Originally posted by Arnolds
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by Haju69 View PostTakakontissa sulakkeet niille taka pistokkeille
:think liekkö numerot 61 ja 82:thinkLast edited by Arnolds; 23-08-2019, 12:25.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by Arnolds View PostSatutko muistamaan mitkä numerot?
:think liekkö numerot 61 ja 82:think-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Pitäisi vortex asentaa omaan autoon ja ihan mielenkiinnosta yritin googlailla tuon toimintaa siinä onnistumatta.
Mikä tuon systeemin periaate on? Toimiiko niin että huohotinöljyt menevät sisään kuvassa vasemmalla olevasta reiästä ja oikean puoleisesta "kotelosta" sitten öljy valuu takaisin venttiilikoppaan, noista kahdesta punaisella merkitystä reiästä?
Onko tuolla keltaisella nuolella varustetulla reiällä jokin funktio vai onko vaan tuon elementin paikoitusta varten?
Comment
-
-
Originally posted by daro View PostPitäisi vortex asentaa omaan autoon ja ihan mielenkiinnosta yritin googlailla tuon toimintaa siinä onnistumatta.
Mikä tuon systeemin periaate on? Toimiiko niin että huohotinöljyt menevät sisään kuvassa vasemmalla olevasta reiästä ja oikean puoleisesta "kotelosta" sitten öljy valuu takaisin venttiilikoppaan, noista kahdesta punaisella merkitystä reiästä?
Onko tuolla keltaisella nuolella varustetulla reiällä jokin funktio vai onko vaan tuon elementin paikoitusta varten?
Last edited by schwarze; 25-08-2019, 00:15.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
535d jatkettu tutkimista. Turbojen läpät ajettu testerillä hukkaportti ja turbine control valve ok. Compressor bybass plate ei nähty eikä kuultu liikkuuko.. Tein testin alaväännön puutteen takia ei siis täysin kuollut alakierroksilla mutta ei sielä kaikki ole kotona. Otin etummaisesta kellosta (compressor bybass plate) alipaineletkun irti ja tulppasin letkun ja kävin ajamassa.
Tämä ei vaikuttanut autoon mitenkään? Voisko olla että tuo läppä on jäänyt raolleen ja siksi ei mene alhaalta ihan normisti? Mitä tuon pitäisi vaikuttaa jos ei ole etummainen läppä käytössä?
Comment
-
-
Tulipa sitten pitkästä aikaan laitettua bemari alle, noh sehän ei sitten mennyt ihan suunnitelmien mukaan... katsoin myynti-ilmoitukesta että on matkapuhelinvarustus, mutta eipä tuolta i-drive valikoista löytynyt bluetoottia ollenkaan...
Autosta löytyy...
S663A Radio BMW Professional
S672A CD Changer For 6 CDs
S677A HiFi System Professional DSP
S698A AreaCode 2 For DVD
S6FLA USBAudio Interface
S8S8A Countryspecific Nav System Supply
S8SAA Navigation Access Requestcountryspec
Mutta ei bluetoottia, voisiko sen aktivoida jotenkin ohjelmoimalla(internetistä luin tuollaista)?
Ja mielenkiinnosta olisi ollut kiva testata tuota naviakin, mutta näyttää dvd puuttuvan autosta...**Never drive faster than your guardian angel can fly**
E61 LCI 530 Xi
Jos metsään haluat mennä nyt:Polaris Scrambler 850(Traktori)
Comment
-
-
Originally posted by temexian View Post535d jatkettu tutkimista. Turbojen läpät ajettu testerillä hukkaportti ja turbine control valve ok. Compressor bybass plate ei nähty eikä kuultu liikkuuko.. Tein testin alaväännön puutteen takia ei siis täysin kuollut alakierroksilla mutta ei sielä kaikki ole kotona. Otin etummaisesta kellosta (compressor bybass plate) alipaineletkun irti ja tulppasin letkun ja kävin ajamassa.
Tämä ei vaikuttanut autoon mitenkään? Voisko olla että tuo läppä on jäänyt raolleen ja siksi ei mene alhaalta ihan normisti? Mitä tuon pitäisi vaikuttaa jos ei ole etummainen läppä käytössä?e65 730d lci
ex.e60 535d e39 523i 540i 528iA
Comment
-
-
Originally posted by AnttiJuhani View PostTällainen tuli kaverin autoon eikä saa kuitattua enää. Renkaat laitettu pari viikkoa sitten uudet. Perää laskettiin inpalla pari päivää sitten. Voisiko liittyä niihin?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by AnttiJuhani View PostPerää laskettiin inpalla pari päivää sitten. Voisiko liittyä niihin?IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostKyllä.
Originally posted by markok View PostEikö vierintäkehän aktivointi onnistu i-drivesta? Auto paikallaan käynnissä tuo pitäisi onnistua. Onko kaikki renkaat samanlaiset ja oikea paine? Olen kuullut, että perän laskun jälkeen tämä varoitus tulisi herkemmin, mutta en tiedä mistä tuo sitten johtuu. 9/05 vanhemmat ovat vielä herkempiä tuolle. Softa päivitys kuulemma korjaisi asiaa. Uudet renkaat jos ovat oikein pehmeää kumia niin sekin saattaa aiheuttaa varoituksen. Omassa samaa ilmoitusta tulee pehmeillä talvi renkailla.
Edit: oli kaveri saanut pois sen vian kun oli käyttänyt virtaa pois. Tuleeko takaisin sitten sitä ei tiedä.Last edited by AnttiJuhani; 25-08-2019, 21:50.
Comment
-
-
Originally posted by huotski View PostKuulostaa hyvin samanlaiselta kuin toi oma, alle 2k kierrokset nii ei ahtoja ollenkaan ja kun iso turbo tuli mukaan niin toimi normaalisti. Sieltä isosta turbosta oli sen läpän akseli katkennut ja vuoti pakokaasut ohi pikku turbon.
Comment
-
-
Originally posted by AnttiJuhani View PostMiten asia fiksata jos meni perän laskun ohessa persiilleen? Laskin perän käsisäädöllä ja sit kalibrointi 0/0 ja siinä se sit pysyi. Eka kerta kun tämän tein. Huomasin että arvot oli ainakin päin peetä siinä kalibrointi vaiheessa mutta auto hyvässä tanassa tasaisesti.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Comment