Moro.
Ajattelin tähän samaan kirjoitella kun muutkin on näemmä kysellyt.
Eli tänään tuli haettua E61 touring -06 jossa näemmä ongelmia etuvalojen kanssa.
Xenonit tosiaan lyhkäisissä ja halogeenit pitkissä.
Ongelma on, että virrat laittaessa päälle tai käyntiin niin valot eivät hae keskitystä ollenkaan minkä E46 teki.
Kurvatessa oikealle valot kääntyy, mutta vasemmalle mentäessä ei.
Sitten vielä valokuvia on jotenkin todella hämärän näköinen ja melko himmeä??
Osaisiko joku kertoa mistä lähteä vikaa etsimään?
Etuakselin sensorin jo katsoin lumihangessa ja tanko ainankin näytti ehjältä.
Takaa en nähnyt sitä vielä.
Kiitos jo etukäteen avusta.
E60 facelift valot pre-facelift:iin
Collapse
X
-
onnistuu ihan NCS expertillä normaalisti. ilman mitään softapäivityksiä yms.Originally posted by veku View PostKyssäri nro 1
Jos ostan uuden tyhjän LM:n ,onnistuuko mitenkään saada tarvittavaa tietoa tuonne jotta valoni pelaa ?
Eli pelkkä tyhjän LM:n koodaus on haussa..
Leave a comment:
-
Kyssäri nro 1
Jos ostan uuden tyhjän LM:n ,onnistuuko mitenkään saada tarvittavaa tietoa tuonne jotta valoni pelaa ?
Eli pelkkä tyhjän LM:n koodaus on haussa..
Leave a comment:
-
No hitto !!Originally posted by vekkuli View PostTanskasta yheltä hemmolta löysin, hän oli ostanut blankon LM ja koodannut sen itse progmanilla.
Kust Carilla olisi tosiaan mulle tyjä LM,milläs konstilla tuonne saatas oikeat heppeet jotta mun autoonkin saisi nuo valot pelaan ok..käsi vaan rohkeasti pystöön (siis privaa mulle)
Leave a comment:
-
Tanskasta yheltä hemmolta löysin, hän oli ostanut blankon LM ja koodannut sen itse progmanilla.Originally posted by veku View PostMistä muuten vekkuli löysi tuon LM:n ?
Uusi ja samalla tyhjä LM ois kust carilla hyllyssä mutta pitäs saada se jotenkin koodattua ilman että koko softaa tarvii työntää uusiksi.
Onkos kellään tähän ratkaisua ?'
Olen siinä uskossa että jos käytetyn LM:n löytäs niin nämä meidän koodaus "velhot" saisi sen koodattua toimivaksi mutta jos uusi \tyhjä niin ois tekemätön paikka,olenko väärässä?
Leave a comment:
-
Mistä muuten vekkuli löysi tuon LM:n ?Originally posted by vekkuli View PostMielestäni LM ei tarvi olla autosta jossa olisi AKL. Itselleni LM tuli autosta jossa AKL, mutta itselläni on vain Bi-xenon.
Uusi ja samalla tyhjä LM ois kust carilla hyllyssä mutta pitäs saada se jotenkin koodattua ilman että koko softaa tarvii työntää uusiksi.
Onkos kellään tähän ratkaisua ?'
Olen siinä uskossa että jos käytetyn LM:n löytäs niin nämä meidän koodaus "velhot" saisi sen koodattua toimivaksi mutta jos uusi \tyhjä niin ois tekemätön paikka,olenko väärässä?
Leave a comment:
-
Mielestäni LM ei tarvi olla autosta jossa olisi AKL. Itselleni LM tuli autosta jossa AKL, mutta itselläni on vain Bi-xenon.Originally posted by veku View PostOnko ideoita miten etenis tuo mun valoprokkis..valot on eteen ja taakse samoin johtosarjat vaihdettu.
Tuota uutta LM:ää en tosiaan sen vuoksi ajattelut kun menis kaikki softat uusiksi..
Eli mistä käytetty LM ja kohtuu nopeasti..sen verran kauan ollut vajaa toimiset noi valot
Riittäkö jos LM:ä on LCI mallista vai pitääkö ko autossa olla myös kurvivalot yms hilut mitkä omassa on ??
Leave a comment:
-
Onko ideoita miten etenis tuo mun valoprokkis..valot on eteen ja taakse samoin johtosarjat vaihdettu.
Tuota uutta LM:ää en tosiaan sen vuoksi ajattelut kun menis kaikki softat uusiksi..
Eli mistä käytetty LM ja kohtuu nopeasti..sen verran kauan ollut vajaa toimiset noi valot
Riittäkö jos LM:ä on LCI mallista vai pitääkö ko autossa olla myös kurvivalot yms hilut mitkä omassa on ??
Leave a comment:
-
Eipä ole tähän hätään numerosarjoja. Pitihän FA-lista laittaa toki vastaamaan autoa, sehän on tallennettu juurikin LM ja CAS:lle.Originally posted by veku View PostEi sulla sattus oleen sun LM2:n numerosarjaa lähikentässä ?
Koodattiiko sulla tuo uus vai oliko muuta kuin nakkas paikoille ?
Leave a comment:

Leave a comment: