Ja mitä vielä?
Oma Bemu on 160tkm ajettu 2008 vuosimallin 520da. Kuten kaikki vähänkään kirjoitteluani seuranneet tietävät, niin "pelkään" kovasti mm nokkaketjun kiristimen pettämistä. No nyt olen rauhoittunut ja ymmärtänyt, että jos ketju ei pidä ääntä, niin se on kunnossa.
Mutta onhan noita odotettavia murheita muitakin jotka sattuessaan tuhoavat aika paljon moottoria ja niistä toisena on imuläppien hajoaminen ja sen myötä moottorin mahdollinen hajoaminen.
1. Jos imuläpät poistaa, niin miten ne läppien akselitreiät tulee tukita?
Nyt on myös akku alkanut reistailla, alkoi jo viime talvena, mutta olen köyhänä päässyt näin pitkälle ilman akun vaihtoa.
2. Jos akun joutuu vauhtamaan, niin voiko sen tehdä tavan korjaamo kaikkine vaihtokirjaamisineen, vai onko pakko viedä marmorikorjaamoon?
Kiva jos voisitte vastata ilman vinoilua, alkaa ikää olla liikaa kestämään nykyajan mielipiteitä, näillä varoilla kun ei huumori oikein enää kestä kaikkea!
Oma Bemu on 160tkm ajettu 2008 vuosimallin 520da. Kuten kaikki vähänkään kirjoitteluani seuranneet tietävät, niin "pelkään" kovasti mm nokkaketjun kiristimen pettämistä. No nyt olen rauhoittunut ja ymmärtänyt, että jos ketju ei pidä ääntä, niin se on kunnossa.
Mutta onhan noita odotettavia murheita muitakin jotka sattuessaan tuhoavat aika paljon moottoria ja niistä toisena on imuläppien hajoaminen ja sen myötä moottorin mahdollinen hajoaminen.
1. Jos imuläpät poistaa, niin miten ne läppien akselitreiät tulee tukita?
Nyt on myös akku alkanut reistailla, alkoi jo viime talvena, mutta olen köyhänä päässyt näin pitkälle ilman akun vaihtoa.
2. Jos akun joutuu vauhtamaan, niin voiko sen tehdä tavan korjaamo kaikkine vaihtokirjaamisineen, vai onko pakko viedä marmorikorjaamoon?
Kiva jos voisitte vastata ilman vinoilua, alkaa ikää olla liikaa kestämään nykyajan mielipiteitä, näillä varoilla kun ei huumori oikein enää kestä kaikkea!

Comment