Originally posted by lurkki3
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 53X Diesel, Ahdinpuuhailuja ja teoriaakin part 2
Collapse
X
-
Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
-
-
Originally posted by Supra^ View PostRailpaine ei ole oletettavien rajojen sisällä ja kyykkää.. Jos softasta rajat kunnossa niin määränsäädin taikka kp-pumppu hyytyy (vai olitko vaihtanut jo R90 pumpun samalla kun vaihtelit CP3-ruiskuun?). 535d:ssä molemmat edellämainitut on x30d-malleja isommat.Last edited by lurkki3; 16-05-2017, 08:36.E60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
Bagged e32
Ex E61 525d m-sport -06
Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä
Comment
-
-
Originally posted by lurkki3 View PostOn pumppu r90 ja anturit/suutintukki m57n koneisesta.rail paine nousee 1577bar muistaakseni mitä inpalla seurannu.jos en väärin muista ni pyynti ois 1600bar.täyskiihdytyksessä ku ottaa livedataa niin railpaine nousee ja pysyy tuolla 1577bar ja siirtopaine 4.25bar ja ilman mitään kakisteluja sammuu vaikka rail paine ei lähde edes laskuun inpan livedatalla tai sitte ei kerkeä siihen reakoida.välillä pelaa päivän kaks ja sitte yhtäkkiä alottaa tuon sammumisen
Onko Testo tuttu ohjelma? Suosittelen tutustumaan. Sillä voit ajaa live-dataa tiedoston muotoon (csv).
Comment
-
-
Originally posted by Hezman View PostVikakoodissa kerrotaan että maksimi paine ylitetty. Ettei olis joku rajoitus ohjelmassa liian tiukalla.?
Onko Testo tuttu ohjelma? Suosittelen tutustumaan. Sillä voit ajaa live-dataa tiedoston muotoon (csv).E60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
Bagged e32
Ex E61 525d m-sport -06
Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä
Comment
-
-
Originally posted by lurkki3 View Postmeinas että ku pumpun tulopuolenmääränsäädintä ei ole käytössä niin suutintukin paineesäädin ei pelaa halutulla tavalla tai ei kerkeä reakoida niin polttoaineenpaine karkaa paluupuoleenE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Onko Tuikku ottanut softissaan nopeudenrajoittimen pois?
Meinasin tänään ajella Lappeenrantaan ilmailupäiville ajamaan tuon mailin kiihdytyksen, vaikka ei kait tuo malmikasa niin kovasti kerkiä kiihtymään..E63 M6
"Ei sen vian tarvitse olla suuri jos se on päässä,niin kuin minulla!"
ex:
e21 323i
e30 316
e30 M3
e34 524td
e34 520i
e39 530da
e39 540i 6v.
E61 535d
Comment
-
-
moi
ei taida ottaa pois jollei pyydä.
menikö nopeusrajoittajaan mailillaFord Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
BMW 330d-00 250hv ja 630nm
BMW 330D-05 vakio 2005
BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm
Comment
-
-
Näkyy 335d menevän amerikassa ihan hyvin k26 upgradella vakiorenkailla 11,6s / 202kmh : https://www.youtube.com/watch?v=_mm3zlyxZUE
Comment
-
-
Originally posted by racediesel View Postmoi
ei taida ottaa pois jollei pyydä.
menikö nopeusrajoittajaan maililla
Mulla on vielä DPF paikallaan...E63 M6
"Ei sen vian tarvitse olla suuri jos se on päässä,niin kuin minulla!"
ex:
e21 323i
e30 316
e30 M3
e34 524td
e34 520i
e39 530da
e39 540i 6v.
E61 535d
Comment
-
-
Originally posted by Solmurauta View PostNäkyy 335d menevän amerikassa ihan hyvin k26 upgradella vakiorenkailla 11,6s / 202kmh : https://www.youtube.com/watch?v=_mm3zlyxZUE
Comment
-
-
Originally posted by eeskoo View PostMistä sä tän amerikan tähän otit?Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
.
Ensimmäinen muutos 530d => 535d tehty.
Lci 530xd,stä tuli 535xd.
Ei loppujen lopuksi mitenkään niin kummoinen homma, ajoneston siirto vanhasta uuteen ja sen sopeuttaminen.
Neliveto toimii edelleen normaalisti.
Ahtimien, sekä muun tilipehöörin kanssa huomattavasti suurempi työmäärä.
Ei ehken taloudellisesti kannattava toimi, mutta onnistuu, jos joku haluaa.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
Comment