Originally posted by BeamR
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by Laku View PostE60 ei ole, mutta itse olen tunkenut näissä vanhoissa hitsauslangan sisään ja kääntänyt nozzlea ja testaillut sopivaksi.
Leave a comment:
-
-
E60 ei ole, mutta itse olen tunkenut näissä vanhoissa hitsauslangan sisään ja kääntänyt nozzlea ja testaillut sopivaksi.
Leave a comment:
-
-
Kuinka säädetään pissapojan suuttimien asentoa, perinteisesti vaan neulaa sisään vai..? Suihkii nyt liian alas, motarinopeuksilla suihku osuu konepeltiin eli sitä ei riitä tarpeeksi pyyhkijöille -> ei pese yläreunaa -> sadetunnistin ei toimi oikein. Kaupunkinopeuksissa juuri ja juuri yltää tarpeeksi ylös.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ruupanen View PostE61 ajotietokone herjaa palaneista takavalon polttimoista, koska takavaloiksi on vaihdettu lediversiot. Kysymys kuuluu onko ohjainyksiköitä, vastuksia tms erikseen, tai jotain konstia miten ärsyttävästä herjsta pääsisi eroon? Inpanalla muuteltuun asetuksia ettei herjais? Potilas on 530D vm 2006.Originally posted by Hjördis View PostNCS Expert työkalulla saa yksittäiset tarkistukset sekä virheilmoitukset pois päältä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ruupanen View PostE61 ajotietokone herjaa palaneista takavalon polttimoista, koska takavaloiksi on vaihdettu lediversiot. Kysymys kuuluu on ohjainyksiköitä, vastuksia tms erikseen, tai jotain konstia miten ärsyttävästä herjsta pääsisi eroon? Inpanalla muuteltuun asetuksia ettei herjais? Potilas on 530D vm 2006.
Leave a comment:
-
-
Lähteekö toi paneeli idrive nupin ympäriltä ihan vetämällä vai onko jossain piilotettuja ruuveja?
Leave a comment:
-
-
E61 ajotietokone herjaa palaneista takavalon polttimoista, koska takavaloiksi on vaihdettu lediversiot. Kysymys kuuluu onko ohjainyksiköitä, vastuksia tms erikseen, tai jotain konstia miten ärsyttävästä herjsta pääsisi eroon? Inpanalla muuteltuun asetuksia ettei herjais? Potilas on 530D vm 2006.Last edited by ruupanen; 27-02-2013, 07:11.
Leave a comment:
-
-
Bensaläpän kannen painike
Kuuluuko siinä painikkeen päässä olla joku "tutti", kun tuntuu, että oma painike on jäänyt lyhkäiseksi. Vai onko kannessa ollut joku vastapeluri.
Kerran, kun oli kansi pesun jälkeen jäätynyt ja sen puoliväkisin avasin niin huomasin että oli jotenkin oudon näköinen. On siis tuon kuvan nököinen nyt.
PHP Code:[IMG]http://www.mese.fi/forum/userpix/6922_28062012_048_1.jpg[/IMG]
Leave a comment:
-
-
Vastaanpa itselleni. Eli jellybean päivitetyissä luureissa homma menee näin:
1. Avaa yhteystiedot
2. Avaa valikko vasemmalta alhaalta
3. Avaa näytettävät yhteystiedot
4. Valitse mukautettu luettelo
5. Avaa "ratas" kuvakkeen takaa asetukset
6. "puhelin" valikon alta laita rasti ruutuun "kaikki muut yhteystiedot", kaikki muutkin rastit voivat olla valittuna
7. Mene autoon ja yhdistä luuri
8. Puhelimeen tulee kysymys n. minuutin odottelun jälkeen yhteystietojen jakamisesta, salli tämä ja odota taas n. minuutti.
9. Älä välitä että "no entrys" valikko välähtää pari kertaa
10. Ihaile toimivaa yhteystietoluetteloa
11. Tilaa pizza
Leave a comment:
-
Leave a comment: