Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/E61 Ostamassa lll
Collapse
X
-
Originally posted by Artturieno View Posthttps://www.blocket.se/sodermanland/...=11&w=3&last=1
Minkäs laiset tuontiverot tuollaisessa 530xi:ssä on (4000e)? Olis ilmeisesti webastoa sun muuta. toki jo 200tkm ajettuna.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostTuommoiseen karvan alle 3000€...mutta voiko tuo ilmoituksessa oleva CO2 lukema pitää paikkansa jos kerta takavetoisessa se on 178g?
Comment
-
-
Originally posted by Artturieno View PostJoo itseäki vähän ihmetytti että kovin on pieni lukema. eipä tuo myyjä ole mitään vastailu ku kysyin autosta. Mikä nuita ruotsalaisia autoliikkeitä vaivaa ku ei tunnu niillä olevan kiinnostusta vastata spostiin:thinkF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Meinaan hankkia uskollisen prefacelift 39:n rinnalle saksasta tai virosta 530d tai 535d e60 kulkineen.
Muutama kysymys:
- Ilmeisesti kannattaa hankkia x/2007 malli uudemmalla vaihdekepillä. Miksi?
- Mitä pitää tarkkailla koeajolla erityisesti? Luin vaihdelaatikon humppaamisesta tasakaasulla, eli tarpeeksi ajoa tasaisella vedolla ja seurailee tilannetta?
- Millaiset vikakoodivehkeet kannattaa hankkia omalle verstaalle, että auton kanssa pärjää? Mistä ja mitä maksaa. E39 kanssa pärjäsin riittävästi bmw scannerilla.
- Mitä varusteita autosta kannattaa löytyä? Itselle tärkein on varmaan penkit mustalla nahalla. Sportit / comfortit ja tietty sähköllä liikkuvat.
- Termariongelmista on ollut juttua, mutta käsittääkseni ei kovin kallis juttu (jotain satasia) eikä vaikea tehdä?
- Mitä taustatietoja autosta pystyy hankkimaan kotimaasta käsin? Esim. Valmistenumerolla merkkiliikkeestä huoltohistoriaa selville?
- Jotain muuta ohjetta matkaan? Autoa en ole ennen ulkoa hakenut, mutta nyt opetellaan tämäkin touhu. Verot tuntuvat asettuvan sinne 3000 euron korville.
Edit.
Esimerkiksi tämä näyttäisi omaan silmään hyvältä.Last edited by Tappokinnas; 09-04-2018, 11:49.Bmw e39 528 automatic vm.1998
Bmw e39 528 manual vm.1996 menehtyi kunniakkaasti
Chevrolet k5 Blazer V8 vm.1990
Dodge ram 2500 4x4 5.9l cummins vm.1997
Comment
-
-
Originally posted by Tappokinnas View PostMeinaan hankkia uskollisen prefacelift 39:n rinnalle saksasta tai virosta 530d tai 535d e60 kulkineen.
Muutama kysymys:
- Ilmeisesti kannattaa hankkia x/2007 malli uudemmalla vaihdekepillä. Miksi?
- Mitä pitää tarkkailla koeajolla erityisesti? Luin vaihdelaatikon humppaamisesta tasakaasulla, eli tarpeeksi ajoa tasaisella vedolla ja seurailee tilannetta?
- Millaiset vikakoodivehkeet kannattaa hankkia omalle verstaalle, että auton kanssa pärjää? Mistä ja mitä maksaa. E39 kanssa pärjäsin riittävästi bmw scannerilla.
- Mitä varusteita autosta kannattaa löytyä? Itselle tärkein on varmaan penkit mustalla nahalla. Sportit / comfortit ja tietty sähköllä liikkuvat.
- Termariongelmista on ollut juttua, mutta käsittääkseni ei kovin kallis juttu (jotain satasia) eikä vaikea tehdä?
- Mitä taustatietoja autosta pystyy hankkimaan kotimaasta käsin? Esim. Valmistenumerolla merkkiliikkeestä huoltohistoriaa selville?
- Jotain muuta ohjetta matkaan? Autoa en ole ennen ulkoa hakenut, mutta nyt opetellaan tämäkin touhu. Verot tuntuvat asettuvan sinne 3000 euron korville.
Edit.
Esimerkiksi tämä näyttäisi omaan silmään hyvältä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Kiitos.
Lähinnä noita laitteita kyselinkin just siks, että saa tutkia autoa paikanpäällä.
Huoltohistoaria selviää siis lähinnä myyjältä kysymällä?
Kaverilla onneksi 2007 vuoden 535 niin voi harjoitella ohjelman käyttöä ja vähän ajaakin kunnossa olevalla autolla. Siinä termarit aiheuttaa murhetta.Bmw e39 528 automatic vm.1998
Bmw e39 528 manual vm.1996 menehtyi kunniakkaasti
Chevrolet k5 Blazer V8 vm.1990
Dodge ram 2500 4x4 5.9l cummins vm.1997
Comment
-
-
Originally posted by Tappokinnas View PostKiitos.
Lähinnä noita laitteita kyselinkin just siks, että saa tutkia autoa paikanpäällä.
Huoltohistoaria selviää siis lähinnä myyjältä kysymällä?
Kaverilla onneksi 2007 vuoden 535 niin voi harjoitella ohjelman käyttöä ja vähän ajaakin kunnossa olevalla autolla. Siinä termarit aiheuttaa murhetta.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Tappokinnas View PostKiitos.
Lähinnä noita laitteita kyselinkin just siks, että saa tutkia autoa paikanpäällä.
Huoltohistoaria selviää siis lähinnä myyjältä kysymällä?
Kaverilla onneksi 2007 vuoden 535 niin voi harjoitella ohjelman käyttöä ja vähän ajaakin kunnossa olevalla autolla. Siinä termarit aiheuttaa murhetta.
Comment
-
-
Originally posted by tl72 View Postpitääköhän miten paikkansa toi auto record ,huolto kirjan merkinnät suurinpiirtein löytyy mutta esim 2013 Inspection Station merkintöjä 13kpl ?
Väittäisin että onhan tuo parempi kuin ei mitään, näkeepähän ainakin suoraan jos jotain ihmeellistä on tapahtunu välissä, koska tuohon järjestelmään tuskin ruuvareilla on asiaa.
Comment
-
-
Originally posted by Pile jr View Posthttps://m.nettiauto.com/bmw/m5/96655...unt=7&vifNav=Y
Uhka vai mahdollisuus? Sais aikahalvalla. Onko jonkun foorumilaisen vanha? On ruvennut kyllästyttämään, niin paljon tuollainen pikkudiisseli, nyt tarvitaan menoa ja meinikiä!Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Muutama viikko sitten suhteellisen luotettavalta taholta kuultu sen verran että kuulemma E60 M5:n tekniikan "peruskunnostuksessa" (kk-laakerit, vanokset yms.) saa varautua lompakon kevenevän noin 10k€:lla eli sen verran pääomaa olisi syytä olla nopeasti irrotettavissa jos tuollaisen meinaa hankkia....
Ei ole köyhän pelejä nuo vaikka pyyntihinnat välillä houkuttavatkin.
Toki tuossa sanotaan että kk-laakerit olisi vaihdettu jokin aika sitten, jos se on luotettavasti todennettavissa niin voi päästä vähän vähemmällä.
Comment
-
Comment