E60 facelift valot pre-facelift:iin

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• zeppis
    replied
    Moro.
    Ajattelin tähän samaan kirjoitella kun muutkin on näemmä kysellyt.
    Eli tänään tuli haettua E61 touring -06 jossa näemmä ongelmia etuvalojen kanssa.
    Xenonit tosiaan lyhkäisissä ja halogeenit pitkissä.
    Ongelma on, että virrat laittaessa päälle tai käyntiin niin valot eivät hae keskitystä ollenkaan minkä E46 teki.
    Kurvatessa oikealle valot kääntyy, mutta vasemmalle mentäessä ei.
    Sitten vielä valokuvia on jotenkin todella hämärän näköinen ja melko himmeä??
    Osaisiko joku kertoa mistä lähteä vikaa etsimään?
    Etuakselin sensorin jo katsoin lumihangessa ja tanko ainankin näytti ehjältä.
    Takaa en nähnyt sitä vielä.
    Kiitos jo etukäteen avusta.

Leave a comment:

• veku
    replied
    Originally posted by pyyn0 View Post
    se purkki pitää olla kiinni autossa. onnistuu keltä vaan kellä on NCS. jartsa02 noita ainakin touhuu ja Rahu
    Ok,majailen vaan vähän kaukana ko herroista

Onko kellään Pohjanmaan-Pohjois pohjanmaalla ko ohjelmaa käytössä ?

Leave a comment:

• pyyn0
    replied
    Originally posted by veku View Post
    dadaa !

Siis saatko koodattua LM:n mun autooni jos touhuan uuden\tyhjän sulle ??

Jos näin niin mulle tuli joulu...
    se purkki pitää olla kiinni autossa. onnistuu keltä vaan kellä on NCS. jartsa02 noita ainakin touhuu ja Rahu

Leave a comment:

• veku
    replied
    Originally posted by pyyn0 View Post
    onnistuu ihan NCS expertillä normaalisti. ilman mitään softapäivityksiä yms.
    dadaa !

Siis saatko koodattua LM:n mun autooni jos touhuan uuden\tyhjän sulle ??

Jos näin niin mulle tuli joulu...

Leave a comment:

• pyyn0
    replied
    Kyssäri nro 1

Jos ostan uuden tyhjän LM:n ,onnistuuko mitenkään saada tarvittavaa tietoa tuonne jotta valoni pelaa ?

Eli pelkkä tyhjän LM:n koodaus on haussa..
    onnistuu ihan NCS expertillä normaalisti. ilman mitään softapäivityksiä yms.

Leave a comment:

• veku
    replied
    Kyssäri nro 1

Jos ostan uuden tyhjän LM:n ,onnistuuko mitenkään saada tarvittavaa tietoa tuonne jotta valoni pelaa ?

Eli pelkkä tyhjän LM:n koodaus on haussa..

Leave a comment:

• veku
    replied
    Originally posted by vekkuli View Post
    Tanskasta yheltä hemmolta löysin, hän oli ostanut blankon LM ja koodannut sen itse progmanilla.
    No hitto !!

Kust Carilla olisi tosiaan mulle tyjä LM,milläs konstilla tuonne saatas oikeat heppeet jotta mun autoonkin saisi nuo valot pelaan ok..käsi vaan rohkeasti pystöön (siis privaa mulle)

Leave a comment:

• vekkuli
    replied
    Mistä muuten vekkuli löysi tuon LM:n ?
    Uusi ja samalla tyhjä LM ois kust carilla hyllyssä mutta pitäs saada se jotenkin koodattua ilman että koko softaa tarvii työntää uusiksi.

Onkos kellään tähän ratkaisua ?'
    Olen siinä uskossa että jos käytetyn LM:n löytäs niin nämä meidän koodaus "velhot" saisi sen koodattua toimivaksi mutta jos uusi \tyhjä niin ois tekemätön paikka,olenko väärässä?
    Tanskasta yheltä hemmolta löysin, hän oli ostanut blankon LM ja koodannut sen itse progmanilla.

Leave a comment:

• veku
    replied
    Originally posted by vekkuli View Post
    Mielestäni LM ei tarvi olla autosta jossa olisi AKL. Itselleni LM tuli autosta jossa AKL, mutta itselläni on vain Bi-xenon.
    Mistä muuten vekkuli löysi tuon LM:n ?
    Uusi ja samalla tyhjä LM ois kust carilla hyllyssä mutta pitäs saada se jotenkin koodattua ilman että koko softaa tarvii työntää uusiksi.

Onkos kellään tähän ratkaisua ?'
    Olen siinä uskossa että jos käytetyn LM:n löytäs niin nämä meidän koodaus "velhot" saisi sen koodattua toimivaksi mutta jos uusi \tyhjä niin ois tekemätön paikka,olenko väärässä?

Leave a comment:

• vekkuli
    replied
    Onko ideoita miten etenis tuo mun valoprokkis..valot on eteen ja taakse samoin johtosarjat vaihdettu.

Tuota uutta LM:ää en tosiaan sen vuoksi ajattelut kun menis kaikki softat uusiksi..

Eli mistä käytetty LM ja kohtuu nopeasti..sen verran kauan ollut vajaa toimiset noi valot

Riittäkö jos LM:ä on LCI mallista vai pitääkö ko autossa olla myös kurvivalot yms hilut mitkä omassa on ??
    Mielestäni LM ei tarvi olla autosta jossa olisi AKL. Itselleni LM tuli autosta jossa AKL, mutta itselläni on vain Bi-xenon.

Leave a comment:

• veku
    replied
    Originally posted by kt0510 View Post
    No niin, tulihan sieltä sitä tietoa kun vähän potkii

Jeps..mua sais potkia muutenkin on meinaa sen verran tekemättömiä hommia.

Löytys vaan lääke tähän vaivaan niin ois yksi murhe vähempänä..ideoita otetaan vastaan

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    No niin, tulihan sieltä sitä tietoa kun vähän potkii

Leave a comment:

• veku
    replied
    Onko ideoita miten etenis tuo mun valoprokkis..valot on eteen ja taakse samoin johtosarjat vaihdettu.

Tuota uutta LM:ää en tosiaan sen vuoksi ajattelut kun menis kaikki softat uusiksi..

Eli mistä käytetty LM ja kohtuu nopeasti..sen verran kauan ollut vajaa toimiset noi valot

Riittäkö jos LM:ä on LCI mallista vai pitääkö ko autossa olla myös kurvivalot yms hilut mitkä omassa on ??

Leave a comment:

• Dunky
    replied
    Unohtamatta muuttaa VIN myös oikeaksi

Leave a comment:

• vekkuli
    replied
    Ei sulla sattus oleen sun LM2:n numerosarjaa lähikentässä ?
    Koodattiiko sulla tuo uus vai oliko muuta kuin nakkas paikoille ?
    Eipä ole tähän hätään numerosarjoja. Pitihän FA-lista laittaa toki vastaamaan autoa, sehän on tallennettu juurikin LM ja CAS:lle.

Leave a comment:

Working...
X