Ei ole ollut ainakaan minulla kertaakaan ongelmia akun irroituksen jälkeen e61n kanssa. Jos ajoneston synkin katoamista pelkäät niin onnistuu inpalla synkata
jokohan kohta tuo e61:nen syttyy kontista palamaan,kun akku tuntus olevan kunnossa mittauksien suhteen,mutta silti kaikki nollaantuu kun jos seisoo tunnin pidempään,alkoi siitä että eka teki vain yön yli oltuaan nyt tahti vain kiristyy..
eikös se ollut niin että jos akun vaihtaa tai irroittaa kokonaan niin ei lähde enään käyntiin vaan pitää jotain koodailla?onnistuuko inpalla?
No höh uutta akkua paikalleen ja laita samanlainen kun entinen ja inpa:lla kerrot että akku vaihdettu.
Lähtee käyntiin varmasti kun uusi akku paikallaan.
Kuinka laitetaan takapenkin isofix-kiinnikkeen luukku takas paikalleen? Tyhmä kysymys ehkä. Oli vähä vinossa ja sisällä, kampesin suorempaan mutta tulikin kokonaan irti.
Minkälaisessa yhteydessä ilmastoinnin kompura ja flekti ovat sähköiltään? Kumpikin samanaikaisesti toimimattomana. Ideoita että mistä lähteä etsimään vikaa? Vikakoodina solar sensor links, minkälaista ongelmaa se voi aiheuttaa? :think
Minkä sulakkeiden takana on takalasinaukaisu ja lisäjarruvalo? Korjasin tuttavan pre lci 525d luukunjohtosarjat mutta jarruvalo ja lasinaukaisu ei toimi vieläkään. Olisiko sulakkeita mennyt kun johtoja oli useita poikki. Yritin tutkia sulakekaaviota mutta en ymmärtänyt minkä takana nuo on.
Ei jaksa kikkailla. Onko joku E61:sen omistaja Proffanavilla tilannut tuolta ja onko homma toiminut?
Kehäkolmosen sisäpuolella on niin paljon tietöitä, että koko ajan ajellaan pellolla. Aiheellista olisi päivittää.
Tilailin muistaakseni juuri tuolta. Tuli Romaniasta ihan aidon näköinen levy. Levy ei kuitenkaan toiminut useimmiten, jumitti ja dvd ei saanut sitä luettua.
En saanut yllättäen rahjojani takaisin enkä toimivaa levyä tilalle.
Foorumilta eräs henkilö nimin. Kissvesala teki minulle 3 levyä (koko Eurooppa) mielestäni hyvin kohtuulliseen hintaan. Voi kysyä vieläkö tekee, ja minkä vuoden kartat olis saatavilla. Itse olen ollut tyytyväinen, ja en jaksanut itse kikkailla ja kokeilla.
Mikä on nimeltään helmassa olevan nostokohdan palikka, siis se holkin sisään kuuluva täytepala? Itsellä vain tyhjä holkki tossa, eihän siitä mitään voi nostaa. Mistähän tuon saisi hankittua?
Mikä on nimeltään helmassa olevan nostokohdan palikka, siis se holkin sisään kuuluva täytepala? Itsellä vain tyhjä holkki tossa, eihän siitä mitään voi nostaa. Mistähän tuon saisi hankittua?
Jos tarkoitat tunkkiin laitettavaa "holkin täytepalaa", niin laitappa ebayhin hakusanaksi vaikka "bmw jack adapter#
E61 ilmoittaa turhaan Tyre Puncturea. Renkaina 225/50/17 hyvät kumit. Jokaisessa painetta 3.1 bar eikä ole vuotanut. Varsinkin soratiellä tulee herjaa mutta saattaa tulla ihan tasaisella asfaltillakin. Mikä auttaisi?
E61 ilmoittaa turhaan Tyre Puncturea. Renkaina 225/50/17 hyvät kumit. Jokaisessa painetta 3.1 bar eikä ole vuotanut. Varsinkin soratiellä tulee herjaa mutta saattaa tulla ihan tasaisella asfaltillakin. Mikä auttaisi?
Jos ei muutamaan kertaan tehty alustus ei auta niin olisko jossain tukivarsissa välystä?
Comment