memebuy23buy

E39 Kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Juhi$ View Post
    Voisi vaihtaa ohjaustehostajan pumpun tohon 528i, m52 moottorilla.
    Tästä laitoin kyselyä paljonko toimituskulut suomeen: http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-525i...-/200833912350

    Onko tietoa mistä muualta saisi järkevään hintaan ja helposti? Paljonkohan tosta linkin pumpusta joutuu maksaa tullia jos ei tule "lahjana" läpi?
    Tulli on aina 24% (alv) tuotteen ja postikulujen yhteishinnasta + tullausmaksu joka on muistaakseni muutamia euroja.

    Leave a comment:


  • Juhi$
    replied
    Voisi vaihtaa ohjaustehostajan pumpun tohon 528i, m52 moottorilla.
    Tästä laitoin kyselyä paljonko toimituskulut suomeen: http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-525i...-/200833912350

    Onko tietoa mistä muualta saisi järkevään hintaan ja helposti? Paljonkohan tosta linkin pumpusta joutuu maksaa tullia jos ei tule "lahjana" läpi?

    Leave a comment:


  • aripaa
    replied
    Originally posted by aripaa View Post
    Ihan normi polttimot 12v/5w , alla näkyvän kaavion mukaan farkun boxin pitäisi toimia samoin, (113) pinniin neljän tulee virta ihan normaalisti, mutta pinni 2:een vain parkit päällä, virtalukko off asennossa, on asennossa virta katoaa.
    Taitaa Lcm mennä uusiksi!.
    Ongelma poistunut uuden/käytetyn lcm3 boxin myötä. Kiitos Jartsa02:lle

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by suttura View Post
    e39 sedanissa palaa rekisterikilven valot koko ajan. Ei vaikutusta onko päivä- vai yövalot päällä, ovet lukossa vai ei.

    Kokeilin vielä perusniksit eli valojen koputtelut ja mukavien juttelut, mutta edes näistä ei ollut apuja. Ennemmin en ole kertaakaan huomannut, että valot olisi loistaneet omia aikojaan, mutta tänään sitten paloivat koko päivän sammumatta kertaakaan.

    Löytyykö kokemuksia tai tiukkaa faktaa? Vienkö paaliin vai vieläkö on toivoa?
    Kaksi vaihtoehtoa, valomoduulissa kipua tai johtoja poikki takaluukun johtosarjassa, sen kumiletkun sisällä joka menee korista luukun kanteen.

    Leave a comment:


  • suttura
    replied
    e39 sedanissa palaa rekisterikilven valot koko ajan. Ei vaikutusta onko päivä- vai yövalot päällä, ovet lukossa vai ei.

    Kokeilin vielä perusniksit eli valojen koputtelut ja mukavien juttelut, mutta edes näistä ei ollut apuja. Ennemmin en ole kertaakaan huomannut, että valot olisi loistaneet omia aikojaan, mutta tänään sitten paloivat koko päivän sammumatta kertaakaan.

    Löytyykö kokemuksia tai tiukkaa faktaa? Vienkö paaliin vai vieläkö on toivoa?

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    Täytyy laittaa tuo teippi ja ajella huomenna autokeskukseen näyttämään...voi olla kyllä ettei ihan tuolla 55€ tule kuntoon sen verran ikävän näköinen kolhu on...
    Ihan odottaessa tekivät. Sanoivat että oli liian pieni (???) kolhu jotta paikkaus olisi onnistunut oikein hyvin, mutta nätisti meni piiloon, se pieni viiru vaan jäi siitä halkeamasta mihin se hartsi ei kuulemma ihan mennyt.

    Saas nähdä kestääkö vaiko eikö...sen 55€ kustansi.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by puari View Post
    Paljonko tulee jäähdytysnestettä ulos kun vaihtaa syylärin paisuntasäiliön.
    auto on 523ia -96
    Sen verran kun paisarissa on.

    Jos lähtee irti...

    Leave a comment:


  • puari
    replied
    Paljonko tulee jäähdytysnestettä ulos kun vaihtaa syylärin paisuntasäiliön.
    auto on 523ia -96

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Pitäisi onnistua helposti tuo paikkaus.Laita vaan joku teippi siihen kolhun päälle suojaksi,niin ei pääse kosteutta vammaan.Tulee siistimpi paikkaus.Ja jos sattuu olemaan lasivakuutus,niin ei paikkaus maksa mitään.
    Heh...ei ole lasivakuutusta enään kun viime vuonna kavensin kaskoa kun ajattelin ettei näin vanhassa autossa enää kaivata. Tämä taas niin tätä tuttua tuuria!

    Täytyy laittaa tuo teippi ja ajella huomenna autokeskukseen näyttämään...voi olla kyllä ettei ihan tuolla 55€ tule kuntoon sen verran ikävän näköinen kolhu on...

    Originally posted by Muurahainen View Post
    Vesiventtiili voi aiheuttaa tuon lämmönsäädön ongelman.
    Täytyy tarkkailla tilannetta jos tekee saman uudestaan niin sitten on kait tuolle jotain tehtävä...vaiko vaan vaihdettava?

    Leave a comment:


  • Maki1
    replied
    Kiitos.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Maki1 View Post
    Mistäs nämä löytyy? Ei ole ikinä tarvinnut näitten ongelmien kanssa painia niin täysin hepreaa.
    Tuoltahan nuo. Heater Valve

    Leave a comment:


  • Maki1
    replied
    Mistäs nämä löytyy? Ei ole ikinä tarvinnut näitten ongelmien kanssa painia niin täysin hepreaa.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Maki1 View Post
    Mikäs se mahtaa tuossa omassa 523 -99 olla probleemana, kun ei anna sisälle kuin ainoastaan kuumaa ilmaa. Kylmää saa vain ja ainoastaan tulemaan silloin kun säätää keskellä olevan raitisilmatulon kylmälle. Jumiiko magneettiventtiilit jostakin, vaiko onko lämpötilaa nuuskiva alipaine letku tukossa? Vai jotakin muuta? Kyseessä siis manuaali-ilmastoinnilla oleva kampe.
    Ootko koputellut vesiventtiileitä, auttaako? Siellähän se monesti on vika.

    Leave a comment:


  • Maki1
    replied
    Mikäs se mahtaa tuossa omassa 523 -99 olla probleemana, kun ei anna sisälle kuin ainoastaan kuumaa ilmaa. Kylmää saa vain ja ainoastaan tulemaan silloin kun säätää keskellä olevan raitisilmatulon kylmälle. Jumiiko magneettiventtiilit jostakin, vaiko onko lämpötilaa nuuskiva alipaine letku tukossa? Vai jotakin muuta? Kyseessä siis manuaali-ilmastoinnilla oleva kampe.

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    Toinen kysymys sitten että onko joku paikkaillut tuulilaseja? Tänään perkele moottoritiellä ohi kaahaava volvon röttelö päätti sylkäistä nastan keskelle lasia ja siihen sitten pieni särö ja kaksi about 3mm halkeaman alkua (jotka taakuulla tulevat tuosta kasvamaan jos jotain ei tee)..onko tuommoinen särö jo liikaa paikattavaksi vai kannattaako vielä viedä autokeskukseen näytille?
    Pitäisi onnistua helposti tuo paikkaus.Laita vaan joku teippi siihen kolhun päälle suojaksi,niin ei pääse kosteutta vammaan.Tulee siistimpi paikkaus.Ja jos sattuu olemaan lasivakuutus,niin ei paikkaus maksa mitään.

    Leave a comment:

Working...
X