Originally posted by heifetz
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Hyttynen123 View PostMistä löytyy 530 e60 -04 värikoodi onko joku tietty paikka mistä löytyy ei tarviaisi turhaan temuta tuolla räntäsateessa etsien.
www.bmwvin.com ja syötä autosi valmistenron viimeiset 7, niin saat varustelistan sekä värikoodin.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
aika tiukassa oli vanhan tapin jämät carrierissa (51227191588), ei lähtenyt kuin poraamalla. Mitenkähän uusi kahva mahtaa pysyä? Pitää varmaan jotain liimaa laittaa. Mikähän olisi hyvä?
Originally posted by ptikkala View Postjos pelkkä kahva on rikki niin ei tarvi muuta kuin kahvan. Siinä itse kahvassa ei ole mitään Comfort Access hiluja tms, vain muovia mitä lie sitten onkaan.
Comment
-
-
Originally posted by Benighted View Posthttp://www.hids-direct.co.uk/mtec-12...07-9011-9012/#
nuo h8:t itellä, ei valita mitään ja mukavan valkoiset. Jostain täältä foorumeilta löysin suositukset ja sen perusteella tilasin. Voin suositella.
Oho niin ei nämä ledit ole, mutta haittaako se nyt jotain?
Tuo linkittämäsi on ihan tavallinen H8? Niin, ja tässä tapauksessa on tosiaan kyseessä LCI-auto halogeeneilla.Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
Originally posted by Madfexx View PostHetkonen, olenkos nyt missannut/sekoittanut jotakin. Olen ollut siinä ymmärryksessä, että angel eyesien polttimo olisi tällainen:
Tuo linkittämäsi on ihan tavallinen H8? Niin, ja tässä tapauksessa on tosiaan kyseessä LCI-auto halogeeneilla.
http://www.btcf.fi/forum/showthread....247745&page=12
Ja mulla tosiaan E61 2008/2009 ja (adaptiiviset) Xenonit, nuo linkit polttimot laitoin itse keväällä ja mukavasti pelaa. Termit on mulle ihan hepreaa, pääasia että toimiiF11 530xdA M-Sport 2014
Ex. E39 530iA Touring 2001
Ex. E61 530dA Edition Sport 2009
Comment
-
-
Originally posted by Madfexx View PostHetkonen, olenkos nyt missannut/sekoittanut jotakin. Olen ollut siinä ymmärryksessä, että angel eyesien polttimo olisi tällainen:
Tuo linkittämäsi on ihan tavallinen H8? Niin, ja tässä tapauksessa on tosiaan kyseessä LCI-auto halogeeneilla.BMW E60 520da -2008
Comment
-
-
Originally posted by Benighted View PostNo en tiedä eroista, kuten sanoin, mutta tän ketjun pari viimeistä sivua mut ohjasti tuonne laittamani linkin sivuille:
Ja mulla tosiaan E61 2008/2009 ja (adaptiiviset) Xenonit, nuo linkit polttimot laitoin itse keväällä ja mukavasti pelaa. Termit on mulle ihan hepreaa, pääasia että toimii
Taisi olla juttua että noihin vanhoihin mötiköihin saa kyllä sen pelkän polttimonkin vaihdettua, kun lampun kantaan tekee pienet reiät joilla saa polttimon kannan täpätkin mahtumaan ulos. Itse meni kalliimman mukaan ja ostin uudet polttimot kantoineen kuorineen jne.
LCIssä on sitten varmaan tehty asia edullisemmin, ja saa pelkän polttimon vaihdettua ilman temppuja, olettaisin.
Comment
-
-
Originally posted by Woke View PostJos on halogeenit niin enkelinsilmien polttimo on ylläolevan kuvan mukainen. Xenoneilla olevissa on H8 polttimo. Näin siis LCI malleissa.F11 530xdA M-Sport 2014
Ex. E39 530iA Touring 2001
Ex. E61 530dA Edition Sport 2009
Comment
-
-
Originally posted by Woke View PostJos on halogeenit niin enkelinsilmien polttimo on ylläolevan kuvan mukainen. Xenoneilla olevissa on H8 polttimo. Näin siis LCI malleissa.Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
Comment