Originally posted by |foder|
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
-
-
E60 "Paskakasa" vapisee ja kaikkee muuta sellasta.
BMW E60 2004.
Auto käyttäytyy näin. Eli pieni tutina päällä kokoajan.
Tutina voimistuu kun vänkärin puolen takapyörä menee montun ylitse
ja tuntuu perseessä korissa ja vaihdekepissä. Mutta kun kuskin puoli menee
montun ylitse ei mitään tällaista tapahdu. Ja vänkärin puoli
tuntuu takaa muutenkin olevan monttuherkkä ja semisti kolahtaa vähän kuin ois iskari viimeisillään. Potkastaessa takapyörään se liikkuu herkemmin edestakas suuntaan kuin esim kuljettajan puoli.
Autoon vaihdettu.
Eteen tukivarret raidetangon päät.
Iskun vaimentimet eteen ja taakse.
Jarrut laitettu.!
taakse poikittais tukivarret ( etummaiset )
alatukivarsien puslat taakse.
narinahelat.
Apurungon puslat 4kpl.
kardaani käyty läpi liikkeessä ( ei vikaa )
vaihdelaatikon kiinnitys ok. Käyty läpi liikkeessä.
moottorn tukikumit ok. käyty läpi liikkeessä.
Auto ollut merkkiliikkeessä ja kolmessa muussa liikkeessä.
Yksikään liike ei ole saanut autoa kuntoon.
Mikähän helvetti tota oikein vaivaa. Tuntuu kuin takapyörä olisi jotenkin väljä tai irtonainen tjsp.
Kokeiltu myös eri vanteilla (orggis)
voiko laakeri olla paskana? Ei kylläkään pidä ääntä.
iskarin yläpää?
napa?
alkaa epätoivo iskeä kun ei saada edes liikkessä kuntoon.sigpic-BMW 330e M-Sport-
Ex: 2x E30, 1x E34, 9X E36, 2X E39 3x E46, 1xE60, 1xE91
Comment
-
-
Originally posted by sirkus View PostMeillä on firmalla ollut 1 M5, jossa kaikki bensa siirty toiseen tankkiin eli sinne ei pumpun puolelle. Eli auto pelas kun bensaa oli selvästi yli puoli tankkia.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Mistähän inpalla näkee E60 airbagin vikakoodeja? Siellä isossa listassa ne kaikki näkyy, mutta haluaisin tarkempia tietoja. Safety devices -kohdan alla on airbag acsm, jota painamalla tulee virheilmoitus. Siinä lukee, että requested acsm control unit not found. SGM control unitin löytää ilmoituksen mukaan, mutta en tiedä mistä sitä pääsee tutkimaan.
Nyt auto lyö ajossa aina välillä hätävilkut päälle, sammuttaa moottorin ja yrittää laukaista tuon battery safety terminalin. Eli auto ilmeisesti luulee olevansa kolarissa. Erittäin mystinen vika, jota on hankala lähtee tutkimaan ilman koodeja. Ei millään raaskisi merkkihuoltoon viedä.
Kaikki vikakoodit kun nollaa, niin vikavalot ja koodit poistuvat kunnes tuo iskee uudelleen.Last edited by Kems; 10-10-2015, 03:52.
Comment
-
-
Originally posted by Kems View PostMistähän inpalla näkee E60 airbagin vikakoodeja? Siellä isossa listassa ne kaikki näkyy, mutta haluaisin tarkempia tietoja. Safety devices -kohdan alla on airbag acsm, jota painamalla tulee virheilmoitus. Siinä lukee, että requested acsm control unit not found. SGM control unitin löytää ilmoituksen mukaan, mutta en tiedä mistä sitä pääsee tutkimaan.
Nyt auto lyö ajossa aina välillä hätävilkut päälle, sammuttaa moottorin ja yrittää laukaista tuon battery safety terminalin. Eli auto ilmeisesti luulee olevansa kolarissa. Erittäin mystinen vika, jota on hankala lähtee tutkimaan ilman koodeja. Ei millään raaskisi merkkihuoltoon viedä.
Kaikki vikakoodit kun nollaa, niin vikavalot ja koodit poistuvat kunnes tuo iskee uudelleen.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by melli View PostOnnistuuko nappuloiden ledien himmennys mitenkään? Esim. penkinlämmittimen ja ilmastoinnin napeissa ne virheät ledit on mun silmille turhan kirkkaat pimeässä, eikä mittarivalojen säätö tunnu vaikuttavan.
Persgrilli on aina täysillä, joten kuusi kirkasta lediä on käytännössä aina päällä eikä oikeasti ole vielä edes pimeää.
Juu, pieniä juttuja (on siinä vielä isompiakin korjaamatta) mutta toiset on herkempiä ja minua tuo nyppii ja mieluummin ilman päänsärkyä/migreeniä jos sen voi välttää.BMW E60 520da -2008
Comment
-
-
Originally posted by Woke View PostSuuntaa katse pois niistä persgrillien napeista niin ei häikäse
Kuka muuten pitää persgrillit täysillä koko ajan? :think,mulla ainakin korventaa niin paljon hanuria,että alkulämmön jälkeen riittää ihan ykkösasento noissa.
Comment
-
-
Ihmiset on erilaisia, se mikä on toiselle ok voi olla täysin sietämätöntä jollekin muulle.
Tielle katsottaessa ledit eivät häiritse, mutta jos vilaisee radiota tai navia niin johan loistaa. Ranetusratkaisut tuli itsellekin mieleen, mutta ajattelin jos jotain elegantimpaa löytyisi.
Lexmarkin tulostimessa on muuten samanlainen sikakirkas ledi, pitää laittaa sormi sen päälle että viitsii paneelia katsella.
Toinen kiusa on automaattisesti "himmenevä" taustapeili. Vanhassa autossa semmosta ei ollut ja säädin peilin aina käsin niin ettei häikäise. Tämä automaattiversio ei tosiaankaan himmennä minulle riittävästi. Pitänee kääntää se kokonaan sivuun sitten.
Minä olen saanut jo kohtuullisen nuorella iällä vanhan miehen ongelmat, lääkärin määräyksestä grilli aina päällä (kesällä useimmiten toki pois). Eli hyvä syy on ja lämpö on suorastaan mahtava, juuri lisää ei kestäisi mutta täysillä mennäänE61 530dA 2004 "velipojan (rip) vanha"
Comment
-
-
Originally posted by sirkus View PostMeillä on firmalla ollut 1 M5, jossa kaikki bensa siirty toiseen tankkiin eli sinne ei pumpun puolelle. Eli auto pelas kun bensaa oli selvästi yli puoli tankkia.
Bensa ei kulkeudu koneeseen, paluulinjasta ei tule ainetta.
Ei saatu pumppuhärdelliä käsiin kun kanittaa jonnekin, eikä toiselta puolelta saatu mökkylää pöydälle.
Tutkinta jatkuu...
Vielä lisäyksenä että ehdittiin repiä jo imukollektorit irti turhaan...Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Aikamme tapeltua löytyi rikkoontunut putken pää, ei kyllä hajua mistä irronnut kun ei löydy vastapeluria sille.
Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by H3nu View PostMikähän mahtaa olla xenoneitten polttimotyyppi lähivaloissa?
E61
9/05
Adaptiivisilla xenoneilla
D1s perässä semmonen metallihärpäke.E61 535d -05 "377/747"
ex. E38 728 -97
Comment
-
Comment