Terve. Autokuume e61:seen on kasvanut kovaksi, enkä yhtään semmoista ole vielä omistanut. Jotenkas, kertokaahan onko tässä järkeä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/E61 Ostamassa lll
Collapse
X
-
Originally posted by ppeetu View PostTerve. Autokuume e61:seen on kasvanut kovaksi, enkä yhtään semmoista ole vielä omistanut. Jotenkas, kertokaahan onko tässä järkeä?
http://www.nettiauto.com/bmw/520/7973439
Olen kyllä päättänyt pysyä erossa myös 4syl bensiineistä, niistäkään ei ole kauhean hyvää kuvaa jäänyt. Nettiotannat ovat kyllä aika pieni totuus loppupelissä mutta minulle näitä "kauhujuttuja" on ollut ihan tarpeeksi.
Itse sijoittaisin 4000€ enemmän ja ottaisin suunnilleen samat tehot tässä paketissa, plussana vetävät etupyörät. Lastutus on miinusta...
Last edited by BMW525Xda; 01-05-2016, 08:47.
Comment
-
-
Olen nyt kahlannut läpi näitä E60/E61 topickeja ja samalla nettiautossa pyörinyt. Ilmeisesti nyt suositus olisi kuitenkin ostaa 9/2005 (2006) auto ostaa, jossa on nappistartti koska silloin tullut joitain muutoksia?
Itse katsellut aikapaljon vuoden 2004 malleja hintansa takia, mutta jos tosiaan on järkevämpää ostaa tuo "uudistuksen" läpi käynyt niin taidan kääntää katseen siihen suuntaan.
Tällähetkellä tämä olisi paras vaihtoehto, vaikka onkin -04:
EDIT: Tiedetään, ettei ole tosiaan kaikkia varusteita
Itselle lähes jokainen on silti plussaa nykyiseen autoon verrattuna, automaatti, xenon, ilmastointi, jonkinlaiset popit ja penkit taitaa olla tärkeimmät.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostVarmaan aika moni bmw harrastaja on sitä mieltä että bmw:n 2.0d koneista kannattaa pysyä kaukana, itse lukeudun näihin kannattajiin ainakin.
Olen kyllä päättänyt pysyä erossa myös 4syl bensiineistä, niistäkään ei ole kauhean hyvää kuvaa jäänyt. Nettiotannat ovat kyllä aika pieni totuus loppupelissä mutta minulle näitä "kauhujuttuja" on ollut ihan tarpeeksi.
Itse sijoittaisin 4000€ enemmän ja ottaisin suunnilleen samat tehot tässä paketissa, plussana vetävät etupyörät. Lastutus on miinusta...
http://www.nettiauto.com/bmw/525/7868455Nykyiset W212 & W210
ex. E60 LCI
ex. 525i LCI
ex. 520i LCI
Comment
-
-
Originally posted by hamilton69 View PostOlikos tästä kellään tietoa? Aina mielenkiintoisia nämä: myydään asiakkaan toimeksiannosta. Eli = perävalotakuuko?
http://m.nettiauto.com/bmw/530/77666...unt=1&vifNav=Y
Comment
-
-
Originally posted by ppeetu View PostTerve. Autokuume e61:seen on kasvanut kovaksi, enkä yhtään semmoista ole vielä omistanut. Jotenkas, kertokaahan onko tässä järkeä?
http://www.nettiauto.com/bmw/520/7973439Originally posted by Gukkuu View PostOlen nyt kahlannut läpi näitä E60/E61 topickeja ja samalla nettiautossa pyörinyt. Ilmeisesti nyt suositus olisi kuitenkin ostaa 9/2005 (2006) auto ostaa, jossa on nappistartti koska silloin tullut joitain muutoksia?
Itse katsellut aikapaljon vuoden 2004 malleja hintansa takia, mutta jos tosiaan on järkevämpää ostaa tuo "uudistuksen" läpi käynyt niin taidan kääntää katseen siihen suuntaan.
Tällähetkellä tämä olisi paras vaihtoehto, vaikka onkin -04:
EDIT: Tiedetään, ettei ole tosiaan kaikkia varusteita
Itselle lähes jokainen on silti plussaa nykyiseen autoon verrattuna, automaatti, xenon, ilmastointi, jonkinlaiset popit ja penkit taitaa olla tärkeimmät.**Myynnissä F11 korisarja halvalla**
Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.
Comment
-
-
Minkälainen vaihteisto se tuo SMG näissä ei-motorsport malleissa?? Vieläkin tuollainen haaramoottori versio kuumottaa...
Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
Comment
-
-
Originally posted by TRA_60 View PostMitäs vikaa esim. 2.0d M47 koneessa on? N47 versiossa jakopää on kehnoa toteutusta ja tämähän on yleisesti tiedossa...
Comment
-
-
Originally posted by Makro86 View PostNyt olisin vaikean päätöksen edessä kun tommonen BMW e61 535d LCI kiinnostaisi. Tällä hetkellä olen ollut hyvin tyytyväinen omaan 530i LCI e61 farkkuun mutta jotenkin tuo 535d kiinnostaisi. Onhan siinä enemmän varusteitakin yms mutta huolestuttaa vaan että jos se ei olisikaan ihan niin hyvä kuin annetaan ymmärtää. Olen siis ollut auton edellisen omistajan puheilla ja kuulemma oikein asiallinen tuntuisi olevan. On neljäs omistaja mutta ainoa miinus kuulemma edelleen on se että jotain termari ongelmia vielä on kylmemmillä ilmoilla vaikka päätermarit tms egr termarit vaihdettu??
Muuten ei pitäisi juuri olla ongelmia mutta onkos tuo edellä mainittu "vika" kovinkin iso ja mites nuo turbot? Vaihdelaatikkoa on huollettua tai ainakin öljyt vaihdettu että sen kanssa ei pitäisi olla murheita On myös läpät poistettu että plussaa sekin.
Ja sitten kun kerta pian tulee uudet 5 sarjalaiset niin sekin mietityttää että miten hinnat näissä laskevat :/
Mitäs olette mieltä, kannattaako pitää jo hetken hyväksi todettu 530i vaiko hommata 535d? Kyseessä siis tämä auto:
Saisihan tuossa tuon 17500km/1v turvan että jos jotain sattuu niin...
Ihan viimeiseksi sellaista kun kilsoja itellä kertyy vuodessa 24tkm niin kai se bensa vielä tuon 535d dieselin voittaa??
Kiitosta jo etukäteen vastauksistanne
530i varmaan hieno peli ja jos on hyväksi ja luotettavaksi osottautunut niin millään järki/taloussyyllä ei voi vaihtoa perustella 535d vaikka noilla kilsoilla dieseli ehkä jo tulisi edullisemmaksi, mutta kun vaihdossa yleensä aina vähän häviää rahaa, ainakin ite oon niin huono kauppamies ollut. Ja väittäisin että bensoillekkin on ostajakuntansa, ettei muka kiinnosta, on vaan automyyjän lässytysyritys.
Ymmärrän 535d kulkupuoli kiinnostaa, onhan se jo ihan vakuuttava peli kaiketi. Jos et siitä kuumeesta millään pääse yli ja se palaa vaikka välillä pääsetkin niin osta 535d, ei siinä varmaan saveen käsiään työnnä ja kulkua löytyy! Itellä kokemusta vaan tuosta omasta pre 530d:stä ja samallailla sitä joskus kadehtii bensa koneisia kun tuntuvat käyvän niin pehmeesti kun parkkiksella kuulee, vaikkakin hyvä peli tämäkin on, oikeen paljon aina oon tykänny!! Mutta se sun bensa kiertää paljon korkeemmalle, aja sillä vaan ja anna kutosen laulaa korkeita sinfonioita
Comment
-
-
Originally posted by yason View PostVieläkös muuten noi E6x-sarjalaiset ruostuvat vanhemmiten (10+ v.)? Edeltämallissa on ollut turhan monissa yksilöissä ovien reunoissa ja muutamassa muussa paikassa rapeata.G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96