Miten on, Onko mutteri kasa tai kukaan muu vaihtanut alkuperäisiä xenoneita umpioineen halogenien tilalle?
Xenon valojen jälkiasennus E60
Collapse
X
-
Originally posted by Sinerpe View PostOlisi mukava saada tietää mitä halogeni-valojen vaihto bi-xenoneihin tulee maksamaan ja kuka niitä tekee? Itse olisin valmis kauppoihin, kunhan löytäisin halukkaan myyjän, joka tarjoaa tämän paketin.
______
BMW 530 DA vm. 2004Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostAika varma, että valojen lisäksi tarvitset myös xenoneille tarkoitetun valomodulin... mikset heti siirry facelifteihin, samalla saat uuden ilmeen
Voisin hankkia, jos tietoa mistä niitä saan ja mitä maksaa asennuksineen? Tarvitsen myös automaattisen valojen korkeussäätimen.
BMW 530 DA vm 2004
Comment
-
-
Originally posted by Sinerpe View PostEi ilmeisesti löydy sopivaa ostospaikkaa/ asentajaa Suomesta näille romppeille?
BMW 530 DA vm 2004Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostMinulla on tasan yksi kokemus tästä e60 ja mun myymäni xenonsarjoista. Ja se on että valopiiri yksilkkö huomaa että sen kautta menee, vaikka vain hetkelisesti, liian iso jannittepiikki, eli xenon valojen syttymisvaiheessa.
Sen jälkeenhan xenonpolttimot kuluttaa vähemmän (35w) kun halogeenit (55w). Siitä jälkimäisestähän voi tulla normaalisesti ilmoitus käynistysvaiheessa (riippuen autosta) että ajovalopoltin on mennyt rikki, vaikka noin tietysti ei ole.
Mutta e60 on NIIIIN "alykäs" että se reagoi siihen hetkeliseen jännittepiikkiin ja sulkee sen aiheuttama volapiiri pois. Eli xenonnit syttyy ja sitten sammuu heti sen jälkeen.
Voisin siis kuvittella että jos laittaa jopa orkis xenonvaloumpiot autoon, niin valopiiri siltikin reagoi siihen samaan jännittepiikkiin. Eli mahdolisesti joutuisit hankkia sen valopiirin ohjainyksikkö myöskin.
Comment
-
-
Halppis xenonit
Originally posted by ekajaviimeinen View PostOlet oikeassa, ettei ne toimi. Itse kokeilin HID KIT:iä ja xenonit aluksi syttyi ja sitten heti sammui. Samalla sammui muutkin valot ja tuli virheilmoitus. Ei taida onnistua ihan helpolla. Jossakin saksan clubin? sivuilla oli joskus ohje miten alkaa toimimaan, mutten uskaltanut alkaa kokeilemaan.
:think Toimisiko jos johdottaisi pitkien alkuperäiset h7 hehkut sumareihin (vaikka katkaisijalla, jos haluaa käyttää vain sumareita) ja niiltä ottaisi herätteellä (kuten lisäpitkät) pitkien paikalle xenonit? Alkup. sumarit olisi sitten off.
Aika viritys, mutta pitäisi toimia, koska E60:saa saa kyllä lisäpitkät toimimaan. Vai onko jännitepiikki este tässäkin?
Tervehdys!
Xenonit toimii kunhan laittaa 4000qF(microfaradi) konkan ballastille menevän syötön( +/-) rinnalle, että jännite tasaantuu! Muuten valot sammuu jonkun ajan kuluttua, koska E60 ajovaloille menevä jännite ei ole täysin tasajännitettä!!
Ja mulla ainakin mennyt leimasta läpi halogeeni umpioin..
Comment
-
-
Moro,
Mä testasin näitä häiriönpoistajan kanssa tossa omassa E61:ssä. Toimi kuin VR:n vessa, syttyi, ei herjannut tms.
Mutta silti laitan orig. xenonupiot keulalle.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Löytyis hyllystä 5000k h7R xenon setti ja bmw häiriön poistajat.
e46:seen oli helppo nakata kiinni kun johdot oli näkyvillä ja täysin Plug&Play.
Yritin katsella vähän vinkkejä myös ulkomaisilta sivuilta mutta ei oikein osunu silmään, että mitä lähetään purkamaan.
Itse halogeeni polttimolle näyttää menevän valkoinen ja ruskea johto, mutta onko tuossa sellaista liitintä mikä kävisi suoraan ballastiin vai joutuuko leikkelemään johtoja ja umpiota irroittelemaan?
Pistäkää vähän asennusvinkkejä, myös kuvat helpottaa kummasti.Last edited by PeSe; 13-09-2009, 06:33.E70 X5 30d -07
E60 520i -03
Comment
-
-
Originally posted by PeSe View PostMites toi jälkiasennus xenonien asentelu sujuu käytännössä näissä e60/61:ssä?
Löytyis hyllystä 5000k h7R xenon setti ja bmw häiriön poistajat.
e46:seen oli helppo nakata kiinni kun johdot oli näkyvillä ja täysin Plug&Play.
Yritin katsella vähän vinkkejä myös ulkomaisilta sivuilta mutta ei oikein osunu silmään, että mitä lähetään purkamaan.
Itse halogeeni polttimolle näyttää menevän valkoinen ja ruskea johto, mutta onko tuossa sellaista liitintä mikä kävisi suoraan ballastiin vai joutuuko leikkelemään johtoja ja umpiota irroittelemaan?
Pistäkää vähän asennusvinkkejä, myös kuvat helpottaa kummasti.
Laitoin privaan jotain sepustusta.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
E60 Xenon -> LCI Bi-Xenon AHL
Laitetaanpa tähän threadiin.
Nyt löytyy Single-Xenon E60 2004 (D2S Polttimoilla). Oikea umpio vaan täristää ja molemmissa on kiinnitykset vähän heikossa hapessa.
Halua olisikin päivittää umpiot/palikat, jotta olisi LCI Bi-Xenon umpiot, päivävalo enkeleillä ja kaarrevalo toiminnolla.
Samalla tulisi toki hienot takavalot.
Mitäköhän kaikkea tuohon vaadittaisiin?
2 x umpiot eteen
2 x umpiot taakse
Uusi Light Control module.
Uudet ballastit (D1S) ja polttimot (D1S)?
Koodaus
Johtosarjat
Ilmeisesti tuohon AHL/Bi-Xenon toiminnon päivitykseen löytyi joku sarja jopa marmorilta 400e.
Noita umpioita eteen ei ole vielä tullut oikein missään vastaan onko vinkkejä mistä voisi vielä etsiä noita, Ebay, Koed.dk, Autopurkaamot.com ja varaosahaku.fi on käyty jo läpi._________________
BMW E61 LCI 530xdA -08
Toyota Avensis -04
ex:
BMW E60 530dA -04
Ford Mondeo 2.0 TDi
MB R171 SLK350 -04
MB W203 C220CDI -01
Toyota Avensis -01
Toyota Corolla -93
Opel Ascona -86
Comment
-
Comment