Ja sitten palataan taas maan pinnalle ja realismiin. Suomessa liikkuu varmasti tuhat tai tuhansia automaatti bimmereitä. Aika pieni taitaa olla rikkoontuneiden tomaattien osuus, saati kovien askien? :think
Kyllä noilla ajetaan uskomattomia kilometrimääriä ilman mitään öljynvaihtoja. Saahan ne öljyt vaihtaa, ei se huononna tilannetta ainakaan.
Ja mitähän niillä ajais jos vaikka 100tkm vaihtelis
Ja mitähän niillä ajais jos vaikka 100tkm vaihtelis
Se kannattaa muistaa myös, että uusi öljy on luonnollisesti parempi voitelija, mutta myös tehokas liuottaja, eli montako laatikkoa on "korjattu" tai "huollettu" tällä öljynvaihdon aiheuttamalla paska-shokilla?
Se kannattaa muistaa myös, että uusi öljy on luonnollisesti parempi voitelija, mutta myös tehokas liuottaja, eli montako laatikkoa on "korjattu" tai "huollettu" tällä öljynvaihdon aiheuttamalla paska-shokilla?
Sitäpä sitä, mutta jos kuulus huolto ohjelmaan niin ei tulisi paskaholkkia
Itse vaihdatin automaattiin 250tkm kohdalla ja alkuperäinen oli suodatinkin, eikä kyllä ole paskaholkkia tuntunu olevan, kuitenkin vuosi jo aikaa siitä.
Nyt alko auto temppuilee kun kelit kylmenee , sytyttää abs,ajonvakautuksen ja käsijarrun merkkivalon, sekä rattaan kuva ja jätää 3 päälle. Inpalla katoin oli ilmamassamittarista ymymym... nopeus mittari ei myöskään toimi vikatilassa. Yksi mikä pisti silmään oli lataus laatikon puolla 17.5v ja pienimmillään 8.5v, eli oisko nyt latauksen säädin finaalissa autolla ajettu kuiteski 268tkm. Tekeekö se helvetin IBS samaa ja miten sen testaa vai uutta kaapelia tilalle.?Auto käyny kaapelin tarkistuksessa 2kk sittten.
Tekee vain ja ainostaan kylmänä, auton kun sammuttaa niin alkaa taas pelaamaan
530da
Vastaampa ittelle, eli laturin hiilet oli aivan loput vanhassa laturissa, siksi heitteli toimintoja pois päältä koska nyt toiminu aivan moitteetta.
ongelman nimi on että autosta loppuu yhtäkkiä virran saanti uusi akku on.. mutta mittaristo ekaks hiipuu, sitte tippuu yks tellen varusteita pois.. dynamic active streering, jopa vaihteisto menee johonki vikatilaan.. vikakoodeja näytti 76kpl erilaista monenko tonnin remonttia tiedossa? tai olisko apua mistä vois ruveta vikaa ettimään..
Sininen savu on sitkeyttä, musta on voimaa.
BMW G31 540D x-Drive
BMW F11 530DA -12
Ex:
BMW E61 535da individual -10 340/680nm
BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
BMW F30 320Da -12
Bmw E70 3.0DA -07
Bmw F10 525DA -10
Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03
ongelman nimi on että autosta loppuu yhtäkkiä virran saanti uusi akku on.. mutta mittaristo ekaks hiipuu, sitte tippuu yks tellen varusteita pois.. dynamic active streering, jopa vaihteisto menee johonki vikatilaan.. vikakoodeja näytti 76kpl erilaista monenko tonnin remonttia tiedossa? tai olisko apua mistä vois ruveta vikaa ettimään..
Ex:
BMW E61 535da individual -10 340/680nm
BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
BMW F30 320Da -12
Bmw E70 3.0DA -07
Bmw F10 525DA -10
Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03
No noita lataus juttuja vois ajatella, mulla pelleili kans ja oli tosiaan noi hiilet loppu laturista, ja kylmänä reistaili.
Inpalla minun autosta löyty esim. laatikonpuolta 17.5v ja pienimmillään oliko 8.5v, mutta mittarilla kattoessa latas kuitenkin yli 14v, ilmeisesti oli aivan hetkellisiä niin ei mittarit näytä. Nopeusmittari mullaki hiipu toimimasta kunnes lämpes auto ja sammutus ja uusi käynnistys ni taas toimi. Pitkään reistaili ennen ku paheni niin että joka kerta kylmänä sama juttu.
No noita lataus juttuja vois ajatella, mulla pelleili kans ja oli tosiaan noi hiilet loppu laturista, ja kylmänä reistaili.
Inpalla minun autosta löyty esim. laatikonpuolta 17.5v ja pienimmillään oliko 8.5v, mutta mittarilla kattoessa latas kuitenkin yli 14v, ilmeisesti oli aivan hetkellisiä niin ei mittarit näytä. Nopeusmittari mullaki hiipu toimimasta kunnes lämpes auto ja sammutus ja uusi käynnistys ni taas toimi. Pitkään reistaili ennen ku paheni niin että joka kerta kylmänä sama juttu.
Itse ostin käytetyn laturin ja huollatin sen ja vaihdoin sen paikalle,mutta säätäjä laturin päässä muutamalla ruuvilla kii missä on myös hiilet samassa
Jos bemarin laatu on tasaista, niin takaluukun oikeanpuoleisen saranan ja iskaritolpan kohdalta on poikki.
Meinasin viikonloppuna fiksata tuon johtosarjan kolvin ja kutistesukan kanssa. Minkälaista johtoa (mm^2) siellä on, eli mitä käyn töistä kotiin mennessä autosähkökaupasta hakemassa? Jos vanhat ovat poikki menneet rasituksesta, varmaan saisi olla mahdollisimman monisäikeistä?
Meinasin viikonloppuna fiksata tuon johtosarjan kolvin ja kutistesukan kanssa. Minkälaista johtoa (mm^2) siellä on, eli mitä käyn töistä kotiin mennessä autosähkökaupasta hakemassa? Jos vanhat ovat poikki menneet rasituksesta, varmaan saisi olla mahdollisimman monisäikeistä?
Silikonijohtoa, valtaosa johdoista on ohutta, originaali taitaa olla 0.25 mm2,
itse olen käyttänyt 0.15 tuon tilalla.
Lisäksi siellä menee pari paksumpaa piuhaa, olisko 0.75mm2 ja 1.25 tjsp.
Ohuempaa kannattaa samantien ostaa se ~10 metriä.
Eikä yhtään paksumpaa kuin 0.25 tai ei mahdu kunnolla sinne kiskoon...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Eipä tainnutkaan olla sitten (vielä) se johtosarja, vaan Rahulla vierailun jälkeen syyksi taisi paljastua takaluukun lukon vastakappale (eli siis soft-close toiminto ei toimi), mutta itse lyömällä luukku menee kiinni kyllä..
Takaikkuna toimii ja samoin tavaratilan suojaverho ihan normaalisti.
Milläs nimellä tota osaa voi ruveta esim haeskelemaan schmiedmanin sivuilta:think
Silikonijohtoa, valtaosa johdoista on ohutta, originaali taitaa olla 0.25 mm2,
itse olen käyttänyt 0.15 tuon tilalla.
Lisäksi siellä menee pari paksumpaa piuhaa, olisko 0.75mm2 ja 1.25 tjsp.
Ohuempaa kannattaa samantien ostaa se ~10 metriä.
Eikä yhtään paksumpaa kuin 0.25 tai ei mahdu kunnolla sinne kiskoon...
Siis sedanissa myöskin? Tässähän ei kaiketi vastaavaa läpivientiä ole kuin farkussa? BTW JAS:issa kävin kysymässä ja ohuin silikonijohto oli 0.5mm^2... mistä olet itse hommannut?
Comment