Kyllä minä ainakin tiedän muutaman joka tuon tekee kilometreistä riippumatta.
Ja laatikoilla painettu 500tkm+ joten kaipa siitä jotain hyötyäkin sitten on...en kyllä itse viitsisi ihan noin usein vaihdella...kun ei koskaan ole tarkoitus mitään 500tkm ajaa autolla kuitenkaan.
Kantaahan jotkut akunkin kovilla pakkasilla sisälle ettei sitä palella
Kantaahan jotkut akunkin kovilla pakkasilla sisälle ettei sitä palella
Haha, 34 raitaa oli pakkasta tossa alkuvuodesta kelkkareissulla ruottin puolella. Kolme päivää dieseli pösö 407 seiso pakkasessa ja lohkolämppäri sökönä. Otin sit akun sisälle lämpimään et jaksais webastoa pyörittää parikymmentä minuuttia. Laakista käyntiin.
ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Juu kyllä se vaihto pitää ehdottomasti tehdä huuhtelemalla.
Tekeekö joku Pirkanmaalla kyseistä operaatiota kohtuu hintaan? Ja jos joku yksityinen haluaa homman niin privaa tulemaan.
Yt.Tapio
Juu kyllä se vaihto pitää ehdottomasti tehdä huuhtelemalla.
Tekeekö joku Pirkanmaalla kyseistä operaatiota kohtuu hintaan? Ja jos joku yksityinen haluaa homman niin privaa tulemaan.
Yt.Tapio
Motonetistä suodatin(on muuten alkuperänen zf) 150e, Tampereen öljytukulta ravenoolit 150e, benkara-auto huuhtelee askin 150e
=450e
En tiedä onko kohtuu hinta, mutta ei kai sitä kukaan kauheesti halvemmallakaan viitti tehtä.
Lupasivat alle 400€ hintaan tehdä, öljyt (ravenol 6HP) ja suodin kuuluvat hintaan...ei paha ollenkaan. Ei mitään järkeä tilata öljyjä saksastakaan tuohon hintaan. Suotimessa voisi hieman säästää, mutta ei ole sen väärti.
Motonetistä suodatin(on muuten alkuperänen zf) 150e, Tampereen öljytukulta ravenoolit 150e, benkara-auto huuhtelee askin 150e
=450e
En tiedä onko kohtuu hinta, mutta ei kai sitä kukaan kauheesti halvemmallakaan viitti tehtä.
Sigun mukaisella autolla on nyt n. 10tkm tullut ajeltua ja laatikon toiminnassa olen havainnut pari juttua. Joskus kylmänä kun lähtee liikkeelle, laatikko antaa kierrättää epänormaalin korkealle ennen kuin isompaa vaihtuu silmään, vähän kuin olisi sport-moodi päällä vaikka ei ole. Tämä koskee vain ekaa vaihtoa, sen jälkeen alkaa pelittämään kunnolla.
Tämän lisäksi olen ehkä viitisen kertaa huomannut tuon 10tkm aikana, että tasaisessa moottoritienopeudessa alkaa nytkytys joka kestää ehkä 20 sekuntia. Ei kovin raju, mutta selkeästi huomattava. Yhden kerran tämä on tapahtunut tasaisella, muuten samassa isommassa ylämäessä.
Mahtaisikohan laatikon öljynvaihto auttaa tällaisiin, vai täytyykö varautua isompaan remonttiin? Aika harvinaisia nuo ongelmat ovat ainakin toistaiseksi. Autolla on ajettu nyt 140tkm.
BMW E60 530iA LCI -07 Monacoblau
ex: BMW E60 520i -04 Silvergrau
Lupasivat alle 400€ hintaan tehdä, öljyt (ravenol 6HP) ja suodin kuuluvat hintaan...ei paha ollenkaan. Ei mitään järkeä tilata öljyjä saksastakaan tuohon hintaan. Suotimessa voisi hieman säästää, mutta ei ole sen väärti.
Käytin oman huuhdeltavana benkarassa, heillä meni ravenolia vain 12 litraa vaikka 20litraa toimitin mukana. Suodatin siis vaihdettiin tietysti samalla.
Lopputuloksena laatikon pieni soutaminen loppui, mutta uusi ongelma ilmeni.
Kylmänä laatikko toimii täydellisesti, mutta muutaman kilometrin ajon jälkeen alkaa ongelmat. Pienemmälle vaihtaessa laatikko lyö "lapiolla naamaan" tyylisesti. Uskalla ajaa koko autolla, kun iskee niin lujasti.
Megatroniikkako sielä menee vaihtoon? Vai muista visioita?
Mikä noissa laatikoiden megatroniikoissa muuten hajoaa?
Comment