Originally posted by arska86
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 53X Diesel, Ahdinpuuhailuja ja teoriaakin part 2
Collapse
X
-
Originally posted by LongJohn View PostJaa niin 530d LCI. Enpä siitä tiedä. Nuo lukemat oli 35d ilman DPF.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by karppa29 View PostJoo eli aika iso ero jos nyt on dpf kanssa 300/650 arviolta..
Nyt vaan ehtimään sopivaa suoraa valmista putkea jostain missä on anturien paikat. Nykyinen ehjä dpf tietenkin hyllyyn jos nuo katsastusmääräykset sattuu muuttumaan..Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View PostOma ex 530da (-06, eli se 231hv moottori) ja dpf/kat poistettuna tuli 314hv ja 748nm ajtechin käsittelyssä. Eli en isoja muutoksia dpf:n poiston jälkeen odottaisi, se 10-20 hevosta sieltä saisi lisää oletettavasti.
Ja nuo sun lukemat kuulostaa aika korkeilta joten luulis että tästä lci 235hv koneesta irtoo vieläkin enemmän._____________________________________
-e61 530xda LCI -08 black
Comment
-
-
Originally posted by karppa29 View PostÄänet oikeestaa ensisijaisesti kiinnostaa, sen jälkeen myös pienet lisääntyneet tehot sekä eipähän tarvii murehtia mistään dpf-ongelmista.. ☺️
Comment
-
-
Originally posted by karppa29 View PostÄänet oikeestaa ensisijaisesti kiinnostaa, sen jälkeen myös pienet lisääntyneet tehot sekä eipähän tarvii murehtia mistään dpf-ongelmista.. ☺️
Ja nuo sun lukemat kuulostaa aika korkeilta joten luulis että tästä lci 235hv koneesta irtoo vieläkin enemmän.
Selkein muutos on tyhjäkäynnillä ilmestynyt "lörinä"X5 F15 40e - 17
Ex: E70 40d -12
Ex: E61 530xd -08
Comment
-
-
Originally posted by karppa29 View PostÄänet oikeestaa ensisijaisesti kiinnostaa, sen jälkeen myös pienet lisääntyneet tehot sekä eipähän tarvii murehtia mistään dpf-ongelmista.. ☺️
Ja nuo sun lukemat kuulostaa aika korkeilta joten luulis että tästä lci 235hv koneesta irtoo vieläkin enemmän.
Eipä siitä lci:stä sen enempiä saada, ilman muutoksia.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by karppa29 View PostÄänet oikeestaa ensisijaisesti kiinnostaa, sen jälkeen myös pienet lisääntyneet tehot sekä eipähän tarvii murehtia mistään dpf-ongelmista.. ☺️
Ja nuo sun lukemat kuulostaa aika korkeilta joten luulis että tästä lci 235hv koneesta irtoo vieläkin enemmän.
Comment
-
-
Kytkimistä on varmasti monessa topikissa juttua, mutta kun ei onnistu haulla löytämään.
Eli 800-1000nm kestävä kytkin hakusessa E60 530d manuaaliin.
Performance Clutch Kit for BMW 5 E60 530 d from SACHS Performance ✔ Know-How from SACHS, the BMW DTM/GT3 clutch supplier and technology partner of BMW Motorsport.
Tätä kattelin, luvataan 800nm kesto, joten kestää varmaan vähän enemmänkin?
Jossain ulkomaan foorumilla luki että olisi lähes normaalin tuntuinen jopa käyttääkkin:think
Onko kellään mitään muita vaihtoehtoja? Kestävempiä? Halvempia?
Kaksoismassa vauhtiksen ajattelin kuitenkin kaveriksi jotta välttyisi ylimääräisiltä ääniltä.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkis View Post
Eli 800-1000nm kestävä kytkin
Kaksoismassa vauhtiksen ajattelin kuitenkin kaveriksi jotta välttyisi ylimääräisiltä ääniltä.E60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
Bagged e32
Ex E61 525d m-sport -06
Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä
Comment
-
-
Originally posted by lurkki3 View PostEipä taida sellaista kaksoismassaa löytyä joka 800nm kestäis...kovanpyörän vaatii jos tuollaisia vääntöjä ruetaan hakemaa
Mutta yhdessä dieselissä aiemmin ollu kiinteä vauhtipyörä ja sitä meteliä tyhjäkäynnillä ei kyllä kestä kuunnella.
Ja joidenkin puheiden mukaan laatikko voisi kärsiä myös siitä.
Joten toivoisin tuon Sachsin kaksoismassan kestävän siellä jonkin aikaa.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Suurin osa 2-massojen särkymisistä taitaa kuitenkin johtua suurentuneesta vääntömomentista lähellä tyhjäkäyntikierroksia - silloin sit vedätetään isoilla vaihteilla pienillä rpm:llä - ja se 2-massa vp tekee työtä koko rahan edestä.
Jos epäilyttää, niin kova vp ja katsot jousitetulla keskiöllä olevan sintterin ? Silloin pitäisi vaihteiston kolina pienentyä melko minimiin (ei toki niin pieneksi kuin 2-massakiekolla).5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
DLI-teknik.se myy jousitettua sintteriä 26 booreilla ja 240mm, sille 765 asetelma ja kova vauhtis blingfactory/DLI-teknik. On myös saschin orgaanista levyä 26N ja 240mm.
Miettinyt samaa omaan e46, ei oo vielä raaskinut laittaa tonnia likoon kun toistaseks kestäny n. 280/640G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
Comment