Varmaan aika moni bmw harrastaja on sitä mieltä että bmw:n 2.0d koneista kannattaa pysyä kaukana, itse lukeudun näihin kannattajiin ainakin.
Olen kyllä päättänyt pysyä erossa myös 4syl bensiineistä, niistäkään ei ole kauhean hyvää kuvaa jäänyt. Nettiotannat ovat kyllä aika pieni totuus loppupelissä mutta minulle näitä "kauhujuttuja" on ollut ihan tarpeeksi.
Itse sijoittaisin 4000€ enemmän ja ottaisin suunnilleen samat tehot tässä paketissa, plussana vetävät etupyörät. Lastutus on miinusta... http://www.nettiauto.com/bmw/525/7868455
Olen nyt kahlannut läpi näitä E60/E61 topickeja ja samalla nettiautossa pyörinyt. Ilmeisesti nyt suositus olisi kuitenkin ostaa 9/2005 (2006) auto ostaa, jossa on nappistartti koska silloin tullut joitain muutoksia?
Itse katsellut aikapaljon vuoden 2004 malleja hintansa takia, mutta jos tosiaan on järkevämpää ostaa tuo "uudistuksen" läpi käynyt niin taidan kääntää katseen siihen suuntaan.
Tällähetkellä tämä olisi paras vaihtoehto, vaikka onkin -04:
EDIT: Tiedetään, ettei ole tosiaan kaikkia varusteita
Itselle lähes jokainen on silti plussaa nykyiseen autoon verrattuna, automaatti, xenon, ilmastointi, jonkinlaiset popit ja penkit taitaa olla tärkeimmät.
Varmaan aika moni bmw harrastaja on sitä mieltä että bmw:n 2.0d koneista kannattaa pysyä kaukana, itse lukeudun näihin kannattajiin ainakin.
Olen kyllä päättänyt pysyä erossa myös 4syl bensiineistä, niistäkään ei ole kauhean hyvää kuvaa jäänyt. Nettiotannat ovat kyllä aika pieni totuus loppupelissä mutta minulle näitä "kauhujuttuja" on ollut ihan tarpeeksi.
Itse sijoittaisin 4000€ enemmän ja ottaisin suunnilleen samat tehot tässä paketissa, plussana vetävät etupyörät. Lastutus on miinusta... http://www.nettiauto.com/bmw/525/7868455
Mitäs vikaa esim. 2.0d M47 koneessa on? N47 versiossa jakopää on kehnoa toteutusta ja tämähän on yleisesti tiedossa...
mut jos ton ottaa rahoituksella, niin autoliike on vastuussa? autoliikkeen nimi tulee silloin niihin rahoituspapereihin, eli periaatteessa auto käy liikkeen nimissä muutaman minuutin ajan?
Olen nyt kahlannut läpi näitä E60/E61 topickeja ja samalla nettiautossa pyörinyt. Ilmeisesti nyt suositus olisi kuitenkin ostaa 9/2005 (2006) auto ostaa, jossa on nappistartti koska silloin tullut joitain muutoksia?
Itse katsellut aikapaljon vuoden 2004 malleja hintansa takia, mutta jos tosiaan on järkevämpää ostaa tuo "uudistuksen" läpi käynyt niin taidan kääntää katseen siihen suuntaan.
Tällähetkellä tämä olisi paras vaihtoehto, vaikka onkin -04:
EDIT: Tiedetään, ettei ole tosiaan kaikkia varusteita
Itselle lähes jokainen on silti plussaa nykyiseen autoon verrattuna, automaatti, xenon, ilmastointi, jonkinlaiset popit ja penkit taitaa olla tärkeimmät.
Jos jompaa kumpaa kiinnostaisi niin laitetaan esille eli tämmöinen BMW e61 530i lci, 187tkm, automaatti olisi kaupan. Voi laittaa yv:tä jos heräsi kiinnostus Tietysti kaikille muillekkin auto olisi tarjolla =)
**Myynnissä F11 korisarja halvalla**
Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.
Jos jompaa kumpaa kiinnostaisi niin laitetaan esille eli tämmöinen BMW e61 530i lci, 187tkm, automaatti olisi kaupan. Voi laittaa yv:tä jos heräsi kiinnostus Tietysti kaikille muillekkin auto olisi tarjolla =)
Mitäs vikaa esim. 2.0d M47 koneessa on? N47 versiossa jakopää on kehnoa toteutusta ja tämähän on yleisesti tiedossa...
M47:ssa ainakaan vakiona ei tuohon koriin mitään ylimääräistä suorituskykyä ole. Käsittääkseni mitään muuta isompaa vikaa siinä ei ole M57 verrattuna. Taloudellinenhan se lienee kai vielä tuossakin korissa(itellä kokemusta vain e9x) Jos se että ohittaminen ei ole niin vaivatonta ja kuutosen jytkeempi fiilis puuttuu ei haittaa niin kyllähän se helvetin hyvä moottori varmasti on.
Nyt olisin vaikean päätöksen edessä kun tommonen BMW e61 535d LCI kiinnostaisi. Tällä hetkellä olen ollut hyvin tyytyväinen omaan 530i LCI e61 farkkuun mutta jotenkin tuo 535d kiinnostaisi. Onhan siinä enemmän varusteitakin yms mutta huolestuttaa vaan että jos se ei olisikaan ihan niin hyvä kuin annetaan ymmärtää. Olen siis ollut auton edellisen omistajan puheilla ja kuulemma oikein asiallinen tuntuisi olevan. On neljäs omistaja mutta ainoa miinus kuulemma edelleen on se että jotain termari ongelmia vielä on kylmemmillä ilmoilla vaikka päätermarit tms egr termarit vaihdettu??
Muuten ei pitäisi juuri olla ongelmia mutta onkos tuo edellä mainittu "vika" kovinkin iso ja mites nuo turbot? Vaihdelaatikkoa on huollettua tai ainakin öljyt vaihdettu että sen kanssa ei pitäisi olla murheita On myös läpät poistettu että plussaa sekin.
Ja sitten kun kerta pian tulee uudet 5 sarjalaiset niin sekin mietityttää että miten hinnat näissä laskevat :/
Mitäs olette mieltä, kannattaako pitää jo hetken hyväksi todettu 530i vaiko hommata 535d? Kyseessä siis tämä auto:
Saisihan tuossa tuon 17500km/1v turvan että jos jotain sattuu niin...
Ihan viimeiseksi sellaista kun kilsoja itellä kertyy vuodessa 24tkm niin kai se bensa vielä tuon 535d dieselin voittaa??
Kiitosta jo etukäteen vastauksistanne
Tässä minun lusikka soppaan, joka ei kyllä mitään auta!
530i varmaan hieno peli ja jos on hyväksi ja luotettavaksi osottautunut niin millään järki/taloussyyllä ei voi vaihtoa perustella 535d vaikka noilla kilsoilla dieseli ehkä jo tulisi edullisemmaksi, mutta kun vaihdossa yleensä aina vähän häviää rahaa, ainakin ite oon niin huono kauppamies ollut. Ja väittäisin että bensoillekkin on ostajakuntansa, ettei muka kiinnosta, on vaan automyyjän lässytysyritys.
Ymmärrän 535d kulkupuoli kiinnostaa, onhan se jo ihan vakuuttava peli kaiketi. Jos et siitä kuumeesta millään pääse yli ja se palaa vaikka välillä pääsetkin niin osta 535d, ei siinä varmaan saveen käsiään työnnä ja kulkua löytyy! Itellä kokemusta vaan tuosta omasta pre 530d:stä ja samallailla sitä joskus kadehtii bensa koneisia kun tuntuvat käyvän niin pehmeesti kun parkkiksella kuulee, vaikkakin hyvä peli tämäkin on, oikeen paljon aina oon tykänny!! Mutta se sun bensa kiertää paljon korkeemmalle, aja sillä vaan ja anna kutosen laulaa korkeita sinfonioita
Vieläkös muuten noi E6x-sarjalaiset ruostuvat vanhemmiten (10+ v.)? Edeltämallissa on ollut turhan monissa yksilöissä ovien reunoissa ja muutamassa muussa paikassa rapeata.
Vieläkös muuten noi E6x-sarjalaiset ruostuvat vanhemmiten (10+ v.)? Edeltämallissa on ollut turhan monissa yksilöissä ovien reunoissa ja muutamassa muussa paikassa rapeata.
Oma E60 on -06 ja täysin tervettä peltiä joka paikassa... ovien ja takaluukun alareunat näin esimerkkinä mainiten...
2004 E61 on takaluukun spoilerin alta täysin ruosteessa. Viime kesänä näytin merkkiliikkeen tyypille ja oottelen josko saisivat joskus päätöksen tehtyä jotta meneekö koritakuuseen.
Comment