Pystykös tuota ibs kaapelia poistamaan käytöstä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by markok View PostJohtosarjaan menevän pienen liittimen irrotuksella saa IBS:n pois käytöstä. Antaa kylläkin vikakoodin moottorin ohjaukseen, mutta ei vaikuta muuten toimintaan.
Edit. Tämä liitin irti?
Last edited by jjanii; 29-11-2015, 12:51.
Comment
-
-
Tästäkin varmasti ollu juttua aiemminkin. Eli tuosta käyttiksestä tarkoitus tyhjentää lähiaikoina tuo hiukkaspönttö. Löytyy vielä helposta paikasta auton alta. Uskaltaako tuolla ajaa ennenkuin poltot on ohjelmoitu pois?nykyiset
e70 x5 3.0sd M-sport -09
e70 x5 m50d -13
ex. f25 x3 30d M-sport -12
ex. e61 530da touring Lci M-sport -09
ex. e60 525ia M-sport -06
ex. e61 530da touring -05
ex. e46 330d touring M-sport -02
ex. e39 535ia -97
ex. e34 525i -91
Comment
-
-
Originally posted by henkka86 View PostTästäkin varmasti ollu juttua aiemminkin. Eli tuosta käyttiksestä tarkoitus tyhjentää lähiaikoina tuo hiukkaspönttö. Löytyy vielä helposta paikasta auton alta. Uskaltaako tuolla ajaa ennenkuin poltot on ohjelmoitu pois?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by jjanii View Post
Comment
-
-
Hemmetti. Kuukausi sitten vaihdoin egr- ja päätermostaatin kun moottorin lämmöt oli suurimmillaan 77C. Vaihdon jälkeen lämmöt nousi 95C tienoille ja tänään tarkastelin lämmöt reilu 100km ajon jälkeen niin vaihtelivat enää 80-82c välillä, taajamassa jopa hieman alle tuon. Myytiinkö Schmiedmannilla huonoa tavaraa vai onkohan syy laatikon lämmönvaihtimessa?1995 E38 740iAL
1994 E38 740iA
2004 E61 530d touring
1989 Nissan 200SX S13
1981 Datsun Sunny B310
Comment
-
-
Originally posted by Doni666 View PostHemmetti. Kuukausi sitten vaihdoin egr- ja päätermostaatin kun moottorin lämmöt oli suurimmillaan 77C. Vaihdon jälkeen lämmöt nousi 95C tienoille ja tänään tarkastelin lämmöt reilu 100km ajon jälkeen niin vaihtelivat enää 80-82c välillä, taajamassa jopa hieman alle tuon. Myytiinkö Schmiedmannilla huonoa tavaraa vai onkohan syy laatikon lämmönvaihtimessa?
Comment
-
-
Originally posted by jjanii View PostEihän ne lämmöt aina voi pysyä siellä lukemissa mitä aivan uusien termarien jälkeen näyttää. kunhan yli 80 pysyy niin ajoa vaan?Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by Doni666 View PostNo tänään aamulla ei ajossa päässyt enää edes 77 asteeseen. Joku termari on pettänyt, toivottavasti on kuitti vielä tallella.
Onko kysymyksessä öljyjen vai jäähdytyksen lämpö? Näiden lämmöt elävät eri elämää ja vaikutukset myös.
Comment
-
-
Originally posted by ProOil View PostOnko kysymyksessä öljyjen vai jäähdytyksen lämpö? Näiden lämmöt elävät eri elämää ja vaikutukset myös.
Comment
-
-
Originally posted by AnttiMH View PostOlettaisin että tässä kyseessä se lämpötila minkä näkee E6X ns. salavalikosta nopeusmittarin alapuolelta. Tämän "mittarin" lämpötilatieto on melko suurella varmuudella veden lämpötila.Last edited by Doni666; 02-12-2015, 09:14.1995 E38 740iAL
1994 E38 740iA
2004 E61 530d touring
1989 Nissan 200SX S13
1981 Datsun Sunny B310
Comment
-
Comment