N52 koneessa, eikös tuo lämmönvaihtimen tiivisteenvaihto tehdä nimenomaan paisuntasäiliön korkki olessa kiinni? Jossain ohjeessa oli että auki mutta silloinhan se saa ilmaa ylä kautta ja tulee koko säiliö tyhjäksi? Ja ilmausta ei vissiinkään tarvita?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 523i View PostN52 koneessa, eikös tuo lämmönvaihtimen tiivisteenvaihto tehdä nimenomaan paisuntasäiliön korkki olessa kiinni? Jossain ohjeessa oli että auki mutta silloinhan se saa ilmaa ylä kautta ja tulee koko säiliö tyhjäksi? Ja ilmausta ei vissiinkään tarvita?
Edit. ajatuskatkos, et ilmeisesti ollutkaan vaihtamassa samalla öljynsuodattimenjalan tiivistettäLast edited by Cunttory; 20-04-2016, 15:22.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by h3rmo View PostJust testasin pre-LCI:ssä ja oikeassa oot, ei pala mikään.
Liputtaako poliisit sivuun jos ajaa pelkillä rinkuloilla päivällä?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by 523i View Postlueskelin tuolta että tuossa pelkän lämmönvaihtimen tiivisteen vaihdossa ei (pitäis) tulla paljo nesteitä? Tarvihteekos tuota tiivistettä avata jos tulevaisuudessa vaihtaa sen suodattimenjalantiivisteen?
...kyllä ne kannattais vaihtaa samalla vaivalla molemmat, alle 20€ kpl marmorilta.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by h3rmo View PostJust testasin pre-LCI:ssä ja oikeassa oot, ei pala mikään.
Liputtaako poliisit sivuun jos ajaa pelkillä rinkuloilla päivällä?Mitsubishi Outlander PHEV
Ex: Skoda Superb -13 2.0TDI DSG 170hv
Ex: VW Golf -09 1.4tsi DSG
Ex: BMW e61 525d -05 M57TUD25, automaatti
Ex: Volvo T4 -01 147kW, automaatti
Ex: VW Passat -07 2.0TDI DSG
Ex: Nissan Primera P11 -01
Ex: Nissan Sunny -94
Comment
-
-
normi vakioalusta jumppa kyseessä e61:seen.
entinen alusta säädettävä joten erillainen vakioon verrattuna...
joten tuleeko vakio iskarin soikean jousilautanen ylin kohta osoittamaan kohti napaa vai saako asennettua väärin???
realoem:män kuvassa ainakin kohti napaa onko oikein?
tuossa linkki:
E70 X5 LCI- P-Sawo Connection -- Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa -
-vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-
Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta
Ex: E91 318dEx: E61 525d toukka
Ex: E46 330d sedan
Ex: E46 328 Coupe
Ex: E39 530d Sedan
Ex: E39 525i Sedan
Ex: E39 523i Toukka
+ Useita ex kikottimia
Comment
-
-
Originally posted by Jh5xx View Postnormi vakioalusta jumppa kyseessä e61:seen.
entinen alusta säädettävä joten erillainen vakioon verrattuna...
joten tuleeko vakio iskarin soikean jousilautanen ylin kohta osoittamaan kohti napaa vai saako asennettua väärin???
realoem:män kuvassa ainakin kohti napaa onko oikein?
tuossa linkki:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=31_0660
Comment
-
-
e61 koiranluut
minkä pituiset koiranluut ovat e61 farmari 525d vakio alustassa?
vakio alusta tulossa madallussatsin tilalle niin nyt paikallaan tapin keskeltä keskelle 300mm...
pitäskö vakiossa olla lyhemmät???E70 X5 LCI- P-Sawo Connection -- Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa -
-vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-
Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta
Ex: E91 318dEx: E61 525d toukka
Ex: E46 330d sedan
Ex: E46 328 Coupe
Ex: E39 530d Sedan
Ex: E39 525i Sedan
Ex: E39 523i Toukka
+ Useita ex kikottimia
Comment
-
-
e61 peränsäätö
minkälainen homma säätää e61 525d farmarin perää ylemmäs?
löytyskö ketään kiuruveden lähi kunnista joka haluais sopu hintaan ohjelmoida perää ylemmäs...E70 X5 LCI- P-Sawo Connection -- Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa -
-vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-
Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta
Ex: E91 318dEx: E61 525d toukka
Ex: E46 330d sedan
Ex: E46 328 Coupe
Ex: E39 530d Sedan
Ex: E39 525i Sedan
Ex: E39 523i Toukka
+ Useita ex kikottimia
Comment
-
-
Olin ajelemassa ja yhtäkkiä rupesin haisee sisälle jäähdytineste kiihdytyksen jälkee mutta haju meni pois aika nopeesti. Kattelin konehuoneeseen niin ei näy vuotoja. Nyt tehny pari kertaa että on tullu tuulettimen kautta sisälle glykolin haju. Mistä voisi johtua? Tarkastan aamulla paljo on jäähdytinnestettä hävinny säiliöstä..
Comment
-
-
Originally posted by mehtojarvi View Postlopun alkuako? e61:nen alkanut hävittämään virtoja,eli kun annan yön seisoa ja aamulla lähden töihin ja pistän virrat päälle niin kello on nollaantunut ja trippi mittari,eli ilmeisesti pätkäsee virrat jossain kohtaa, oisko akku sanomassa loppua?
Comment
-
-
Originally posted by mehtojarvi View Postlopun alkuako? e61:nen alkanut hävittämään virtoja,eli kun annan yön seisoa ja aamulla lähden töihin ja pistän virrat päälle niin kello on nollaantunut ja trippi mittari,eli ilmeisesti pätkäsee virrat jossain kohtaa, oisko akku sanomassa loppua?
Kuulostas kyllä että akku on kyykähtämässä...
alhainena akun virta saa aikaa monen näköistä häikkää....
Oletko katsonut että auto menee lepotilaan?E70 X5 LCI- P-Sawo Connection -- Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa -
-vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-
Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta
Ex: E91 318dEx: E61 525d toukka
Ex: E46 330d sedan
Ex: E46 328 Coupe
Ex: E39 530d Sedan
Ex: E39 525i Sedan
Ex: E39 523i Toukka
+ Useita ex kikottimia
Comment
-
-
Mikäs se voisi autoa vaivata, eli ei ilmeisesti hehkuta mutta siitä ei tule vikakoodia. Istalla kun lukee niin apukuskin peilinlämmityksestä tulee aina koodi, muita vaihtelevasti. Sitten kun nolla ja lukee uudelleen niin milloin mikäkin on punaisella ja vaihtuu joka kerta eri purkkiin.
Ei hajuakaan mitä pitäs tutkia:think
Akusta ei ole tullut herjoja ja kello pysynyt ajassaan.
Comment
-
Comment