Originally posted by bmwe61lci
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/E61 Ostamassa lll
Collapse
X
-
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
-
-
Originally posted by TheRipper View PostJos läpät haluat välttämättä poistaa niin se on ihan kyllä sitten omalla rahalla tehtävissä...tai toki varmasti liikekin sen voi sinun laskuusi etukäteenkin teettää jos siitä kaupan yhteydessä sovitaan...mutta et kait nyt sentään oleta että liike ne omaan laskuunsa sieltä ns turhaan poistaisi???
Eli onko läpät näissä lci 530da padoissa kestävämmät ja voin rauhassa ajella ja poistattaa läpät lähiviikkoina. Autolla rullattu vajaa 200tkm!
Kiitoksia avusta
Comment
-
-
Originally posted by bmwe61lci View PostEräs ehdokas josta olen hieronut kauppoja lci 530da, oli mennyt myyjän mukaan vikatilaan.
Myyjä ilmoitti, että hehkun rele oli rikki. Siis meneekö tosiaan auto vikatilaan jos hehkun rele rikki?:think
Sanokaas nyt viisaammat yritetäänkö meikäläistä sumuttaa
Comment
-
-
Originally posted by bmwe61lci View PostEräs ehdokas josta olen hieronut kauppoja lci 530da, oli mennyt myyjän mukaan vikatilaan.
Myyjä ilmoitti, että hehkun rele oli rikki. Siis meneekö tosiaan auto vikatilaan jos hehkun rele rikki?IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by Tome View PostEi mene vikatilaan hehkujen takia.Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostOliko tämä yksilö se, jossa on mahdollisesti DPF tukossa ja vikatila johtuisi todellisuudessa tästä? Ja mikäli on, niin onko sille pöntölle tehty mitään avausyrityksiä?
Sama auto, en vielä tiedä onko muuta tehty. Pessimistinä kuitenkin ajattelen, että kyllä siitä varmastikkin on pönttö lisäksi tukossa
Comment
-
-
Originally posted by Tome View PostEi mene vikatilaan hehkujen takia.
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
Taas olisin menossa tiistaina yhtä ehdokasta -08 530da katsomaan/ostamaan. Viimekerralla löytyi muutamia vikoja. Autossa on aktiiviohjaus, moottorin vasemmalta puolelta (kuskinpuoli) kuului kuin joku remmien ohjainrulla hieman ääntäisi. Ääni ei ollut paha ja jonkun kokeneemman mielestä on jopa normaali ääni:think. Onko noissa se aktiiviohjauksen tehostin kuinka herkästi hajoavaa mallia?
Lisäksi moottori ei lämmennyt kuin 60-70c ajossa. Tehdas webasto ei toiminut. Pyysin tutkimaan autoa kun heillä on bmw korjaamo autoliikkeen tiloissa. Hehkujen ohjainlaite oli antanut vikakoodia, tämä vaihdetaan. Webaston vesipumppu oli rikki, on nyt jo vaihdettu ja toimii.
Lisäksi myyjä puhui termostaatista, että laittavat kuntoon. Myyjä selitti, että koneen pitää lämmetä ainakin 70c. Sanoin myyjälle, että eikö sen pitäisi lämmetä ehjänä n.80c? Eli mikä on lci 530da normaali käyntilämpötila?
En saanut myyjästä irti tietoa vaihtavatko egr sekä päätermostaatin. Autoa korjataan alkuperäisillä osilla joten niillä on 2v takuuAutolla ajettu ~180tkm -08 530da saksantuonti.
Sovittiin myyjän kanssa, että saan käyttää autoa halutessani autotohtorilla tai korjaamossa. Ajattelin käyttää piuhan päässä ainakin. Hyvä olisi kait katsos moottorin lämmöt, suuttimien korjaukset, vikakoodit, dpf vastapaine. Noista voi aloittaa!
Kiitos avusta!Last edited by bmwe61lci; 20-10-2017, 08:21.
Comment
-
-
Originally posted by bmwe61lci View PostTaas olisin menossa tiistaina yhtä ehdokasta -08 530da katsomaan/ostamaan. Viimekerralla löytyi muutamia vikoja. Autossa on aktiiviohjaus, moottorin vasemmalta puolelta (kuskinpuoli) kuului kuin joku remmien ohjainrulla hieman ääntäisi. Ääni ei ollut paha ja jonkun kokeneemman mielestä on jopa normaali ääni:think. Onko noissa se aktiiviohjauksen tehostin kuinka herkästi hajoavaa mallia?
Lisäksi moottori ei lämmennyt kuin 60-70c ajossa. Tehdas webasto ei toiminut. Pyysin tutkimaan autoa kun heillä on bmw korjaamo autoliikkeen tiloissa. Hehkujen ohjainlaite oli antanut vikakoodia, tämä vaihdetaan. Webaston vesipumppu oli rikki, on nyt jo vaihdettu ja toimii.
Lisäksi myyjä puhui termostaatista, että laittavat kuntoon. Myyjä selitti, että koneen pitää lämmetä ainakin 70c. Sanoin myyjälle, että eikö sen pitäisi lämmetä ehjänä n.80c? Eli mikä on lci 530da normaali käyntilämpötila?
En saanut myyjästä irti tietoa vaihtavatko egr sekä päätermostaatin. Autoa korjataan alkuperäisillä osilla joten niillä on 2v takuuAutolla ajettu ~180tkm -08 530da saksantuonti.
E91 320d -07 M-Sport
211hv / 430nm
Ex:
E60 525dA -06 "M-Sport"
M57TU2D25, GA6HP26
238hv / 510nm
M: pre-LCI OEM E6x helmat ja E60 takapuskuri, PDC
Comment
-
-
Originally posted by Kossu Allu View Postnoin 86-90 astetta normaali lämpötila ajossa. aavistuksen verran yli 90 kun poltto käynnissä. Vika korjaantuu lähes varmasti termarien vaiholla, varmista että kaikki vaihdetaan niitä on 3 kappaletta
Viisammat oikaiskoon
Comment
-
-
Originally posted by bmwe61lci View PostVähän on hankala ollut tämä myyjä, kovasti sai neuvotella jotta edes ottivat auton tutkintaan. Epäilen vahvasti, että menevät sieltä mistä aita on matalin. En jaksa uskoa, että vaihtavat kaikkia termareita heti. Toivottavasti vaihtavat edes egr sekä päätermostaatin. Automaattilaatikossa oli joku lämmönvaihdin, ja siinä myös termari. Onkohan lämmövaihtimen tarkoitus jäähdyttää kuumilla keleillä laatikkoa ja talvella lämmittää?
Viisammat oikaiskoon
pelkkä EGR termari kun falskaa niin lämmöt nousee yleensä 75 pintaan.
EGR- ja päätermarin vaihto ei ole kauhean kallista, puhutaan peruskorjaamolla 200-300€ väliin asettuvasta summasta, laatikon lämmönvaihdin tekee sitten ainakin toisen mokoman ja vähän enemmänkin...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by bmwe61lci View PostVähän on hankala ollut tämä myyjä, kovasti sai neuvotella jotta edes ottivat auton tutkintaan. Epäilen vahvasti, että menevät sieltä mistä aita on matalin. En jaksa uskoa, että vaihtavat kaikkia termareita heti.
Harkitsin päätermostaatin yhteydessä vaihdettavan myös vesipumpun tiivisteineen, niin on hetkeksi huollettu sillä suunnalla olennaisimmat. Hommaat vaikka vesipumpun itse ja pyydät myyjäliikettä vaihtamaan samalla kun hoitavat päätermarin vaihdon.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Comment