Jollain vinkkejä e60 bluetoothin kanssa? 03 lopulla tehty auto ja keskikyynärnojassa bemarin oma puhelin. Oma puhelimeni on iPhone 7. Puhelin ei löydä autoa eikä auto puhelinta vaikka idrivestä räplää bluetooth asetuksia mitenpäin vain. Pitäisikö iDriven softa päivittää vai mitä pitäisi tehdä. Lähinnä musiikkia tykkäisin kuunnella bt kautta, handsfreestä en hirveästi välitä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 0ssskari View PostJollain vinkkejä e60 bluetoothin kanssa? 03 lopulla tehty auto ja keskikyynärnojassa bemarin oma puhelin. Oma puhelimeni on iPhone 7. Puhelin ei löydä autoa eikä auto puhelinta vaikka idrivestä räplää bluetooth asetuksia mitenpäin vain. Pitäisikö iDriven softa päivittää vai mitä pitäisi tehdä. Lähinnä musiikkia tykkäisin kuunnella bt kautta, handsfreestä en hirveästi välitä.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by 0ssskari View PostOkei, mikäköhän olisi helpoin/halvin tapa toistaa musiikkia bluetoothin kautta kyseisessä autossa ilman mitään tupakansytytinlähetin virityksiä? Autossa business navi eli pienellä näytöllä.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by 0ssskari View PostOkei, mikäköhän olisi helpoin/halvin tapa toistaa musiikkia bluetoothin kautta kyseisessä autossa ilman mitään tupakansytytinlähetin virityksiä? Autossa business navi eli pienellä näytöllä.
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
04 vm 530d, mittaristo herää viiveellä. Joskus lähtee toimimaan heti, joskus menee 30sek et herää. Mikä tähän korjauskeinoksi?
Vilkut ym valot toimii mittaristossa, myös vakkari toimii. Mikään viisari ei vaan liikahda.Nykyisin: VW Crafter '20 + e61
Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
Comment
-
-
Originally posted by _Sylin_teri_ View PostE61 takasivuikkunan alalista, irtoaako se? Hieman lakka irtoilee siitä alta. Mikähän ois paras korjauskeino? Saakohan sellasella pienellä korjauslakkasudilla pysäytettyä sen:think
Tästä osasta varmaan oli kyse, nro 2?
G30 530e, E61 523ia
ex e60 525da
ex e90 320Si
ex e91 320d
ex e46 330 Ci
ex e46 330D touring
ex e46 323 sedan
ex e36 320 Coupe
Yms lajiin kuulumattomia...
Comment
-
-
Originally posted by samppa.re View PostSaa, mutta työläs projekti. Umpio osiksi ja vakiorinkuloiden korvaaminen smd tms. led-rinkuloilla. Ko. modi olisi haaveissa joskus tehdä, mutta saa nähdä milloin saa aikaiseksi.
Comment
-
-
Originally posted by samppa.re View PostMenee samalla. Ne joutuu ainakin kurvivaloilla olevasta umpiosta purkamaan irti kun vaihtaa projektorit. Joskus viime syksynä kirjoittelin tänne ohjeen pre-lci:n umpioiden purkamisesta ja projektorien vaihdosta.
Kurvivalot on tuossakin omassa. Meneekö uusilla projareilla samat D1s polttimot kuin ennen?
Onkos se nyt niin että pre-lci enkelit on käytännössä kuiturinkulat jotka valaistaan yhdellä led per rinkula ja uudemmissa se koko rinkula on ledejä? Ja tämän vuoksi kirkkaampi ja samalla soveltuva päiväajovaloksi.
Comment
-
-
PDC sekoilee
Moro!
Onko ehdotuksia mistä kannattaisi lähteä etsimään vikaa.
Homma siis seuraavanlainen:
Joitakin viikkoja sitten tuli PDC failure viesti ruutuun ja näppäränä luin vikakoodin joka sanoi "9e38" Transducerlines Front Right.
Failure kesti muutaman päivän, kun yllättäen rankkasateella ajaessa kolmio hävisi ja PDC alkoi taas wörkkiä niinkuin kuuluu. Aamulla auton kuivettua katoksensuojassa iski Failure taas päälle liikkeellelähtiessä.
Myöhemmin räntää sataessa sama homma, eli pdc alkoi taas toimia moitteetta ja taas kuivettuaan lopetti toimintansa.
Nurkista löytyikin kaksi bränikkä tutkanäppyä joita kokeilin tämän "vioittuneen" tilalle laittaa. Yllätyksekseni mikään ei alkanut tikata tässä liittimessä. Vika ei siis tainnutkaan olla sensorissa, vaan aloin epäillä johtosarjan vikaa. Niinpä mittasin jännitettä joka tulee piuhoille. 0,0v 2 piuhassa 0,01V yhdestä piuhasta (olisiko tämä pelkkää datavirtaa idriven käyttöön tästä kolmannesta piuhasta?)
Nyt siis vaikuttaisi mielestäni siltä että piuha on jostainkohtaa johtosarjaa poikki. Jonkinverran siitä ajovalon alta sitä availin kuorestaan, ihan ehjältä näytti eikä vaikuttanut olevan vikaa. varmuudeksi testasin jännitteet myös 20cm liittimestä taaksepäin, nähtyäni miten aivan liittimen juuressa johto teki aikamoisen kiepin ollakseen anturissa kiinni hyvin. Sama tulos, eli johto on jostain pidemmältä poikki.
Koska tämä on toiminut aina runsaan veden kanssa, niin varmaan on kyse paikasta jossa vesi pääsee ulkoa semihelposti johtosarjan kanssa kosketuksiin? (apparinpuolen etulokarin sisäpuolella siiven alla?? ainakin johtosarja sinne häviävän näyttäisi konetilasta?) Melkein veikkaisin, että on ainoa poikkinainen johto jos sarjan kastuminen antaa taas yhteyden, sekoaisi varmaan jos sielä monta olisi poikki ja vettä lentelisi
Onko kellään teistä ollut kyseisiä vikoja, mistä on löytynyt johtosarjan ongelmat teillä? Onko tuolla lokarin sisällä sitä piuhaa vai tekisinkö turhaa työtä jos availen lokaria?
PDC moduuli ei ole märkänä, tuon jo tarkastin, ja kytkentäkaaviosta selvisikin, että moduulin ja anturien välillä on pelkkää piuhaa, eli ei kauheasti muita vaihtoehtoja jää loogisesti kuin piuhan poikkeus
kiitos vastauksistaE61 530D -06 / FZS1000S -06
Ex. E91 325 Xi -05
Ex. S40 T4 -98
Comment
-
Comment