Originally posted by TJJ!
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 53X Diesel, Ahdinpuuhailuja ja teoriaakin part 2
Collapse
X
-
Originally posted by >Jon1< View PostTyökaverin kaverilla oli tämmönen tapaus, että oli käytetty nimeltä mainitsemattomalla pajalla softattavana ja dpf pöntön tyhjennyksessä.. Olivat tyhjentäneet kalalysaattorin ja dpf tullut vikakoodia.. samanlainen ongelma että vedot loppui muutaman kiihdytyksen jälkeen.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by >Jon1< View PostTyökaverin kaverilla oli tämmönen tapaus, että oli käytetty nimeltä mainitsemattomalla pajalla softattavana ja dpf pöntön tyhjennyksessä.. Olivat tyhjentäneet kalalysaattorin ja dpf tullut vikakoodia.. samanlainen ongelma että vedot loppui muutaman kiihdytyksen jälkeen.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostMilläs paikkakunnalla tälläistä tapahtuu? Autojen tekniikan tuntemus tuntuu olevan hiukan huonolla tolalla. Onko sitä sitten oikeasti tarpeeksi edes bittiä muuttamaan, loppulaskun maksaja on kuitenkin sitten worstcasescenariossa asiakas.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by TJJ! View PostJaahas, taitaa olla omassa servo sökönä.
525d 2006 vikakoodit Charge-air pressure control, control deviation 4530
ja pari koodia particulate-filter system 480A ja 4D00. (Pönttö tyhjennetty ja ohjelmoitu) Ei menny kuin viikko ohjelmoinnista. Sain edelliset viat korjattua niin uutta tulee.
Oireet on semmoiset että auto toimii parit kiihdytykset ja sitten vääntö loppuu 2000 kierroksen jälkeen. Autoa kun käyttää sammuksissa niin vika häviää.
Ei se servo kummiskaan aivan jumissa ole, kun kuvasin tänään.
Nyt mietin että laitanko esim turbotohtorille huoltoon vai oiskohan tähän plug and play periaatteella menevää parempaa ahdinta? :thinkOriginally posted by >Jon1< View PostTyökaverin kaverilla oli tämmönen tapaus, että oli käytetty nimeltä mainitsemattomalla pajalla softattavana ja dpf pöntön tyhjennyksessä.. Olivat tyhjentäneet kalalysaattorin ja dpf tullut vikakoodia.. samanlainen ongelma että vedot loppui muutaman kiihdytyksen jälkeen.
Comment
-
-
Yhdellä asiakkaalla oli ongelma että auto puutui aina 3000rpm kohdilla ja sitten alkoi taas menemään.
Todettiin dpf:n olevan tukkeessa, joten hän halusi sen softasta pois ja itse tyhjentää pöntön.
Näin tehtiin, hän kun sai pöntön tyhjäksi ni soitti minulle että vika on edelleen, kysyin että tyhjensittekö oikean pöntön? Eli keskellä autoa olevan? (Prelci e60)
Ei kun me tyhjennettiin se turboon kiinni tuleva pönttö
Sanoin et kokeilkaapa seuraavaksi tyhjentää se dpf mikä on keskellä autoa siinä autossa, kas kummaa sen jälkeen alkoi auto vetämään kuten kuuluuRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostYhdellä asiakkaalla oli ongelma että auto puutui aina 3000rpm kohdilla ja sitten alkoi taas menemään.
Todettiin dpf:n olevan tukkeessa, joten hän halusi sen softasta pois ja itse tyhjentää pöntön.
Näin tehtiin, hän kun sai pöntön tyhjäksi ni soitti minulle että vika on edelleen, kysyin että tyhjensittekö oikean pöntön? Eli keskellä autoa olevan? (Prelci e60)
Ei kun me tyhjennettiin se turboon kiinni tuleva pönttö
Sanoin et kokeilkaapa seuraavaksi tyhjentää se dpf mikä on keskellä autoa siinä autossa, kas kummaa sen jälkeen alkoi auto vetämään kuten kuuluuJaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Miten olennaisessa asemassa tuo imuputken muokkaus on 35d? Missä kohtaa se alkaa ahdistella?
Ongelma taisi olla että se putsarilta pienen ahtimen ottoon tuleva letku menee ahtimen oton sisäpuolelle eikä ulkopuolelle muodostaen pullonkaulan.
Tuleeko tuosta ongelma jo ns Stage 2 eli ilman viriahtimia tehdyssä trimmissä?
Comment
-
-
Originally posted by LongJohn View PostMiten olennaisessa asemassa tuo imuputken muokkaus on 35d? Missä kohtaa se alkaa ahdistella?
Ongelma taisi olla että se putsarilta pienen ahtimen ottoon tuleva letku menee ahtimen oton sisäpuolelle eikä ulkopuolelle muodostaen pullonkaulan.
Tuleeko tuosta ongelma jo ns Stage 2 eli ilman viriahtimia tehdyssä trimmissä?Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Vajaa 6 vuotta on 335d ollut viritettyinä eri asteilla, viimeiset 2v ahdinvirillä, ei ole askin toiminta muuttunut mihinkään. En tosin sudittele, rällästele ja laatikon öljyt huuhteluvaihdettu 80tkm ja 170tkm Powermaticilla. Nyt 215tkm, voisi taas huuhteluvaihdon teettää.
Ihan hyvin kestää vakiokin, tämä verrattavissa 535d LCI:n laatikkoon.G30 540i
F32 435d
Comment
-
Comment