525d -04 tuntuu että vääntöä löytyy vasta 2000rpm jälkeen. Maf vaihdettu, ei vaikutusta. 1 vikakoodi (p1427) joka ei tunnu liittyvän väännön puutteeseen. Mistä lähtisi paikallistamaan vikaa ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by AndyLove View PostEhdoton suurin syy on ihan silkka turvallisuus, ehdin nyt tuolla autolla yhden hämärän illan ajamaan ennen korjauksia varten palautusta ja noiden valojen antama valo oli aivan olematon. Kun umpioita tihrusti oikein kunnolla ja kokeili pintaa, niin näytti että ne olisivat olleet jopa enemmänkin sisäpuolelta huonommassa kunnossa kuin ulkoa, jos sellainen nyt edes on mahdollista... Ajattelin, että jos tarpeeksi halvalla löytää (max. 400-500€ ?) niin olen valmis tuon kyllä yhteen tärkeimmistä turvallisuusominaisuuksista pistämään, niin ei sitten tarvitse siitä varmasti huolehtia enää auton loppuhistorian aikana itseni kanssa. Oletan, että hiomisessa ja kiillotuksessa on oma vaivansa, se on edessä ennemmin tai myöhemmin uudelleen, eikä kuitenkaan uuden veroinen?
Jos samaan rahaan löytyy ulkonäköjä piristävät umpio niin se on toki plussaa, mutta ei tietenkään prioriteetti. Hellan valoja myös löytyi noilta sivuilta, mutta olivat tosiaan kovin kalliit. Täytyy pistää nyt ylös noita "vältä näitä" merkkejä ja täytyy sitten aikanaan ottaa tarkkaan selvää valmistajan tausta ennen ostopäätöstä, jos nyt siihen sitten päädyn.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostHiominen/kiillotus riippunee varmaan siitä, onko umpiossa "lasi" lasia vai muovia. Tojotan valoista ei kerrottu että kumpaa niissä oli.
Vai saako muoviakin yhtä hyvin kiillotettua, ja että ne myös säilyvät kiiltävinä?E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostHiominen/kiillotus riippunee varmaan siitä, onko umpiossa "lasi" lasia vai muovia. Tojotan valoista ei kerrottu että kumpaa niissä oli.
Vai saako muoviakin yhtä hyvin kiillotettua, ja että ne myös säilyvät kiiltävinä?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKuten tuossa todettiin, niin muovi ovat. Ei taida kovin useissa autoissa enää olla lasiumpioita. Lasiumpioiden kiillottaminen olisi paljon hankalampaa kuin muoviumpioiden. Lasin hiominen kotona ei nimittäin ole ihan helppoa. Muoviset kestää ihan hyvinä kun ne lakkaa hiomisen jälkeen siihen sopivalla kunnon lakalla, jossa on UV-suoja.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostLasiset on oikeastaan todella helpot ja korjattavissa vaikka tekisi pieniä mokiakin, muoviset ei siedä yhtään kämmiä. Mersuista noita lasikupuja kiillottavat ihan kiillotuskoneella ja Autoglymin hiovilla autovahoilla uudenveroisiksi.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostEikö ne ole lasia kuitenkin ?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostEikö ne ole lasia kuitenkin ?B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostW124 -korisissa on lasiumpiot, joiden naarmujen ja himmentymien poisto vaatii tosiaan lasihiontaan tarkoitetut välineet ja on huomattavasti työläämpi operaatio kuin muoviumpioiden kohdalla.
Comment
-
-
Moottoriöljystä kysyttävää:
jos autosta (pre-lci 530d -06) on DPF-poistettu, onko tarvetta käyttää noita BMW:n speksit täyttäviä öljyjä, vai käykö sinne muukin? Vaihtoväli on mulla noin 20tkm, ja ajo pääasiassa pitempää pätkää. Ja onko 5w30 ja 5w40 viskositeeteilla käytännön eroa, ja kumpiko tuohon on "parempi"? Tähän asti ollut tuo 5w30 käytössä.
Comment
-
-
Originally posted by Jpa80 View PostMoottoriöljystä kysyttävää:
jos autosta (pre-lci 530d -06) on DPF-poistettu, onko tarvetta käyttää noita BMW:n speksit täyttäviä öljyjä, vai käykö sinne muukin? Vaihtoväli on mulla noin 20tkm, ja ajo pääasiassa pitempää pätkää. Ja onko 5w30 ja 5w40 viskositeeteilla käytännön eroa, ja kumpiko tuohon on "parempi"? Tähän asti ollut tuo 5w30 käytössä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment