E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mites mahtaisi nelikon alla toimia talvirenkaana 215/60 17 alkuperäisen 225/50 tilalla? 5% kehässä eroa, hurjimpien juttujen mukaan vaihdelaatikko hajoaa jo moisesta.
-
-
rupesi e61:nen ilmottamaan serviceä että tarvisi vajaa 2000km päästä viedä johonkin tarkastukseen,mitä tuo kattaa ja mitä kustantaa suurinpiirtein?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by McBeast View PostBMW 525i e60 adaptiivisilla xenoneilla. Projektorin linssin ympärillä lukee D2S, mutta voiko tuohon luottaa? Auto rullannut tehtaalta 2004/07.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by McBeast View PostBMW 525i e60 adaptiivisilla xenoneilla. Projektorin linssin ympärillä lukee D2S, mutta voiko tuohon luottaa? Auto rullannut tehtaalta 2004/07.
Leave a comment:
-
-
BMW 525i e60 adaptiivisilla xenoneilla. Projektorin linssin ympärillä lukee D2S, mutta voiko tuohon luottaa? Auto rullannut tehtaalta 2004/07.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by böntti View PostTuossa koodissa lukee että kuljettajan vyönkiristimen paukun johtojen välillä on liian iso vastus. Suomeksi sytytyspiiri on jostain kohtaa poikki tai huono kontakti, paukun ja keskisatelliitin välillä.
Leave a comment:
-
-
Tuossa koodissa lukee että kuljettajan vyönkiristimen paukun johtojen välillä on liian iso vastus. Suomeksi sytytyspiiri on jostain kohtaa poikki tai huono kontakti, paukun ja keskisatelliitin välillä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by djs^ View PostNo tämähän tuli takaisin. Ihan sama koodi, ja ensimmäisellä nollauksella oli myös sgm boksilta tullut voltage to low? Nollasin ja vireat päälle ja tuli bägi valo takaisin, tosin tuota sgm boksin koodia ei tullut. Mikä tätä nyt riivaa?
Tuli vain mieleen laturin jännitteensäädin...:think
edit: Tai vaihtoehtoisesti salavalikosta sisäsiististi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by djs^ View PostMistähän vois airbag vika johtua.? Nollattiin auton ollessa sanmuksissa, ja kun virrat löi uudestaan päälle niin löi heti uudestaan valon päälle. Koitettiin sit nollata käynnissä ollessa ja valo hävis. Niin pitkään kun ajoi eikä sammuttanut, niin pysyi valo pois. Heti kun sammutti ja löi virrat päälle niin tuli taas. Eli saa ilmeisesti jonkunsortin virtapiikin? Vikakoodi numero 009af4 "SFZ Resistance, firing circuit, belt tensioner, driver, too high".
Leave a comment:
-
-
Eihän se yksinkertaisuudessaan ole kun jonkun ns tappokatkasijan poisto tietsikalla,senkun vielä selvittää miten se tapahtuu ,täytyy selvitellä kunhan tuo inpa maailmalta saapuu.
Leave a comment:
-
-
Ittee kiinnostais kanssa^ joskus kyselin niin ei olevinaan onnistuis..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mehtojarvi View PostSaisko lisätietoa,onnisttuuko jopa inpalla? Pystyisköhä tosta kolmekutosestaki...
Leave a comment:
-
-
Saisko lisätietoa,onnisttuuko jopa inpalla? Pystyisköhä tosta kolmekutosestaki...
Leave a comment:
-
Leave a comment: