukana.
Angelit on varmaan jotku halogen patentit, aika keltaiset ja selvästi näkee pimeässä ne 6 valopistettä, jotka sen valon tuottaa.
Vaihtaminen saattaa olla aika hankalaa.
Valoteho on itseasiassa hyvä, parempi kuin originaali umpioilla.
14 euroa taisi olla postikulut tuolta Saksasta, joten alle 200 jäi mulla hinta.
Jos en nyt aivan väärin muista, noiden laatikossa luki tuo Depo? Reilu vuosi jo aikaa, ei voi muistaa.
edit.
Nyt kun katselen noita sun linkkejä, niin noi taitaa olla käytänössä samat umpiot kaikki. Ainakin samanlainen rinkula kaikissa. Ja ulkonäkökin aika lähelle sama.
Kävin leimal ja korkeat HC arvot oli. Lambda arvo oli 1.02. HC kiekoilla 0.5 ja tyhjäkäynnil 225. Vuosi sitten oli iha hyvät ku vähä inssi huuatti konetta. Tossa on joku tarvike katti paikallaa. Liekkö tukossa/paskana? Motonetissä ois 120e joku tarvike mut lukee et alle 2,5l koneille? Eli pitääkö ostaa auto kohtainen ja tyyris (~250e)?
Kävin leimal ja korkeat HC arvot oli. Lambda arvo oli 1.02. HC kiekoilla 0.5 ja tyhjäkäynnil 225. Vuosi sitten oli iha hyvät ku vähä inssi huuatti konetta. Tossa on joku tarvike katti paikallaa. Liekkö tukossa/paskana? Motonetissä ois 120e joku tarvike mut lukee et alle 2,5l koneille? Eli pitääkö ostaa auto kohtainen ja tyyris (~250e)?
Näin talvella varsinkin, oliko katti lämmin? Enne katsastusta olisi parempi ajaa ihan reilu lenkki, että se lämpenee. Kylmänä katti ei toimi.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
No nollakeli nii luulis, oli enne sinne menoo ainaki lämmöt normissa jne. Ja huudatti se ukko jonkiaikaa nii voisi luulla että ois menny läpi..
No itsellä on useammasta vanhemmasta autosta kokemusta, että se ei riitä, että lämmöt on normaalissa. E39:ssä lämpömittari keskellä ei edes tarkoita, että lämmöt on normaalissa. Viisari on pystyssä jo 75C alkaen. Itse ajan aina yli 20km ennen leimalle menoa. Katalysaattori tarvitsee vähintää 250C mielellään 400-800C, että paras puhdistusteho saavutetaan. Autoa ei myöskään tarvitse hirveän pitkään seisottaa, että katti jäähtyy.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Ja voi se jäähdytysneste ollakkin ihan normaalilämpöistä vaikkapa tyhjäkäynnillä, mutta katti ei
Tämän takia itse haen joka autoon päästölapun korjaamolta, se on siellä halvempikin ja saa ite polkea ensin katin/katit kuumaksi ennen mittausta.
Ja dieselit ajetaan käyntilämpöön myös ennen päästötestiä, koska minun autoja ei kylmällä koneella rajottimeen poljeta ja inssihän nyt viisveisaa siitä miten kylmä se moottori on.
Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
En oo varma sanoinko nuo lukemat ihan oikein nii tässäpä olis kuva.
Vasemman puolen lapussa on hylätty ja oikealla vuosi sitten läpi mennyt lappu. Kummatkin k1 asemilla, eri paikkakunnilla kylläki. Ring any bells? Voisko tuo ero johtua pelkästään kylmästä putkesta vai ostanko uuvet tulpat tai jotai kallista ? Ajettu n. 30tkm niillä nyt.
Edit, tuli mieleen että alku talvesta teki liimavenat eikä muka ollut öljyy koneessa, jotkin puolisynteettiset paskat olivat.. Silloin haisi bensa nii olisko katti voinut särkyä siinä? Ja Dreamerille, se 0,5 olikin toi CO, ei HC kierroksil.
Comment