Originally posted by Haju69
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by vekkuli View PostEi häly kokonaan mene pois ainoastaan sisätilatutkat. Muistaakseni ledi vilkkasee nopeasti jonkun kerran.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Laapander View PostTakalasin pyyhin temppuili ensin. Pysähtyi milloin mihinkin ja hetken sitä tehtyään meni ihan mykäksi. Sen takalasissa olevan akselin rasvasin. Ei se muutenkaan jumissa ollut. Onko moottori kaput vai onko muuta ideaa?
Comment
-
-
Saa helpostiex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
-
Pystyisikö kukaan tarkistamaan, millä M54B30 koneessa on kiinni disa-venttiili? Olin aivan 100% varma, että nuo kaksi ruuvia olisi T40, kuten netissäkin useassa lähteessä väitetään, mutta eipäs ollutkaan omassa vaan T40 osoittautui liian isoksi. T30 sen sijaan liian pieneksi, ja pyörähti ympäri.
Eli sen on sitten oltava T35, mutta kuulostaa jotenkin erikoiselta.
e. Olihan ne sittenkin T40...Huonohkosti jotenkin sopi kyllä.
Comment
-
-
Originally posted by Demz View PostPystyisikö kukaan tarkistamaan, millä M54B30 koneessa on kiinni disa-venttiili? Olin aivan 100% varma, että nuo kaksi ruuvia olisi T40, kuten netissäkin useassa lähteessä väitetään, mutta eipäs ollutkaan omassa vaan T40 osoittautui liian isoksi. T30 sen sijaan liian pieneksi, ja pyörähti ympäri.
Eli sen on sitten oltava T35, mutta kuulostaa jotenkin erikoiselta.
e. Olihan ne sittenkin T40...Huonohkosti jotenkin sopi kyllä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
e61 näyttelee välillä keltaista avaimen kuvaa mittaristossa ja näyttöön tulee teksti että ei kaiketi tunnista ajoneston sirua kaikin ajoin, auto kyllä toimii normaalisti ja käynnistyy aina.
Onko ajoneston antennirengas näissä yleinen vika, se näkyy ainakin olevan saatavilla erikseen :think
Itse siruhan pitäisi olla ikuinen komponentti eikä ole riippuvainen mistään elektroniikasta koska on vain pieni "pala" avaimen sisällä joka ei ole kiinni avaimen piirilevyssä.
Ps. Vaikuttaako virtolukon pohja tähän asiaan kun avaimen ravistelu monesti poistaa herjan ainakin hetkeksi?Last edited by Jube; 04-05-2019, 18:42.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Starttaa mutta ei käynnisty
Mikähän juttu kun ei pysty uutta threadia tekemään.
Auto on 520d e61 vm. 2006
Kirjoitan tänne jos täältä kummiskin saisi apua.
Eli tuli startti vaihdettua kun aikasemmin temppuili starttaamista. Viikon verran oli akku irti ja uuden startin tultua ei muutakun paketti kasaa. Nyt Starttaa nätisti mutta ei käynnisty, ei edes lupaile.
Irroitin imusarjan jotta sain Startin vaihdettua. Myös jäähdytin neste letku moottorista oli irti.
Vikakooditkin saatiin INPAlla luettua. Ja toistuvasti tuli:
4321 - Quantity Regulation valve - Short Circuit to B-
4351 - Rail Pressure Regulation Valve - Short Circuit to B-
4191 - Boost Pressure Actuator - Short Circuit to B-
43E2 - Throttle Valva Actuator - Open Circuit
Comment
-
-
Originally posted by trimmeriE61 View PostMikähän juttu kun ei pysty uutta threadia tekemään.
Auto on 520d e61 vm. 2006
Kirjoitan tänne jos täältä kummiskin saisi apua.
Eli tuli startti vaihdettua kun aikasemmin temppuili starttaamista. Viikon verran oli akku irti ja uuden startin tultua ei muutakun paketti kasaa. Nyt Starttaa nätisti mutta ei käynnisty, ei edes lupaile.
Irroitin imusarjan jotta sain Startin vaihdettua. Myös jäähdytin neste letku moottorista oli irti.
Vikakooditkin saatiin INPAlla luettua. Ja toistuvasti tuli:
4321 - Quantity Regulation valve - Short Circuit to B-
4351 - Rail Pressure Regulation Valve - Short Circuit to B-
4191 - Boost Pressure Actuator - Short Circuit to B-
43E2 - Throttle Valva Actuator - Open CircuitE61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
-
Originally posted by kalevik View PostSiis oikosulkuja maahan ja joku johto poikki? Jäiköhän joku johto/nippu johonkin väliin puristuksiin tms?
Onko mitään veikkauksia mikä johtosarja ois kyseessä tai mihin noi vikakoodit liittyy?
Comment
-
-
Originally posted by trimmeriE61 View PostPitää töitten jälkeen tänään purkaa varmaa se imusarja ja tarkistella.
Onko mitään veikkauksia mikä johtosarja ois kyseessä tai mihin noi vikakoodit liittyy?
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostEttet olisi saanut tätä sulaketta pimeäksi, se nimittäin pimentää nuo kaikki mainitut laitteet ja vielä nokan asentotunnitimenkin. Jos se on pimeä ja palaa uudestaan niin sitten johtoja tarkistelemaan.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60-520d-lim/sCIZDXB
Comment
-
Comment