Originally posted by böntti
View Post
E60/61 530d Webasto moottorin esilämmitys
Collapse
X
-
-
Originally posted by böntti View PostOliko sulla alunperin ccc? Varsinkin jos oli niin vaati kyllä hieman taitoa koodata se väärin. Muuttuisko se valinta aktiiviseksi kun sammuttaa moottorin?
Edit. Väärin on koodattu jos webasto toimi varmasti tuohon vaihtoon asti.
Leave a comment:
-
Originally posted by böntti View PostJep, mutta tässä nyt ei toimi tuo ajastuskaan. Tai ajastus toimii mutta weba ei starttaa.
Toimiko se bluetooth aiemmin?
PS.
Jos se weba ei testerilläkään toiminut niin luonnollisesti weban vikakoodeista tai weban lämpötila-anturin arvosta tai akkujännitteen arvosta webalta luettuna selviää missä on vikaa...
Leave a comment:
-
Originally posted by Haba-75 View PostIkun (buksin-1) kanssa se tehtiin. Lähinnä hän teki ja minä katsoin. Laitoin jo hänelle viestiä asiasta.
Huomasin että idrivessä independent modessa on vaan tuo switch-on times kohta mahdollista valita. Direction operation kohta on harmaa, eikä sitä voi valita. Voiko koodatessa valikoista hävitä vaihtoehtoja?
Leave a comment:
-
Oliko sulla alunperin ccc? Varsinkin jos oli niin vaati kyllä hieman taitoa koodata se väärin. Muuttuisko se valinta aktiiviseksi kun sammuttaa moottorin?
Edit. Väärin on koodattu jos webasto toimi varmasti tuohon vaihtoon asti.Last edited by böntti; 29-12-2014, 20:22.
Leave a comment:
-
Originally posted by Haba-75 View PostIkun (buksin-1) kanssa se tehtiin. Lähinnä hän teki ja minä katsoin. Laitoin jo hänelle viestiä asiasta.
Huomasin että idrivessä independent modessa on vaan tuo switch-on times kohta mahdollista valita. Direction operation kohta on harmaa, eikä sitä voi valita. Voiko koodatessa valikoista hävitä vaihtoehtoja?
Niin näyttäs olevan mullakin en ole edes tajunnut. Mikäs toiminto tuo on :think ainakii toimii wepa niinku pitää
Leave a comment:
-
Ikun (buksin-1) kanssa se tehtiin. Lähinnä hän teki ja minä katsoin. Laitoin jo hänelle viestiä asiasta.
Leave a comment:
-
Originally posted by Haba-75 View PostTäällä 04/2005 530da touringissa sellainen ongelma että ajonaikana alkup. webasto toimii koska puhina ja naksutus kuuluu sekä nesteet lämpiää suht joutusasti, mutta kun lämmityksen ajastaa idrivestä niin määräajan saavuttaessa alkaa puhaltaa kylmää. Viime viikolla vaihdettiin ccc-yksikkö jonka jälkeen ajastus ei ole toiminut. Ei myöskään samsungin paritus auton bluetooth systeemiin. Mikäs tässä vois mättää?
Toimiessaan mulla mennyt niin että kun webaston ajastaa niin puhalluksen säätö namikan alla palaa punainen valo yhtäjaksoisesti.
Edit: samaa ongelmaa ollut näköjään aiemmissa viesteissä..
Leave a comment:
-
Täällä 04/2005 530da touringissa sellainen ongelma että ajonaikana alkup. webasto toimii koska puhina ja naksutus kuuluu sekä nesteet lämpiää suht joutusasti, mutta kun lämmityksen ajastaa idrivestä niin määräajan saavuttaessa alkaa puhaltaa kylmää. Viime viikolla vaihdettiin ccc-yksikkö jonka jälkeen ajastus ei ole toiminut. Ei myöskään samsungin paritus auton bluetooth systeemiin. Mikäs tässä vois mättää?
Toimiessaan mulla mennyt niin että kun webaston ajastaa niin puhalluksen säätö namikan alla palaa punainen valo yhtäjaksoisesti.
Edit: samaa ongelmaa ollut näköjään aiemmissa viesteissä..Last edited by Haba-75; 29-12-2014, 18:06.
Leave a comment:
-
Muistelisin vaan,että se puhallinopeus olisi sillä pienimmällä nopeudella weban kytkeytyessä päälle.Tuo kabiinin kylmyys herätti epäilyksiä.Tosin olihan siellä tänään pitkästä aikaa kunnon pakkanen.Mutta jos se oli näin,niin eipä sitten hätiä...
Leave a comment:
-
Originally posted by PetriPT View PostMulla ainakin vilkkuu aina tuo punainen valo kun webasto päällä, eikös se ole auxiliary heating/ventilation tilan indikaattori?
Leave a comment:
-
Mulla ainakin vilkkuu aina tuo punainen valo kun webasto päällä, eikös se ole auxiliary heating/ventilation tilan indikaattori?
Leave a comment:
-
Tänään aamulla kun menin autolle,niin huomasin,että auton koppi ei ollut sulanut kunnolla.Webasto oli kyllä normaalisti päällä ja pöhisi.Puhaltimen käyttiksen alla vilkkui punainen (häiriö?)valo.Puhallin kuitenkin pyöri hiljaa.Ei pitäisi olla virran vähyyttäkään,koska autossa on kiinni 10A:n ylläpitolaturi ja oli kytkettynä.Joku ilmaläppien ohjaushäiriökö vai mistä kyse?Sigun autosta kyse ja tehdaswebasta.Eli webasto toimi oikein,mutta auton puolella jotain häikkää?
Leave a comment:
Leave a comment: