Bmw e61 525d 2004 vikakoodi 3f35 charge air tube monitoring at idle
Tälläinen vikakoodi tulee oireena tehottomuus. Kiertää normaalisti mutta voimaa ei ole, on ihan sen oloinen kun ei ahtaisi ollenkaan. Auto toimii välillä normaalisti ja välillä taas ei. Hyviä ideoita mikä voisi olla vialla?
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Periaatteessa kyllä, mutta jos noin paljon ajettu eikä edellisistä vaihdoista ole tietoa niin öljynvaihto on tehtävä huuhtelemalla. Tällöin on varattava vähintään 15 litraa öljyä, että kaikki tulee kunnolla vaihdettua.Originally posted by kjells View Postok kiitos käykö tämmönen Motonetista https://www.motonet.fi/fi/varaosatuo...74?ajoneuvo=68
Leave a comment:
-
ok kiitos käykö tämmönen Motonetista https://www.motonet.fi/fi/varaosatuo...74?ajoneuvo=68
Leave a comment:
-
ZF6hp19Originally posted by kjells View PostTerve olen juuri ostannut mun ensimäinnen bemari,muita automerkkejä on kyllä ollut. Auto on lultavasti LCi-malli kun siellä on "sähköinen" vaihdekeppi. Mistä löytyy minkälainen automaatilaatikko autossa on. Koitin vincode mutta no luck. Haluaisin vaihtaa öljyt+suodatin. Onko laatikkon kyljessä merkkikoodi? Laatikko kyllä toimi tosi hyvin vaikka auto on 320tkm ajettu.
Leave a comment:
-
Mikä automaatilaatikko 525d-08 aut.
Terve olen juuri ostannut mun ensimäinnen bemari,muita automerkkejä on kyllä ollut. Auto on lultavasti LCi-malli kun siellä on "sähköinen" vaihdekeppi. Mistä löytyy minkälainen automaatilaatikko autossa on. Koitin vincode mutta no luck. Haluaisin vaihtaa öljyt+suodatin. Onko laatikkon kyljessä merkkikoodi? Laatikko kyllä toimi tosi hyvin vaikka auto on 320tkm ajettu.
Leave a comment:
-
Moi! Osaako kukaan sanoa missä vaiheessa m57 moottoreissa oljynerotin vaihtui rullamallista vortexiin? Itsellä on e61 2006 231 hv malli ja rupesin funtsaamaan pitäisiköhän seuraavassa öljynvaihdossa vaihtaa suodatin. Mutta ilmeisesti vortex suodatinta ei tarvitse vaihtaa:think. Moottorilla menty reilu 270k.
Leave a comment:
-
E60 teräksinen pohjapanssari
Onko arvon raadilla kokemuksia tämmöisistä. Aika kehnosti näitä löydän mutta esim skid-plate.com tämmöisiä myy. Kaverilta meni muovinen juuri ja itsekin kuljen auraamattomia teitä ni varmaan vaan ajan kysymys milloin hajoaa..
Leave a comment:
-
Valomoduuli pitää vaihtaaOriginally posted by huitoja2 View PostMitä muutoksia vaatii jos vaihtaa pre-lci (vm -06) normi xenon umpiot adaptiivisiin? liittimet käy suoraan ja valot palaa mutta mihinkään ei säädy (edes korkeus). Vaatii ilmeisesti muuttaa johtojen paikkoja valomoduulille ainakin?
Leave a comment:
-
Mitä muutoksia vaatii jos vaihtaa pre-lci (vm -06) normi xenon umpiot adaptiivisiin? liittimet käy suoraan ja valot palaa mutta mihinkään ei säädy (edes korkeus). Vaatii ilmeisesti muuttaa johtojen paikkoja valomoduulille ainakin?
Leave a comment:
-
Omaan juuri eilen tein, uusi kuula 29e, siihen 6mm pultille reikä päähän ja kierrelukitteen kanssa kiinni (6mm pultti menee siis siitä sylinterin päästä läpi)Originally posted by Alapta View PostEipä sitä saanut suoriltaan enään paikalleen, aiempi omistaja tainnut siihen jonkinlaisen korjauksen joskus aiemmin tehdä. (Liikkeestä auton ostin pari viikkoa sitten).
Ei ollut sitä palloa siellä ollenkaan. Korissa oli yksi kuusiokolopultti paikallaan, ja sylinterin alaosaan oli porattu reikä ja siitä meni tuota pulttia kohti pienempi ruuvi läpi, mutta ei tuota mihinkään saanut kiinnitettyä.
Näytti löytyvän foorumilta tietoa että muillakin tuo kiinnitys hajonnut. Onko kukaan Oulussa korjaillut nuita, jos haluaisi avustaa..? Näytti uusi osa melkein tonnin verran maksavan, tuntuisi turhalta koko osa vaihtaa, kun muuten toimii.
Leave a comment:
-
Puolisähköjen tilalle jos vaihtaa täyssähkö penkit ni onko niille johdot valmiina? E60 vm04
Leave a comment:
-
Ei ole turhaa laittaa. Kyllähän se isompi on silti isompi, enemmän siinä on silti kapasiteettiä. Ja minulla on sellainen muistikuva että sinne pystyy laittamaan ncs:llä sen 105ah agm akunkin, jos auton softat on tarpeeksi uudet. Istalla isoin akku agm:lle on 90ah, softasta riippumatta. Joskus tältä foorumilta luin aiheesta, en ole itse kuitenkaan jaksanut kokeilla, korjatkaa viisaammat, jos muistikuvani ovat täysin väärät :thinkOriginally posted by Arnolds View PostOk eli vaikka Exide tarjoo e60:lle myös 105ah AGM nii turha sitä laittaa kun lataus on vain 90 aH mukaan.
Leave a comment:
-
Pitää paikkaansa, 90 Ah on lähtökohtaisesti suurin koodattava kapasiteetti AGM-akuille. Normiakuille vastaavasti 110 Ah.Originally posted by markok View PostNcs Expert:llä tuo onnistuu helposti. Muistaakseni 90Ah oli suurin AGM akku minkä voi koodata, mutta tuon voi joku muu vielä vahvistaa.Last edited by JaniLap; 21-12-2019, 07:28.
Leave a comment:
Leave a comment: