Vielä yks tyhmä kysymys, kävin pidemmällä testiajolla tuo lämpömittari näkyvillä, ja tuo moottori lämpesi maantieajossa (nopeus noin 80-100) 91 asteeseen. Ulkolämpötila +2. Termostaateissa ei ole kai vikaa, eihän kuulukkaan tuota kuumemmaksi lämmetä? Sekin on kai normaalia,ainakin jostain täältä muistan lukeneeni että kun kiihdyttää niin että kierrokset käy jossakin yli 3000 niin lämmöt laskee nopeasti yli 10 asteella, tosin lämpenee kyllä nopeasti uudelleen kun ajaa pintakaasulla?
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by TCC View PostTerve vaan kaikille.
Tuli ostettua tuollainen 1/-06 e61 530xd. Mikä ihmeen välimalli tuo on kun se ei kai oo oikee LCI eikä kyllä vanha versiokaan? Auto on kumminkin 170kW versio nappistartilla mut vissiinkin vanhoilla valoilla!E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by lassikoo View PostMahtaako olla normaalia että ajotietokone näyttää tyhjäkäynnillä keskikulutukseksi yli 30l/100km. Tämä siis kun nollaa kulutuksen tyhjäkäynnillä. Muuten kulutukset ihan ok lukemissa, mutta kaupungissa kun pysähdellään paljon saattaa keksikulutus olla sellaista 12-13l satasella. Auto siis 525da -07 (ei lci). Kiitos ja kumarrus.- - - - - - -
F10 520dA
ex E61 530dA, ex E39 530dA
Comment
-
-
Originally posted by k0rppi View Postonkohan noissa munuaisissa enempää kiinnityksiä kun alareunassa 2 klipsiä? jos tuossa virittelis talveks jotain viiman estettä koneelle. flap controllit sitte lämpimämpien kelien aikaan, josta päästään kymysykseen, että mitä tämä paketti pitää sisällään.
Air flap control
51717050537
Active air flap control
Introduction
The active air flap control serves to improve the aerodynamic properties of the vehicle. A reduction in the CO2 emissions is achieved in this way. The design envelope required for the control system means that in most models it cannot be combined with the optional extras xDrive, sports package, AFS or ACC. The control system for the lower air flaps must be eliminated in vehicles with turbocharging.
System functions
The air flow through the radiator creates high aerodynamic drag as the driving speed increases. For this reason, the closed air flaps inhibit the air flow through the radiator during normal driving. The engine management continuously calculates the required cooling output and only opens the flaps when an increased cooling air volume is really required.
Another advantage of the air flap control is the shorter engine warm-up phase, as the better encapsulated environment means the operating temperature is reached sooner.
Comment
-
-
Originally posted by k0rppi View Posttuon lämpenemisen takia sitä just suunnittelinkin, mutta kiinnostas tietää, että riittääkö tuolla osanumerolla tulevat palikat vai tarvinneeko siihen muutakin sälää. koodihommiahan tuo varmaankin tarvinne perään.
Comment
-
-
Originally posted by k0rppi View Postosaatkos noihin munuaisten irrotukseen sanoo jotain?
Irrotus onnistuu ainakin seuraavalla tavalla:
1) Revi munuaisten yläpuolella (konepellin etureunan alla) oleva kumilista irti.
2) Avaa viisi torxia jotka pitävät puskurin yläreunaa paikallaan.
3) Taivuta puskurin yläreunaa eteenpäin sen verran että pääset irrottelemaan munuaisen klipsut.
Comment
-
-
Originally posted by r_vesa View Posttapahtuuko mitään ihmeellistä jos ottaa akun muutamaksi tunniksi irti ja laittaa takaisin paikalleen?
ei tapahdu, jos sama akku tai vastaava samalla Ah määrällä. Kello ja päivämäärä pitää asettaa vain uudestaan.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
Comment