itse pelkäsin kanssa nuita tiukentuneita päästörajoja kun viime vuonna rikkinäisellä ahtimella ja vanhalla ohjelmalla 1.48 arvo. Eilen mitattiin nii rajottimelle kun polkas niin jäi arvo 1.03-1.05 välille. Pudotettiin sitten max kierrokset päälle 4000rpm niin arvoksi jäi 0.17 . Jotenkin tuo rajotin sotkee arvot ihan vituiksi ja pieni kierroksien pudotus vaikutti heti arvoon positiivisesti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 53X Diesel, Ahdinpuuhailuja ja teoriaakin part 2
Collapse
X
-
Originally posted by >Jon1< View Postitse pelkäsin kanssa nuita tiukentuneita päästörajoja kun viime vuonna rikkinäisellä ahtimella ja vanhalla ohjelmalla 1.48 arvo. Eilen mitattiin nii rajottimelle kun polkas niin jäi arvo 1.03-1.05 välille. Pudotettiin sitten max kierrokset päälle 4000rpm niin arvoksi jäi 0.17 . Jotenkin tuo rajotin sotkee arvot ihan vituiksi ja pieni kierroksien pudotus vaikutti heti arvoon positiivisesti.E60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
Bagged e32
Ex E61 525d m-sport -06
Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä
Comment
-
-
tossa rakenteilla tollane 535d -06 ja nyt olen saanut kiinni pro turbolla muokatut ahtimet joille luvattiin että päästään +500hv lukemiin, isomman välijäähyn olen asentanut ja laatikon kättäynyt siekkisellä vahvisttemmassa . kuinkahan pitkälle pumppu mahtaa piisata? ja vinkkejä otetaan asiasta tietäviltä auton "piristämiseen" ja mahd osien vaihtoon että saadan paikat pysymään kunnossa. putkisto on myös rakenteilla.
Comment
-
-
Kertokaahan joku vähä neuvoa.pro turbon tekemä hybrid 2260v.ahdin ei ollut itellä vakio sisuskaluilla paikallaan...ja tässä mallissa siipien rajoitin ruuvi ja tietysti alipaineohjaus.ahdin heräilee todella hyvin mutta ei varmaan oo ihan normaalia että ahtopaine nousee moottorijarrulla johonki 0.2-0.3bar ja paikallaan kun polkaiseen kaasun pohjaan niin ahtaa 1bar luokkaa.pakopaineita enemmän ku vakio 2260v:llä mikä oli paikallaan.jopa 3.2bar sai pakosia tuolla hybridillä ku vedätti 4 vaihteella pikku kierroksilta punarajalle.onkohan joku nyt menny ronkkimaan tuota siipien rajoitin ruuvia vai Oisko pro turbon jo pitänyt jotain oikea optista säätöä tehdä ahtimelle koska sen modaskin?E60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
Bagged e32
Ex E61 525d m-sport -06
Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä
Comment
-
-
Originally posted by lurkki3 View PostKertokaahan joku vähä neuvoa.pro turbon tekemä hybrid 2260v.ahdin ei ollut itellä vakio sisuskaluilla paikallaan...ja tässä mallissa siipien rajoitin ruuvi ja tietysti alipaineohjaus.ahdin heräilee todella hyvin mutta ei varmaan oo ihan normaalia että ahtopaine nousee moottorijarrulla johonki 0.2-0.3bar ja paikallaan kun polkaiseen kaasun pohjaan niin ahtaa 1bar luokkaa.pakopaineita enemmän ku vakio 2260v:llä mikä oli paikallaan.jopa 3.2bar sai pakosia tuolla hybridillä ku vedätti 4 vaihteella pikku kierroksilta punarajalle.onkohan joku nyt menny ronkkimaan tuota siipien rajoitin ruuvia vai Oisko pro turbon jo pitänyt jotain oikea optista säätöä tehdä ahtimelle koska sen modaskin?
Anna rajoitinruuvin olla noin, niin herää hyvin, mutta jatka tankoa, niin käytös muuten rauhoittuu.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
-
Originally posted by juust0 View Posttossa rakenteilla tollane 535d -06 ja nyt olen saanut kiinni pro turbolla muokatut ahtimet joille luvattiin että päästään +500hv lukemiin, isomman välijäähyn olen asentanut ja laatikon kättäynyt siekkisellä vahvisttemmassa . kuinkahan pitkälle pumppu mahtaa piisata? ja vinkkejä otetaan asiasta tietäviltä auton "piristämiseen" ja mahd osien vaihtoon että saadan paikat pysymään kunnossa. putkisto on myös rakenteilla.
Pakoputkeen ei minkään hyödyn takia kannata penniäkään rahaa laittaa.
Hitupöntön tyhjennys riittää.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
-
Originally posted by juust0 View PostMitäs pumpulle olisi tehtävissä, että saataisin se +500?
Kertokoon joku muu, jos tältä rintamalta on nykyään parempia uutisia.
Pre-LCI vehkeissä loppuu myös suuttimien kapasiteetti liki samaan aikaan pumpun kanssa, eli niillekin pitää jotain keksiä jos yli viidensadan mielii...
-jarmo
Comment
-
-
Ja niin kävi Bernerit:
Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostX5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
-
-
Sotken tätä topicia vähän, onko täällä tullut vastaan d17c vikakoodia sellaisessa autossa jossa ohjelma sekä actiivinen cruise? e61 nyt kyseessä.
Onko kenelläkään ajatusta ongelman kiertämiseksi muuten kuin palauttaa dpf ja ohjelma takaisin kuten tehtaalta?
Eli auto on 04/06 valmistunut 530da jossa varusteena ACC, ohjelmoitu ja samalla dpf/decat, vikakoodi ohjelmoinnin jälkeen:
"D17C CAN message with error received. Message: Torque from engine control unit. "
Hakuammuntaa enkä odota saavani vastauksia välttämättä mutta jos jollain on vinkkiä niin otetaan ajatuksia vastaan. Vika tulee siis kun painaa vähänkään liikaa kaasua jalalla, lähtee pois vain kun nollaa dde sekä acc moduulien koodit molemmat. Näyttöön tulee active cruise control failure. Toimii kun ei paina liikaa kaasua tai ajaa vakkarilla ja antaa sen kiihdyttää omalla tavallaan.
PS ongelma ei ole läheskään kaikkien acc varusteisien autojen kanssa, vain joidenkin joissa tietty ohjelma versio...Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
Comment