Mistäs tuon kompuran lähtisin tilaileen omaan -05 farkkuun? Näköjään perä on alkanut olemaan hieman alempana ja ostaessani tiesinkin jo että kompuran vaihto on edessä....
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
E-bayssa on Wabcon kompuraa tarjolla myös E61:een,
tuota on käytety F-sarjassa ja kuvien perusteella on metallisella
sylinterillä toisin kuin nuo originaalit... Ja hintakin aikalailla sama,
halvempi kuin yo. linkissä.
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
nakkaappas linkkiä jos on siinä tallessa, ei ainakaan pikaisella haulla löytynyt tuolle E61:lle wabcoja ja voisi semmoista testata jossain välissä kun tuo nykyinen komppis nytkähtää kokonaan.
Päivitystä näköjään tilanteeseen, inpalla säädin korkeammalle perää ja tasasin molemmat puolet tasalle. Samalla huomasin että oli tämä energy save tila päällä,otin tilan pois päältä ja nyt perä on taas omalla korkeudella eikä ole 180km matkalla tai 4h aikana tippunut.nyt seisoo auto useamman tunnin joten päivitän jotta muuttuuko..eli jos venttiili vuotaa niin perä tippuu ja jos kompura rikki niin ei meinaa jaksaa nostaa perää ylös. Ja energy save tila päällä ei käytä kompuraa ollenkaan?
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
itse purin ja putsasin kompuran ja nyt on ollut toista viikkoa ilman vikakoodia
löytyiskö tampereen seudulta joku kuka osais nostaa perän asetusta?
perä roikkuu mielestäni turhan alhaalla omaan makuun..
Onkos kukaan vielä kerenny tilata tuota Wabcon kompuraa?
Otitteko pelkän kompuran vai tuon kalliimman missä tuli mukana venttiili mikä jakaa sen ilman vasemmalle ja oikealle eli double valve (?) sekä ilmaputki kompuralta venttiilille?
Eihän nuilla nyt näytä olevan hintaeroa ku 329€ vs 369€...
Onkos kukaan vielä kerenny tilata tuota Wabcon kompuraa?
Otitteko pelkän kompuran vai tuon kalliimman missä tuli mukana venttiili mikä jakaa sen ilman vasemmalle ja oikealle eli double valve (?) sekä ilmaputki kompuralta venttiilille?
Eihän nuilla nyt näytä olevan hintaeroa ku 329€ vs 369€...
Itse itselleni vastaten....
Tilasin tuon koko paketin (369€+toimituskulut) 399€.
Laittelenpas tänne infoa kunhan saapuu ja saan asennettua.
Onko kuinka moni asentanut kyseisen kompuran?
Itselle laitettiin syksyllä tälläinen ja olen kyllä sitä mieltä, että tää on paljon kovempi äänisempi ku orkkis.
Alkuperäinen kompura poltti ittensä loppuun noin tunnin yhtä soittoo ja jatkuneen "maratoonin" jälkeen.
Ja vaihto operaation jälkeen minusta uusi kompura käy todella useasti.
Saattaa taas olla päiviä ettei sitä edes huomaa käyvän päällä. Onkohan lämpötilalla tähän osuutta. Ken tietää...
Rasittaako kompuran päivittäinen päällä oleminen sitä jatkossa? Vai voiko tuossa kompurassa olla vika?
Olen kyllä yrittänyt laitella äänieristysmattoa akun luokse, mut ei siitä paljoo hyötyy kuulu olevan. On tää ilmajousituksen toteutus kyllä minun mielestä todella surkeasti hoidettu. Tähän ei ole mitään ns. varajärjestelmää tehty. Eli kun joku pettää, niin auto jää sille tielle .
jos siellä on se orkkis kompura huutanut noin kauan putkeen niin kai tuolle uudelle kompuralle uusit sen releen? eikös se muuten ole mainittukkin noilla sivuilla, että jos et uusi relettä niin takuu raukeaa? vaikuttaisi että releen jumin vuoksi noin pitkään huutanut, muistaakseni n. 2min on tuo kerta huudatus aika tuolla kompuralla, jonka jälkeen se nakkaa errorin.
Onko kuinka moni asentanut kyseisen kompuran?
Itselle laitettiin syksyllä tälläinen ja olen kyllä sitä mieltä, että tää on paljon kovempi äänisempi ku orkkis.
.
Juu, mullakin on Miesslerin kompura ja ero orginaaliin on selvä. Orginaalin käynnin kuuli kuskin paikalle vain, kun auto oli paikallaan tyhjäkäynnillä, mutta tämän kuulee myös ajossa taajamanopeuksissa. Mutta ei se nyt niin äänekäs ole, että olisi tullut mieleenkään ruveta virittämään mitään äänieristystä.
Comment