Mitähän varten ei antanu tuo rippimittari nollaus nollata tuota exhaust fumes inspectionia ja sitten tota stat vehicle vai mikä nyt olikaan..
Tietääkö kukkaan ?
Mitähän varten ei antanu tuo rippimittari nollaus nollata tuota exhaust fumes inspectionia ja sitten tota stat vehicle vai mikä nyt olikaan..
Tietääkö kukkaan ?
Ne aikaan perustuvat nollataan suoraan i-drivestä...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Tietääkö kukaan miten tuon ilmanputsarin huoltoilmaisimen saa nollattua?
Aina autoa käynnistäessä näyttö menee punaiseksi ja lukee service overdue.
En osannut ilman ohjeita tuolta huoltovalikosta nollata...
En osannut ilman ohjeita tuolta huoltovalikosta nollata...
Kun olet siellä huoltovalikossa (siis trippimittarilla käynnistettävä,
ts. virran 2-asentoon, autoa ei käyntiin, trippi pohjassa kunnes tulee huoltoikoni,
ensimmäisenä tulee se jo yli mennyt huoltokohta.
Päästä tällöin tripistä irti, ja paina sitä uudestsaan kunnes kysyy että nollataanko. Nollaa se painamalla taas trippiä niin kauan että se nollaantuu...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Eli siis laitat virrat 2 asentoon, nollaat rippimittarin, sitten painat rippimittarin pohjaan odotat kunnes siihen tulee kolmion kuva ja sen jälkeen niitä huolto kuvakkeita. Niitä saat selattua kun painat nopeasti rippinappulaa sitten kun olet haluamasi kohdalla niin painat rippinapun pohjaan ja odotat kunnes siihen tulee teksti RESET ? ja sen jälkeen vapautat nappulan ja taas pohjaan ja silloin saat nollattua mitä nyt oletkin nollaamassa. Ja ne exhaust jutut mitkä on päivämäärällä niin saa sielt idrivestä service valikosta säädettyä haluamalleen päivämäärälle..
Mitenkä se on näissä E6X 530DA vehkeissä tuo moniurahihnan vaihto ? Onkos kotikonstein tehtävissä ? Mulle huollossa ilimoottivat että pitäis remmi ja kiristin sekä värinän vaimennin ??? vaihtaa. Osat on wetterillä 560 euroo ja tarviketorilla 370 euroa. Wetterin mukaan menee 5 tuntia hommassa. Pitäneekö paikkaansa jos tuo limppu on kampiakselin päässä kiinni ja kiristin ei liene kummoinen homma irroittaa. Uskaltaako lähteä tarviketorin osilla itte vaihtamaan ? :think
Millainen homma on retrofitata cupholdersit kojelautaan? Mitä osia vaatii? Tietty itse telineet ja se lista/paneeli, josta telineet tulevat ulos. Mitä muuta?
On nimittäin hieman hankalaa saada kuppi pysymään pystyssä, kerran jo kaatui.
Millainen homma on retrofitata cupholdersit kojelautaan? Mitä osia vaatii? Tietty itse telineet ja se lista/paneeli, josta telineet tulevat ulos. Mitä muuta?
On nimittäin hieman hankalaa saada kuppi pysymään pystyssä, kerran jo kaatui.
Ei se noin onnistu. koko kojelauta on vissiin yhtä puuta.
Sinne voi retrofitata ne mukitelineet mutta ne jää ulos siitä pinnasta
toisin kuin orkkisasenteiset.
Tästä oli juttua ja kuviakin täällä jossain joskus...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Ei se noin onnistu. koko kojelauta on vissiin yhtä puuta.
Sinne voi retrofitata ne mukitelineet mutta ne jää ulos siitä pinnasta
toisin kuin orkkisasenteiset.
Tästä oli juttua ja kuviakin täällä jossain joskus...
Jaa ja minä kun en löytänyt yhden yhtä juttua searchilla. Jos joku ystävällismielinen löytää ja vieläpä linkittäisi, olisin kiitollinen.
Comment