Originally posted by jaki
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
???
EX: 530D F10 LCI -15
EX: 530D E61 LCI -08
EX: 320D E91 -07
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Nyt: G31 520d X-drive -18 M-sport Carbon schwarz
ex:
e70 X5 30d -08 M-sport Individual Ruby Schwarz
e91 320d -11 Alpinweiss III
e61 530xd LCI -07 M-sport Titansilber
e46 320d -03 touring M-Sport II Black Sapphire Metallic
e39 520i -97 touring Schwarz II
e34 525i -89 Luxorbeige metallic
e34 520i -89 Diamantschwarz
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Last edited by jjanii; 24-11-2015, 15:00.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Voi olla, että muistan ihan väärin mut muistaakseni noin 10l sinne ois menny :think Vaihdoin egr- ja päätermarin ja laskin kaikki nesteet pihalle.Originally posted by markok View PostPaljonko jäähdytysjärjestelmän kokonaistilavuus on ja paljonko nestettä meni termarin vaihdon jälkeen?Nyt: G31 520d X-drive -18 M-sport Carbon schwarz
ex:
e70 X5 30d -08 M-sport Individual Ruby Schwarz
e91 320d -11 Alpinweiss III
e61 530xd LCI -07 M-sport Titansilber
e46 320d -03 touring M-Sport II Black Sapphire Metallic
e39 520i -97 touring Schwarz II
e34 525i -89 Luxorbeige metallic
e34 520i -89 Diamantschwarz
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Autos on vakio puol sähkö säädöt + perslämmitys penkit ja haluasin vaihaa m-sport samoilla spekseillä nii onko ihan bolt on vai onko kiskot tai liittimet jotenki erilaiset ? ja anteeks jos tätä on jo kysytty en vaa löytäny :( auto on e60 04e92 330d M-sport
Ex e46 325 cab M-sport II
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
E61 simahti
Töistä kotiin tullessa alko häikkäämään. Ensin sammu puhallin, sen jälkeen alko herjaa rekisterikilven valoja, abs valo sytty, radio ja idrive alko räppimään, lopuksi kaikki muut mahdolliset vikavalot ja viimeisenä ohjaustehostin pois pelistä. Pääsin kotipihaan ja sammutin auton, startatessa akun valo syttyy ensimmäisenä, sen jälkeen käy kaikki vikavalot läpi, mutta vain naksahtaa.
Äsken annettiin toisesta akusta lisävirtaa ja lähti niinku palmun alta. Mitattiin laturin jännite, 14V ja akun jännite 12,7V. Taas toimii normaalisti, eikä mikään vikavalo pala.
Mikähän tuolle tuli? Yöksi meinasin heittää ylläpitolaturiin, ei oo vaan häävi jos jää tuonne tienposkeen aamuruuhkassa...G31 540d Xdrive -17
Ex: F11 530dA -14
Ex: E61 530dA -04
Ex: E36 320ci -92
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Virran vähyydestä nuo oireet kertovat. Mistä akun jännite on mitattu? Selvitä paljonko jännitettä hukkuu akun ja konehuoneen pistokkeen välille? Pahimmassa tapauksessa päävirtakaapelin läpivienti on hapettunut ja tämä aiheuttaa ison tulipalovaaran. Vika voi olla myös kuolleessa akussa joka ei kestä kuormitusta, mutta lepojännite on OK.Originally posted by kuisma View PostTöistä kotiin tullessa alko häikkäämään. Ensin sammu puhallin, sen jälkeen alko herjaa rekisterikilven valoja, abs valo sytty, radio ja idrive alko räppimään, lopuksi kaikki muut mahdolliset vikavalot ja viimeisenä ohjaustehostin pois pelistä. Pääsin kotipihaan ja sammutin auton, startatessa akun valo syttyy ensimmäisenä, sen jälkeen käy kaikki vikavalot läpi, mutta vain naksahtaa.
Äsken annettiin toisesta akusta lisävirtaa ja lähti niinku palmun alta. Mitattiin laturin jännite, 14V ja akun jännite 12,7V. Taas toimii normaalisti, eikä mikään vikavalo pala.
Mikähän tuolle tuli? Yöksi meinasin heittää ylläpitolaturiin, ei oo vaan häävi jos jää tuonne tienposkeen aamuruuhkassa...BMW 530iA Touring -05
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Pieni kooklaus olisi tuonut tuohonkin vastauksen...Originally posted by kuisma View PostTöistä kotiin tullessa alko häikkäämään. Ensin sammu puhallin, sen jälkeen alko herjaa rekisterikilven valoja, abs valo sytty, radio ja idrive alko räppimään, lopuksi kaikki muut mahdolliset vikavalot ja viimeisenä ohjaustehostin pois pelistä. Pääsin kotipihaan ja sammutin auton, startatessa akun valo syttyy ensimmäisenä, sen jälkeen käy kaikki vikavalot läpi, mutta vain naksahtaa.
Äsken annettiin toisesta akusta lisävirtaa ja lähti niinku palmun alta. Mitattiin laturin jännite, 14V ja akun jännite 12,7V. Taas toimii normaalisti, eikä mikään vikavalo pala.
Mikähän tuolle tuli? Yöksi meinasin heittää ylläpitolaturiin, ei oo vaan häävi jos jää tuonne tienposkeen aamuruuhkassa...
Värinänvaimennin melko varmasti antautunut.
Kun se kylmenee, voi alkaa taas pitämään (viat häviää) kunnes alkaa taas luistaa ja lopultahan se sitten irtoaa kokonaan.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
 

Comment