Originally posted by Heguli 31
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Laku View PostNäin arvelinkin sen toimivan. Eli mulla ei assistentti aktivoidu, koska kerran työntämällä ei tapahdu mitään. Toisella kerralla menee manuaalisti päälle. Täytynee lukaista vikakoodit ja ihmetellä, vaikka epäilen, ettei mitään näy. Onko kellään ollut tällaista ongelmaa ja siihen ratkaisua?
Softan päivitys auttoi ainakin e91:ssä, sytyttää heti pitkät kun viiksestä tyrkkää a-asennon päälle.Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
Originally posted by JP-76 View PostOotko koittanut pitää pidempään a-asennossa? Noinhan tuo menee vanhemman softan kanssa että pieni viive on automatiikka päälle kytkiessä että tajuaa sytyttää pitkät päälle. Ei pitäis kyllä olla 2 sekuntia pidempi.
Softan päivitys auttoi ainakin e91:ssä, sytyttää heti pitkät kun viiksestä tyrkkää a-asennon päälle.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostNäin arvelinkin sen toimivan. Eli mulla ei assistentti aktivoidu, koska kerran työntämällä ei tapahdu mitään. Toisella kerralla menee manuaalisti päälle. Täytynee lukaista vikakoodit ja ihmetellä, vaikka epäilen, ettei mitään näy. Onko kellään ollut tällaista ongelmaa ja siihen ratkaisua?
Onhan iDirven asetuksissa laitettu täppä Fernlicht Assistant päälle?BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostOnhan iDirven asetuksissa laitettu täppä Fernlicht Assistant päälle?
Originally posted by Laku View PostSeuraava ongelma, kaukovaloassistentti:
Idrivesta ruksi laitettu päälle, valot automaatilla ja kun laitan pitkät päälle ei tapahdu mitään. Toisen kerran työntämällä menevät päälle. Miten tuon assistentin pitäisi mennä päälle? Siihenhän pitäisi kai tulla jokin merkkivalokin, jota en saa päälle ainakaan itse...F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostAseöljyä ruiskin tuonne putken väliin. Vaikuttaisi auttavan, toiminta parani lähes normaaliksi. Ruiskin vielä lisää joku päivä.
Samoin lasi on keventynyt, kun saranoita rasvailin viikkoa aiemmin.
Aika jännä, että tämä E61 on näin rasvan tarpeessa. E46 toukkaan ei tarvinnut vuosien aikana tehdä mitään - paitsi pumput uusin loppusuoralla.E61 520da LCI 2007
EX: E36 325TDS touring 1997, E30 324D 1989
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostKiitos neuvosta. Koitan tuota. Seuraava yritys on sitten softanpäivitys.
Joku vika tuossa on, koska kerran kesken ajon herjasi, että "inactive" ja sensorissa jotain vikaa. Manuaalikäyttö toimii. Idrivessa ei näy vikoja kuitenkaan, vikakoodit lukematta.
Originally posted by 1031 View PostPäivitetään nyt tänne.. Saranoiden rasvaus ei auttanut takaluukun takkuiseen avautumiseen, silikonirasvaa injektioruiskulla ohuen neulan kanssa sinne pumppujen muoviputkien väliin, niin rupesi liikkumaan luukku taas kevyesti.
Näyttäisi olevan yleinen vika tämäkin E61:ssä. *Huoh*Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Mikähän tulppa tuossa omassa pelissä aukesi vkonloppuna, ennen vkonloppua sekalaisessa ajossa ~ 80%kaupunkia 20% maantietä, kulutus pyöri jossain reippaassa 8l:ssa, termarit siis vaihdettuna jo tuossa vaiheessa.
Nyt heitin vkonloppuna sellaisen 450km reissun niin kulutus toki tippui matkalla sinne 6,7-6,8l tasolle, mutta pyöriteltyäni autoa taas tänään lähinnä kaupungissa, kulutus ei lähetenytkään nousemaan sinne +7,5->, vaan on edelleen 6,8-6,9l/100km.
Olisiko ollut hiukkassuodatin nuin tukossa, joku herja siitä läppäriltä löytyi mutta mitään valoja ei ole kyllä syttynyt, ja kulkupuoli on kyllä/olikin kunnossa.
BTW, kukahan idiootti on taas vetänyt ässän hiasta että näistä LCI-malleista puuttu i-drivesta se dpf:n näyttö, kun pre:ssä se vielä oli:thinkAjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Moro..
Rauhotin tuon mun e60:in talveksi, ja ajattelinpa lähteä tuossa jokunen päivä sitten siirtämään autoa. Kuitenkin nyt kaiken perhe hässäkän keskellä avain on kadonnut. Joo kyllä, autoonhan ei ollutkaan kuin se yksi avain, ja sitten tämä muovinen huolto avain. Kävin tänään avaamassa huolto avaimella ovet, ja hälythän siitä alkoivat huutamaan, tottakai kun ei auto tunnista avainta "omakseen". No kysymys kuuluukin, saako tämän uuden avaimen tilattua bemarilta vin numeron perusteella, vai pitääkö nyt alkaa vaihdattamaan kaikki lukot yms?? :thinkEX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
Comment
-
-
Rek otteen ja henkkarien kans marmorille ja maksu tilaus vaiheessa.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostMikähän tulppa tuossa omassa pelissä aukesi vkonloppuna, ennen vkonloppua sekalaisessa ajossa ~ 80%kaupunkia 20% maantietä, kulutus pyöri jossain reippaassa 8l:ssa, termarit siis vaihdettuna jo tuossa vaiheessa.
Nyt heitin vkonloppuna sellaisen 450km reissun niin kulutus toki tippui matkalla sinne 6,7-6,8l tasolle, mutta pyöriteltyäni autoa taas tänään lähinnä kaupungissa, kulutus ei lähetenytkään nousemaan sinne +7,5->, vaan on edelleen 6,8-6,9l/100km.
Olisiko ollut hiukkassuodatin nuin tukossa, joku herja siitä läppäriltä löytyi mutta mitään valoja ei ole kyllä syttynyt, ja kulkupuoli on kyllä/olikin kunnossa.
BTW, kukahan idiootti on taas vetänyt ässän hiasta että näistä LCI-malleista puuttu i-drivesta se dpf:n näyttö, kun pre:ssä se vielä oli:thinkJaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostMitä sinä siitä dpf-valikosta olisit sitten katsonut? Se kun ei ole missään tekemisissä todellisuuden kanssa vaan on puhtaasti laskennallinen info.
Ei ole ei, mutta on se ainakin mun mielestä tyhjää parempi, verrattuna siihen että se tulee valona mittaristoon kun salama kirkkaalta taivaalta:thinkAjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Originally posted by djs^ View PostMoro..
Rauhotin tuon mun e60:in talveksi, ja ajattelinpa lähteä tuossa jokunen päivä sitten siirtämään autoa. Kuitenkin nyt kaiken perhe hässäkän keskellä avain on kadonnut. Joo kyllä, autoonhan ei ollutkaan kuin se yksi avain, ja sitten tämä muovinen huolto avain. Kävin tänään avaamassa huolto avaimella ovet, ja hälythän siitä alkoivat huutamaan, tottakai kun ei auto tunnista avainta "omakseen". No kysymys kuuluukin, saako tämän uuden avaimen tilattua bemarilta vin numeron perusteella, vai pitääkö nyt alkaa vaihdattamaan kaikki lukot yms?? :think
Comment
-
Comment