Ettei kyse olisi jarruvalon johdosta?
Ne nimittäin eivät mene can-väylässä,
ja muutamissa eri sarjoissa joita olen asentanut pitää ottaa heräte
jarruvalolta, helpointa se on ottaa läheltä takavaloa...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 / E61 vetokoukku?
Collapse
X
-
E60 520d LCI 2008 pitäisi löytää T15 (terminal 15) heräte yhdelle piuhalle. Westfalian irrotettava koukku ja Can-väylän piuhat on löydetty ja jarrulle menevä heräte, mutta Westfalian ohjeen mukaan yksi oranssi piuha westfalian johtosarjasta pitäisi kytkeä T15:lle menevään johtoon, jonka pitäisi löytyä takapenkin matkustajan puolelta. Johdon väriksi ohje ehdottaa vihreä/harmaata.
Tuollaista piuhaa ei kuitenkaan tuosta nipusta löydy, joten osaisiko joku sanoa, mistä löytäisi tuon T15 piuhan kontista tai tuosta selkänojan nipusta?
Kokeiltiin mittarilla muutamat kontin sulaketaulun pistokkeiden paikat, mutta sinne tuli vaan jatkuva virta tai ei virtoja ollenkaan.
Käsittääkseni tuo on sellainen johto, johon tulee virta vain kun avaimet on paikallaan.
WDS:stä yritettiin kattoa, mutta ei kyllä äkkiseltään tuollaista löydetty.
Leave a comment:
-
-
Tökätään ny oma kauha tähän soppaan.. eli asensin tuon Westfalian koukun, CAN väyläisen johtosarjan kera. Lisäksi ostin m-sport diffusorin vetokoukun luukulla (luukkuhan on manuaalinen, eli otetaan konttiin kun koukku on paikallaan ja painetaan takaisin kiinni kun koukkua ei ole).
pari kuvaa:
Ja itsellä vielä diffuusori pohjamaalissaKoukkuhan asennetaan suoraan alhaalta päin ylös MUTTA jos tekisi orkkis diffuun reijän, niin asennus näkyisi törkeästi omasta mielestäni kun joutuisi tekemään tilaa myös johtopistokkeelle sivusuunnassa. Ja tuo lähes tonni ei ole paha koko hommasta asennuksineen
Tulee siisti ja alkuperäinen
Leave a comment:
-
-
vetokoukku ja kärrin led-valot
Toimiiko (E60/E61) auton vetokoukun sähköt(boksi) suunnitellulla tavalla jos kärrissä on ledeillä valot?
Vai tuleeko herjaa palaneista polttimoista.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tepe1 View PostJeps, Kovilin koukku taisi olla jota ehdottivat. Hyvä, että tuli puheeksi!
Ilman muuta Westfalian koukkua peliin jos jää mahdollisimman hyvin piiloon. Mahtavatkohan suorittaa asennuksia Schmiedmannilla? Heiltä näyttäisi löytyvän valikoimista ko. mallia.
esimerkiksi takaluukun johdotus schmiedman 400€ ja bemu 250-300€
onhan schmiedmannilla siistit tilat mutta siihen se sitten jääkin.
Leave a comment:
-
-
Jeps, Kovilin koukku taisi olla jota ehdottivat. Hyvä, että tuli puheeksi!
Ilman muuta Westfalian koukkua peliin jos jää mahdollisimman hyvin piiloon. Mahtavatkohan suorittaa asennuksia Schmiedmannilla? Heiltä näyttäisi löytyvän valikoimista ko. mallia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostJa kyllähän se koukun reikä jää ilkeästi näkyviin kun puskurin pinta ei ole suoraan alaspäin vaan hieman vino,
näkyy se originaalikin koukullisen pieni pullistus jos on diffu vaihdettu,
kannattaa vielä harkita mitä sinne laittaa...
Jossakin tojotassa tuollainen Kovilin mölö melkein kaunistaa takapäätä...
Suomalian kartelleista:
Olisi hauska tietää orggiskoukkujen hinnoittelu eri automerkeillä, miksi ne ovat ainakin aikaisemmin maksaneet ihan älyttömyyksiä. Ettei siinäkin ole takana se, että Kovil oli aikaisemmin jotenkin sidoksissa Laakkosen tms omistukseen ja näin saatiin kätevästi Kieltolan asiakas valitsemaan "parempi" kotimainen vaihtoehto...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tepe1 View PostKokonaishinta asennettuna 750EUR, ei paha mielestäni
Diffuusoria ei vaihdeta, vaan siihen tehdään reikä, koska koukkuasetelma tulee jonkin verran diffuusorin ulkopuolelle. Ja kyseessä irroitettava sellainen. Mutta miltähän moinen mahtaa näyttää, ovatko alkuperäiset myös vastaavasti ulkopuolella vai jäävätkö diffuusorin sisäpuolelle jonkin kannen taakse? :think
Originaalissa, joka on Westfalian koukku,
koko koukku jää sinne kannen alle piiloon.
Ja kyllähän se koukun reikä jää ilkeästi näkyviin kun puskurin pinta ei ole suoraan alaspäin vaan hieman vino,
näkyy se originaalikin koukullisen pieni pullistus jos on diffu vaihdettu,
kannattaa vielä harkita mitä sinne laittaa...
Leave a comment:
-
-
M-diffu menee aikalailla kiinni varapyöräkoteloon, mihin sieltä koukku mahtuu tulemaan:think
Leave a comment:
-
-
Ainakin mun koukku laitetaan paikalleen suoraan alhaalta päin. Ei siis välttämättä M-sport difussa paljon reikä näy. Kannattaa tosin varmistaa miten ja mihin reiän tekevät.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tepe1 View PostDiffuusoria ei vaihdeta, vaan siihen tehdään reikä, koska koukkuasetelma tulee jonkin verran diffuusorin ulkopuolelle. Ja kyseessä irroitettava sellainen. Mutta miltähän moinen mahtaa näyttää, ovatko alkuperäiset myös vastaavasti ulkopuolella vai jäävätkö diffuusorin sisäpuolelle jonkin kannen taakse?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tepe1 View PostKiitos kommenteista! Pitäneekin huomenissa soitella Koukkupajalle.
Diffuusoria ei vaihdeta, vaan siihen tehdään reikä, koska koukkuasetelma tulee jonkin verran diffuusorin ulkopuolelle. Ja kyseessä irroitettava sellainen. Mutta miltähän moinen mahtaa näyttää, ovatko alkuperäiset myös vastaavasti ulkopuolella vai jäävätkö diffuusorin sisäpuolelle jonkin kannen taakse? :think
Leave a comment:
-
-
M-sporttiin ei saa taittuvaa koukkua,
vain irroitettavan, ja senkin pitää olla nimenomaan M-Sporttiin.
Ja lisähintaa tuo se että joutuu hommaammaan uuden diffuusorin
(hintaa ~100€) ja maalauttamaan sen (~100€).
Ja kyseinen koukku on hivenen kalliimpikin,
koko rojektiin kun tonnin varaa niin aika lähelle osuu,
ainakin meillä Jyvässeudulla ;-)
Leave a comment:
-
-
Asennutin farmari 525:een irroitettavan koukun Tampereen Koukkupajalla hintaan 750€. Nopeaa ja huolellista työtä, voin suositella. Heillä näyttäisi olevan useita asennuspisteitä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: